Mitenkähän se nyt tämä meidän huippu hallitus reagoi kun uusi virus muuntautunut ja tarttuu helposti nuoriin ja lapsiin..uutta versiota jo suomessa ainakin 10 kpl.pian 100.sitten 1000..10000 jne..joko olisi aika johtaa..eivät osaa etes rokote jakoa jarjestellä..tökkii vasta alkajilla hommat ja pahasti..Koulut ja kerhot myöhemmin alkavaksi..nyt on se totisin paikka. Mitä mieltä muut ovat. Kommentoikaa..jos se nyt mitään hyövejää..kukapa se kansaa kuunteloo??
Vastaukset 2
- Anonyymi
miten-noin-niinkuin muualla maailmassa on virustilanne eskaloitunut . Siihen verrattuna Suomessa asiat koronan osalta hoidettu varsin hyvin. Hallitus on tonttiansa hoitanut kohtuullisen hyvin korona-asiassa. Elämme demokratiassa emme yksipuolue totalitarismissa jossa mahtikäskyllä voidaan laittaa totaalisulut päälle.
- Anonyymi
Ei ole olemassa yhtä kansan ääntä. Joku haluaa rajat ja kaiken toiminnan kiinni ja toinen vapauttaa kaikki rajoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561304- 21935
- 68772
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69718- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131655Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10612Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12595Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �125527- 4522
- 75516
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 36455
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 16451
- 85446
- 36437