Musta tuossa äitipuoli

Anonyymi

Muutamme kohta miehen kanssa yhteen ollaan seukattu jo kauan ennen hänen eroaan, en kuitenkaan menny väliin, nainen itse aiheutti eron, en minä.

Nyt miehenlapsista tulee munkin lapsiani, joten miten alan puhuttelemaan itseäni heille? Olenko äitipuoli, vai rouva se ja se, vai täti vai äiti? En tiiä, miten sanoisin itseäni. Äitiinä olis kyllä kiva olla, saisi määrätä ja kasvattaa niitä oman mielen mukaan.
Aattelin tehdä niille yhteisen huoneen ala kertaan kun mun lapset tulee tohon yläkerran huoneeseen, on lähempänä mua.
Kivasti alko tää vuosi, heti tuli äitipuoli ja sitten kasa lapsia, ja jätin työni jotta voin olla kotona, kun ei ny ole pakko olla täissä, kunm ies on.
Miehen eksä haksi vielä tavaroitaan mutta kyllä ne kuuluu tänne, ei mitään haemisia enää. Millä me ostettas sitte jos hän veisi meiltä tavarat pois?
Miehen lapset vähän ärsyttää kun kuvittelevat liikoja.

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vau,sua on onni potkinu. Yleensä miehen entiset eukot ei tykkää että uusia äitej' ilmaantuu heidän elämään, Ovat itsekkäitä ja kuitenkiaan eivät halua hoitaa lapsiaan vaan ajaa ne isän luokse. On kummaa.
      Itseläni meni 15 vuotta ennenkuin saatiin oma rauha. Aina ne miehen lapset ramppas täällä, mun lapset kävi vaan kolme kertaa viikossa kun oikeesti asu täällä. Ei ne muuten.
      Nyt menin töihin, ja on kiva kun on saanu olla kotna kauan, vaikkei eläkettä kerry niin uskon et mies kyllä elättää.

      • Anonyymi

        Wau! ,sua on onni potkinu. Yleensä naisen entiset ukot ei tykkää että uusia äijistä , kun ne ' ilmaantuu ex muijan elämään, Ovat itsekkäitä ja kuitenkiaan eivät halua hoitaa lapsiaan vaan ajaa ne äidin luokse. On kummaa.
        Itseläni meni 15 vuotta ennenkuin saatiin oma rauha. Vaimoni lapset asu täällä, mun lapset kävi vaan kerran kertaa viikossa Vaikka eivät asuneet täällä. Ei ne muuten.
        Nyt menin taas työpaikalle , ja on kiva kun on saanu olla kotona etätyöstä ja kauan, niin uskon et nainen kyllä elättää.ittes minut ja lapset , koska jään kohta eläkkeelle.


    • Anonyymi

      Minusta on tulossa isäpuoli , muutamme kohta naiseni kanssa yhteen ollaan seukattu jo kauan ennen hänen eroaan, en kuitenkaan menny väliin, mies itse aiheutti eron, en minä , nyt naisen lapsista tulee munkin lapsiani, joten miten alan puhuttelemaan itseäni heille? Olenko isäpuoli, vai herra se ja se, vai setä , vai isä ? En tiiä, miten sanoisin itseäni. isänä ja isäntänä olis kyllä kiva olla, saisi määrätä ja kasvattaa niitä oman mielen mukaan.
      Aattelin tehdä niille yhteisen huoneen alakertaan kun mun lapset tulee tohon yläkerran huoneeseen, on lähempänä mua.
      Kivasti alko tää vuosi, heti tuli isäpuoli ja sitten kasa lapsia, ja teen etätyötä , jotta voin olla kotona, kun ei ny ole pakko olla työpaikalla , kun nainen on.työssä
      Naisen exä haki vielä tavaroitaan mutta kyllä ne kuuluu niinkö tänne, ei mitään hakemista enää. Me ostettas sitte tänne uudet tavarat ,jos hän veisi omansa pois?
      Naiseni lapset vähän ärsyttää kun kuvittelevat liikoja.

    • Anonyymi

      Minusta on tulossa äitipuoli kymmenelle lapselle. Ihan mahtavaa, saan määrätä lapsilaumaa ja olla vaan kotona kun kasvatan miehen lapsia. Paras duuni ikinä. Äitinä on kiva olla, vaikkei omia kaersoja ookkaan, mutta tämä lauma kyllä työllistää.

      • Anonyymi

        Mä en edes ottais miestä kenellä on lapsia entuudestaan. Eikä ole tarvinnutkaan nykyiselle miehelle riittävät minä ja minun lapseni. Olemme molemmat hyvin toimeentulevia ja matkustelemme paljon. Koska perheemme ei ole iso niin reissut ovat helppoja toteuttaa ja kahdenkeskistä treffiailuaikaakin on silloin, kun lapaeni ovat isällään.


      • Anonyymi

        Taidat olla päiväkodissa töissä. juu kunnat työllistää lähihoitajia päiväkoteihin...😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Ukkosi on lesta, kohta joudut sinäkin tekee 10 lisää ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en edes ottais miestä kenellä on lapsia entuudestaan. Eikä ole tarvinnutkaan nykyiselle miehelle riittävät minä ja minun lapseni. Olemme molemmat hyvin toimeentulevia ja matkustelemme paljon. Koska perheemme ei ole iso niin reissut ovat helppoja toteuttaa ja kahdenkeskistä treffiailuaikaakin on silloin, kun lapaeni ovat isällään.

        Mä en edes ottais akkaa kenellä on lapsia entuudestaan. Eikä ole tarvinnutkaan nykyiselle naiselleni riittävät minä ja minun lapseni. Olemme molemmat hyvin toimeentulevia ja matkustelemme paljon. Koska perheemme ei ole iso niin reissut ovat helppoja toteuttaa ja kahdenkeskistä treffiailuaikaakin on silloin, kun lapset ovat äidillä , siis asuvat siellä.


      • Anonyymi

        Kuoliko ukkosi vaimo synnytykseen , kun 11 lasta teki , sinä joudut tekeen myös 10 lasta, miehesi kuuluu siihen uskontoon , joka ei hyväksy ehkäisyä.


    • Anonyymi

      Minusta tulee manantaina äitipuoli. Muuta miehen taloon ja on kiva kun saan olla äitipuoli. Exänsä ei tykkää kun on katkera mulle kun vein hänen miehen, mutta ei ollu mun vika, mies itse iski mut ja en kulkenu onneni ohi kun siihen onneen kuuluu vielä penskoja, ja muta tulee äiti.

      • Anonyymi

        Minusta tulee manantaina isäpuoli. Muuta naiseni taloon ja on kiva kun saan olla isäpuoli. Exänsä ei tykkää kun on katkera mulle kun vein hänen naisensa ,mutta ei ollu mun vika, nainen itse iski mut ja halus minut ja en kulkenu onneni ohi kun siihen onneen kuuluu vielä penskoja, ja muta tulee isi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe