Mitä sää nainen näät mussa?

Anonyymi

Oon kumminki jonkun verran vanhempi sua.. Eikös sua luulis vähä nuoremmat kiinnostavan? Oon ihan ällikällä lyöty että haluaisit mua? Minä tietenki tykkään ihan sairaasti susta mutta täytyy ajatella myös sun parasta että olenko minä sulle se paras...

41

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit ollakin jos sul on rahaa

      • Anonyymi

        Suomessa on kaikilla rahaa tilipäivä vähintään kerran kuussa.


      • Anonyymi

        Riittää iso leka.


    • Anonyymi

      Jonkin verran? Aika paljonkin.

      • Anonyymi

        ei ollut aloittajalta tuo AP


      • Anonyymi

        Se kun oot SÄ

        Muuten. Tervehdyin ihan tosta noin vaan. Uskomatonta. Pelkäsin jo koronaa.

        Yrttitee ja hunaja. Ei ollu ees sitr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kun oot SÄ

        Muuten. Tervehdyin ihan tosta noin vaan. Uskomatonta. Pelkäsin jo koronaa.

        Yrttitee ja hunaja. Ei ollu ees sitr.

        Enhän mä näe sua missään


      • Anonyymi

        Ei rahalla oo merkitystä ku rakastuu tai toista rakastaa. Tunteet ratkasee😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä näe sua missään

        Näet jos liikut " oikeilla kulmilla"😊 Ja harrastukset natsaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet jos liikut " oikeilla kulmilla"😊 Ja harrastukset natsaa...

        Odotappa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kun oot SÄ

        Muuten. Tervehdyin ihan tosta noin vaan. Uskomatonta. Pelkäsin jo koronaa.

        Yrttitee ja hunaja. Ei ollu ees sitr.

        Kivata 👍👌💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä näe sua missään

        No hyvä että tervehdyit, vaikka se ei ollut mustaherukkamehuni 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näet jos liikut " oikeilla kulmilla"😊 Ja harrastukset natsaa...

        Ma tieta, minulla kameroita kaikkialla ;)


    • Anonyymi

      Ei nuoruus kiehdo minua mitenkään, eikä kemia ole iästä kiinni. Eikä ikä, nuorempi tai vanhempi tee kenestäkään parempaa tai huonompaa kenellekään. Kun joku kolahtaa, niin se kolahtaa, ja sen kyllä tuntee.

      • Anonyymi

        Just näin, loistavani..


    • Anonyymi

      Kaikki on kuitenkin ohimenevää. Mikseemme siis nyt käyttäisi tätä kaikkea siihen, että jos sinä olet parasta minun todellisuudessa minulle niin miksei? Eihän tuossa mitään hävittävää ole ja jos onkin niin hävitäänhän me kuitenkin kaikki lopussa. Molemmat tykkäämme toisistamme. Win-Win. Mä en ole muutenkaan ikinä katsellut numeroita, tai muitakaan pintapuolisia asioita kauheasti. Sussa sinä olet se juttu. Sinä. Kaikki se ihanuus, ainutlaatuinen ainutlaatuisuus.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla :)


      • Anonyymi

        Hyvä kevennys iltaan ten 10 pistettä👍


      • Anonyymi

        Ihana, olen samaa mieltä..


    • Anonyymi

      Onko tämä joku pilailu viesti. Jos oikeasti ajattelisit jonkun toisen parasta et tekisi hänestä pilkkaa.

      • Anonyymi

        Miten susta on pilkkaa tehty? Sivusta kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten susta on pilkkaa tehty? Sivusta kysyn.

        Hän taisi kirjoittaa aloituksen ihan itse. Ja kommentin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän taisi kirjoittaa aloituksen ihan itse. Ja kommentin

        Niin,totta turiset tuo m i e s vastailee omiin aloituksiinsa pääasiassa itse...


    • Anonyymi

      Iso Dee siellä kirjoittelee? 50 vuotta ikäeroa?

    • Ihastuin itseäni vanhempaan mieheen, rahalla ei tässä tapauksessa ole merkitystä.

      niin vain kävi, että ihastuin.

      • Anonyymi

        No mutta ite ihastuin huomattavasti nuorempaan naiseen ja olen vanhempi mies. Eipä sille voinu mitään, niin siinä vain kävi. En ole nähny naista yli puoleen vuoteen, en ole tosipuheessa varma, mitä hän tästä ajattelee.


    • Anonyymi

      Onko teillä ihan kymmeniä vuosia ikäero? Oikeasti ikä on vaan numeroita. Minkä ikäinen itse olet?

      • Anonyymi

        Eri mieltä ikä ei ole vaan pelkkiä numeroita.


      • Anonyymi

        Oon noin 7x7 mutta todellinen ikä 5x5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon noin 7x7 mutta todellinen ikä 5x5

        eiku ?


    • Anonyymi

      Ei oo meitsiltä tää. Se on vissiin taas sen
      Menopausis olevien eukkojen kaipaaja joka luulee et mää
      Kaipaan niit sen XL seniori missejään eli JuhaR omii meitsii ja luulee et kisaan sen mummeleista sen kaa

      • Anonyymi

        mummeleista :DDDDD


    • Anonyymi

      Vanhan äijän. Siksi katonkin ikäisiäni mielummin

    • Anonyymi

      Vanhassa vara parempi. Oon aina tykännyt vähän vanhemmista miehistä. 😘

      • Anonyymi

        Etkä sää nyt niin vanha ole oikeesti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kerro unelmistasi . Minulle


    • Anonyymi

      Ei pidä ihmetellä miksi, vaan ottaa vastaan ihailu kun sitä saa. Sinulla on ihan väärä asenne asiaan. Nauti elämästä hyvä ihminen!
      -sivusta

      • Anonyymi

        juhtiinsa näin piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juhtiinsa näin piste

        Mikä siinä on että suomalaiset on niin epävarmoja itsestään?


    • Anonyymi

      En kehtaa sitä tänne kirjoittaa, mutta paljon hyviä asioita näen sinussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe