Mitenkähän se nyt tämä meidän huippu hallitus reagoi kun uusi virus muuntautunut ja tarttuu helposti nuoriin ja lapsiin..uutta versiota jo suomessa ainakin 10 kpl.pian 100.sitten 1000..10000 jne..joko olisi aika johtaa..eivät osaa etes rokote jakoa jarjestellä..tökkii vasta alkajilla hommat ja pahasti..Koulut ja kerhot myöhemmin alkavaksi..nyt on se totisin paikka. Mitä mieltä muut ovat. Kommentoikaa..jos se nyt mitään hyövejää..kukapa se kansaa kuunteloo??
Viirus muuntuu
Anonyymi
2
263
Vastaukset
- Anonyymi
miten-noin-niinkuin muualla maailmassa on virustilanne eskaloitunut . Siihen verrattuna Suomessa asiat koronan osalta hoidettu varsin hyvin. Hallitus on tonttiansa hoitanut kohtuullisen hyvin korona-asiassa. Elämme demokratiassa emme yksipuolue totalitarismissa jossa mahtikäskyllä voidaan laittaa totaalisulut päälle.
- Anonyymi
Ei ole olemassa yhtä kansan ääntä. Joku haluaa rajat ja kaiken toiminnan kiinni ja toinen vapauttaa kaikki rajoitukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 76661
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460