Salaseura

Apuva......

Eli siis mitä nää salaseurat oikeen on tässä yliopisto osiossa ja miten niihin pääsee osallisiksi?
Sellasen oon rakentanu, mutta se hävis ja mitään siitä ei ole kuulunu pelin aikana!!!

Eli siis aaaaapuuuuuVA!!!!!

8

2667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angela

Joku joskus kertoi, että kun yhteisötontilla tapaa tummapukuisen simin, jolla on laamankuva rinnassa, tämä sim kuuluu salaseuraan. Ja tällaisen kanssa kun pääsee hyviin väleihin, pitäisi auton tulla yöllä hakemaan salaseuraan. Jotenkin näin. No, mulla yksi sim on salaseuran jäsenen kanssa hyvä ystävä, mutta salaseurasta ei ole kuulunut mitään. Ei ole kukaan tullut hakemaan eikä salaseurasta voi kysyä tältä similtä mitään. Auttakaapa joku viisaampi, miten seuran jäseneksi pääsisi. Kiitos.

• Sim

...siin pidä ystävystyy kolmen laamamerkisen kaa?
        Ei hajua, mulla ei oo yliopistoo =(

• salaseura.

mun mielestä siinä pitää ystävystyä kolmen salaseuratyypin kanssa! Itse työstän tätä juuri:D

• tawatyttä
        salaseura. kirjoitti:

mun mielestä siinä pitää ystävystyä kolmen salaseuratyypin kanssa! Itse työstän tätä juuri:D

3 salaseuralaisen kaa pitää ystävystyy (väh.) sillon ne tulee akeen sua limusiinillä muistaakseni...nii ja yöllä!!

• kandahar91
        tawatyttä kirjoitti:

3 salaseuralaisen kaa pitää ystävystyy (väh.) sillon ne tulee akeen sua limusiinillä muistaakseni...nii ja yöllä!!

voit myös soittaa puhelimella osakuntaan..
        josta tulee 3heppuu sun luo kylään ja niitte ka sun pitää ystävystyy.. sit sä pääset osakuntaan..

• Angela
        kandahar91 kirjoitti:

voit myös soittaa puhelimella osakuntaan..
        josta tulee 3heppuu sun luo kylään ja niitte ka sun pitää ystävystyy.. sit sä pääset osakuntaan..

Osakunta on eri asia kuin salaseura..
        Kiitti neuvoista, pitääpä alkaa hankkimaan simille uusia mustapukuisia kamuja!

• Sharu
        Angela kirjoitti:

Osakunta on eri asia kuin salaseura..
        Kiitti neuvoista, pitääpä alkaa hankkimaan simille uusia mustapukuisia kamuja!

Mun simi ei tarvinnu vaanku 2 salaseuran jäsentä ystäväks. Oli muuten pelottavaa, ku mä luulin et niitä tarvii kolme. Varsinki ku ne "pidätti" sen ja vei limusiiniin.

• Anonyymi

En oo varma muistanko väärin, tai jtoain, mutta mun mielestä pitää olla ainakin kolmen salaseuralaisen hyvä frendi ;:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1825
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1557
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1358
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1340
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      925
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      899
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      886
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      751
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      746
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      732
    Aihe