Eli siis mitä nää salaseurat oikeen on tässä yliopisto osiossa ja miten niihin pääsee osallisiksi?
Sellasen oon rakentanu, mutta se hävis ja mitään siitä ei ole kuulunu pelin aikana!!!
Eli siis aaaaapuuuuuVA!!!!!
Salaseura
8
2559
Vastaukset
- Angela
Joku joskus kertoi, että kun yhteisötontilla tapaa tummapukuisen simin, jolla on laamankuva rinnassa, tämä sim kuuluu salaseuraan. Ja tällaisen kanssa kun pääsee hyviin väleihin, pitäisi auton tulla yöllä hakemaan salaseuraan. Jotenkin näin. No, mulla yksi sim on salaseuran jäsenen kanssa hyvä ystävä, mutta salaseurasta ei ole kuulunut mitään. Ei ole kukaan tullut hakemaan eikä salaseurasta voi kysyä tältä similtä mitään. Auttakaapa joku viisaampi, miten seuran jäseneksi pääsisi. Kiitos.
- Sim
...siin pidä ystävystyy kolmen laamamerkisen kaa?
Ei hajua, mulla ei oo yliopistoo =( - salaseura.
mun mielestä siinä pitää ystävystyä kolmen salaseuratyypin kanssa! Itse työstän tätä juuri:D
- tawatyttä
salaseura. kirjoitti:
mun mielestä siinä pitää ystävystyä kolmen salaseuratyypin kanssa! Itse työstän tätä juuri:D
3 salaseuralaisen kaa pitää ystävystyy (väh.) sillon ne tulee akeen sua limusiinillä muistaakseni...nii ja yöllä!!
- kandahar91
tawatyttä kirjoitti:
3 salaseuralaisen kaa pitää ystävystyy (väh.) sillon ne tulee akeen sua limusiinillä muistaakseni...nii ja yöllä!!
voit myös soittaa puhelimella osakuntaan..
josta tulee 3heppuu sun luo kylään ja niitte ka sun pitää ystävystyy.. sit sä pääset osakuntaan.. - Angela
kandahar91 kirjoitti:
voit myös soittaa puhelimella osakuntaan..
josta tulee 3heppuu sun luo kylään ja niitte ka sun pitää ystävystyy.. sit sä pääset osakuntaan..Osakunta on eri asia kuin salaseura..
Kiitti neuvoista, pitääpä alkaa hankkimaan simille uusia mustapukuisia kamuja! - Sharu
Angela kirjoitti:
Osakunta on eri asia kuin salaseura..
Kiitti neuvoista, pitääpä alkaa hankkimaan simille uusia mustapukuisia kamuja!Mun simi ei tarvinnu vaanku 2 salaseuran jäsentä ystäväks. Oli muuten pelottavaa, ku mä luulin et niitä tarvii kolme. Varsinki ku ne "pidätti" sen ja vei limusiiniin.
- Anonyymi
En oo varma muistanko väärin, tai jtoain, mutta mun mielestä pitää olla ainakin kolmen salaseuralaisen hyvä frendi ;:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914