Eli siis mitä nää salaseurat oikeen on tässä yliopisto osiossa ja miten niihin pääsee osallisiksi?
Sellasen oon rakentanu, mutta se hävis ja mitään siitä ei ole kuulunu pelin aikana!!!
Eli siis aaaaapuuuuuVA!!!!!
Salaseura
8
2481
Vastaukset
- Angela
Joku joskus kertoi, että kun yhteisötontilla tapaa tummapukuisen simin, jolla on laamankuva rinnassa, tämä sim kuuluu salaseuraan. Ja tällaisen kanssa kun pääsee hyviin väleihin, pitäisi auton tulla yöllä hakemaan salaseuraan. Jotenkin näin. No, mulla yksi sim on salaseuran jäsenen kanssa hyvä ystävä, mutta salaseurasta ei ole kuulunut mitään. Ei ole kukaan tullut hakemaan eikä salaseurasta voi kysyä tältä similtä mitään. Auttakaapa joku viisaampi, miten seuran jäseneksi pääsisi. Kiitos.
- Sim
...siin pidä ystävystyy kolmen laamamerkisen kaa?
Ei hajua, mulla ei oo yliopistoo =( - salaseura.
mun mielestä siinä pitää ystävystyä kolmen salaseuratyypin kanssa! Itse työstän tätä juuri:D
- tawatyttä
salaseura. kirjoitti:
mun mielestä siinä pitää ystävystyä kolmen salaseuratyypin kanssa! Itse työstän tätä juuri:D
3 salaseuralaisen kaa pitää ystävystyy (väh.) sillon ne tulee akeen sua limusiinillä muistaakseni...nii ja yöllä!!
- kandahar91
tawatyttä kirjoitti:
3 salaseuralaisen kaa pitää ystävystyy (väh.) sillon ne tulee akeen sua limusiinillä muistaakseni...nii ja yöllä!!
voit myös soittaa puhelimella osakuntaan..
josta tulee 3heppuu sun luo kylään ja niitte ka sun pitää ystävystyy.. sit sä pääset osakuntaan.. - Angela
kandahar91 kirjoitti:
voit myös soittaa puhelimella osakuntaan..
josta tulee 3heppuu sun luo kylään ja niitte ka sun pitää ystävystyy.. sit sä pääset osakuntaan..Osakunta on eri asia kuin salaseura..
Kiitti neuvoista, pitääpä alkaa hankkimaan simille uusia mustapukuisia kamuja! - Sharu
Angela kirjoitti:
Osakunta on eri asia kuin salaseura..
Kiitti neuvoista, pitääpä alkaa hankkimaan simille uusia mustapukuisia kamuja!Mun simi ei tarvinnu vaanku 2 salaseuran jäsentä ystäväks. Oli muuten pelottavaa, ku mä luulin et niitä tarvii kolme. Varsinki ku ne "pidätti" sen ja vei limusiiniin.
- Anonyymi
En oo varma muistanko väärin, tai jtoain, mutta mun mielestä pitää olla ainakin kolmen salaseuralaisen hyvä frendi ;:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549