Hyvin pärjää

Anonyymi

Elisa pärjää hyvin. Se perustuu jokaisessa laskussa olevaan maksukehotusta maksuun. Eli siis jos lasku on vähänkään myöhässä, siitä muistutetaan, mutta laskulla sen muistutuksen nimikevon maksukehotus ja hinta on aina 20 euroa. Täytyy etsiä parempi operaattori

13

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki prepaid...😀

• Anonyymi

Mitäs jos maksaisit laskut ajallaan?

• Anonyymi

Kaikkien turva Prepaid liityymä ei yllätys laskuja. ⚠️

• Anonyymi

Tai sitten lautaus-liittymä, itse tällä hetkellä soppari 6/22 asti, 5000min/5000tx/ 100M netti, 14,95/kk En tiedä saako uutet asiakkaat moista.

• Anonyymi

Ei tuollaista latausliittymää voi ostaa kukaan. Meillä on yhdessä kapulassa vähän aikaa sitten hankitttu sauniksen 4G/50M latauslitymä, siinä ei ole kuukausimaksua, latausliittymävaihtoehtoja sauniksella on tasan tuo yksi kpl.

Miten mahtaa AP hoitaa pankkiasiansa. Meille ei tule yhtäkään laskua kotiin etanapostilla eikä emaililla, vaan ne menee suoraan pankkiin e-laskunaa ja sieltä ne nemevät (yleensä) automaattisesti maksuun maksupäivänä. Olen asettanut niin että on laskutajakohtainen raja jonka alitavat maksut menee automaattisesti, jos on rajaa suurempi maksu niin pankin appi ilmoittaa siitä jolloin kirjaudun nettipankkiin sisään ja tarkastan laskun hyväksyn maksun.

• Anonyymi

Maksat vain laskutr ajallaan ja omill asivuilla saa muutettuakin eräpäivää halutessaan mutta maksaa 5€

• Anonyymi

Lasku myöhästy muutama pv 0,04€ tuli lisälaskua

• Anonyymi

Paa e lasku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paa e lasku

Olen paannut aikoja sitten,tilillä pitää olla rahaa eräpäivänä sitä ei ain oooooooooooo

• Anonyymi

En ole vuosiin saanut Elisalta muuta kuin e-laskuja, jotka maksetaan automaattisesti.
      Tänään sopimani toinen Elisan mobiililiittymäni menee samaan e-laskuun.

Otin toisen korvaamaan Telia-prepaidin (15,78e/kk) kun oli kolmanneksen halvempikin

• Anonyymi

E-lasku on tosiaan kätevä. Eipä jää maksamatta mikäli tilillä on katetta ja e-laskun raja ei ole liian matala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E-lasku on tosiaan kätevä. Eipä jää maksamatta mikäli tilillä on katetta ja e-laskun raja ei ole liian matala.

Elisalta tulee jokunen sentti S-benustakin, 1...1½ %
        Automaattinen veloitus vielä vaivattomampi kuin päättyvän Telia-prepaidin latailu 31 päivän välein, joka vei 15 sekuntia.

• Anonyymi

Vanha ketju ja käytäntö on saattanut muuttua. Jo pitkään on ollut se käytäntö, että korko alkaa juoksemaan heti kun eräpäivä on ylitetty. Sama niin puhelinalan kuin vakuutuksista. Vakuutuksista sen verran että jos lasku on myöhässä ja tulee korvattavaa, niin voi jäädä korvaus saamatta. Muihin ketjun asioihin en ota kantaa koska liittymät on muuttuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe