https://www.ksml.fi/teemat/3212209
Joko noita voi ostaa?
Yaris superurheiluautojen joukossa
8
67
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo halituksen linjanmukainen, vaan on oikea luonno tuhoaja, HYI!
T. TERO - Anonyymi
oooh tilaukseen
- Anonyymi
Eli kiva lelu jolla voi ruimia menemään radalla. Arkiajossa kurja ja epämukava, muut Possut jne. ovat myös mukavia arkiajossa.
- Anonyymi
Hauskaa tajuta, että parhaat ja halutuimmat Toyotat on muiden tekemiä tai vähintään suunnittelemia.
- Anonyymi
Sinäkö suunnittelit ne huonoimmat? No, Toyotia suunnitellaan ja valmistetaan kaikilla mantereilla etelänapamannerta lukuunottamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö suunnittelit ne huonoimmat? No, Toyotia suunnitellaan ja valmistetaan kaikilla mantereilla etelänapamannerta lukuunottamatta.
Valmistetaan kyllä muttei suunnitella joka puolella maailmaa!
- Anonyymi
Lapsilla on lasten haaveet leluissakin.
- Anonyymi
yli 50 tonnia yariksesta vaikkakin nopeasta sellaisesta on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882