Sähköposti TOIMIMAAN!!

Vihainen

Mikä on kun sähköpostia ei saa koskaan toimimaan kunnolla??

Viikonlopun oli jumissa, ja viime yönä toimi hetken. Nyt on taas kaput.

Ihmisillä voi olla tärkeitä maileja luettavana, joten laittakaa se maili kuntoon!!

Jos se ei toimi, niin minä ainakin otan palvelun joltain toiselta..

8

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos viestit ovat kovin tärkeitä, niin kannattaisikohan vaihtaa kaupalliseen palveluntarjoajaan? Jos palvelusta maksaa, on palveluntarjoajalla edes jonkunlainen velvoite saada homma pelaamaan, mutta näillä mainosrahoitteisilla voi olla motivaatiorajoitteita.

Jos kuitenkin pitäydyt tässä ilmaisessa vaihtoehdossa, niin silloinkin olisi parempi suunnata palaute ylläpitoon kuin narista täällä keskustelupalstalla. Kokeile esimerkiksi tätä lomaketta: http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

• Vihainen

Luulinkin, että tämä palstaosio on sitä varten, että ylläpito vastaisi ongelmiin joskus.

• Nimetön

Sähköpostista ei pääse kirjautumaan ulos!!
      Tämä on erittäin huono asia kun kirjastossa lueskelee postejaan.

• Kun meet sinne sähköpostiin, niin sulje selain ja katoppa uudelleen niin se itkee taas niitä tunnuksia. Ja se taas ärsyttää mua, kun ei viitti joka kerta kirjautua uudelleen sisään.

Ja aika perseellään on kirjaston koneen asetukset, jos pitää tunnukset muistissa.

• kolmas vihainen

Mulle ei oo tullu ensimmäistäkään viestiä sen jälkeen kun otin suomi24:n osotteen. Ja tiiän et kaverini lähetti mulle postia pääsiäisenä siihen osotteeseen mut eipä oo tähän päivään mennessä näkyny. Ja oon lähettäny myös kaverille postia suomi24:n postiin mut ei oo nekään menny perille. Niinpä otin osotteen hotmailista ja se on toiminu paremmin ku hyvin!

• Nimetön

Olen samaa mieltä, tarvii varmaan kohta vaihtaa sähköpostin paikkaa. Olisiko ideaa että vaikka tulisi joku uudelleenohjaus toiminto niin sujuisi tarjoajan vaihto helpommin??? Tulee vaan not foundia koko ajan.

• Nimetön

sama täällä, prkl!

• Nimetön

nyt äkkiä toimimaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2548
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      201
      1622
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1560
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1431
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1182
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      73
      953
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      949
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45