Tämän tahtoisin sinulle

Anonyymi

Sanoa hyvästi en halua nähdä sua koskaan ! ! !

kerro jollekin muulle niitä vale tarinaa !!!!

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täh.

      Nyt ei oo mikään kohdallaan.

      Antaahan ajan kulua

      Odotan vastausta

      • Anonyymi

        mene vaan leikkimään niiden muiden akkojen kanssa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene vaan leikkimään niiden muiden akkojen kanssa :D

        Ei ole muita naisia kuin hän elämässäni.


    • Anonyymi

      Voitko avata, että minkälaista valetarinaa?
      Mielenkiinto heräsi heti.

      • Anonyymi

        Muakin kiinnostaa, kerro!


    • Anonyymi

      Erikoinen kommentti. Koet jonkun kirjoitelleen sinulle vai kirjoitelleen sinusta? Vai jotain muuta? Mistä tiedät että olis juuri sinua koskevaa? Vai onko niin yksilöityä ettei kukaan muu voi kokea itselleen kirjoitetuksi?

    • Anonyymi

      Tarviiko koko chat lle tulla vanhoja jutteluita hokemaan

      mä olen parisuhteessa enkä enään haaveile sun perään

      • Anonyymi

        Siis olet kaivannut jotakin? Hän on vastannut? Etkä enää kaipaa häntä? Pelkäät parisuhteesi puolesta? Etkä ole itse kirjoitellut hänelle? Vai mistä on kyse? Ilmeisesti kuitenkin jostain muusta kuin palstakirjoittelusta kyse? Palstalla nimittäin ei tunnistettavissa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet kaivannut jotakin? Hän on vastannut? Etkä enää kaipaa häntä? Pelkäät parisuhteesi puolesta? Etkä ole itse kirjoitellut hänelle? Vai mistä on kyse? Ilmeisesti kuitenkin jostain muusta kuin palstakirjoittelusta kyse? Palstalla nimittäin ei tunnistettavissa ole.

        olen onnelisessa parisuhteessa enkä kaipaa häntä enään elämääni

        hän voi jatkaa omaa elämää jonkun muun kanssa ! ! ! ! ! !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen onnelisessa parisuhteessa enkä kaipaa häntä enään elämääni

        hän voi jatkaa omaa elämää jonkun muun kanssa ! ! ! ! ! !

        Höpöhöpö 😂 et oikeesti ottanut onkees mun heitosta että oisit mut jättänyt.. En usko sitä hetkeekään 😅 Sori et sait lumipallosta😜❄ Älä usko lumiukkoihin ⛄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen onnelisessa parisuhteessa enkä kaipaa häntä enään elämääni

        hän voi jatkaa omaa elämää jonkun muun kanssa ! ! ! ! ! !

        No jos olet itse alkujaan kaivannut, niin ei kovin ihme, jos sua kaipaa. Mä en ainakaan kenenkään parisuhteeseen sekaannu. Kertoo susta aikapaljon, kun kuitenkin jonkun muun valitset. Ei sulla silloin ole tunteita syviä ollutkaan ja joudatkin mennä.Oot antanut toivoa ja vetänyt sitten maton alta. Onnee vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö 😂 et oikeesti ottanut onkees mun heitosta että oisit mut jättänyt.. En usko sitä hetkeekään 😅 Sori et sait lumipallosta😜❄ Älä usko lumiukkoihin ⛄

        Miekin viskasin "kohdettani" lumipallolla ja viä kaks kertaa. Toinen meni ohi 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miekin viskasin "kohdettani" lumipallolla ja viä kaks kertaa. Toinen meni ohi 😁

        Tai kyllä sekin olkapäätä hipas, niinku miekin tahtosin nyt ilman palloa tehä. No tahtoisin muutakin 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tai kyllä sekin olkapäätä hipas, niinku miekin tahtosin nyt ilman palloa tehä. No tahtoisin muutakin 😅

        Mulla samat fiilikset, alavatsaa polttaa se olkapään hipaisu🔥Sun kosketus on mun mielessä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla samat fiilikset, alavatsaa polttaa se olkapään hipaisu🔥Sun kosketus on mun mielessä..

        Mie tiiän kuinka nämä kosketukset ja hipaisutkin saattaa vaikuttaa ja yleensä vaikuttaakin 😅 mutta mie en ole sua hipaissut tai kosketellu 😁


    • Anonyymi

      Mites se meni että saat sen mistä luovut? Mutta mistä mun pitää luopua?

    • Anonyymi

      Metsä vastaa niin kuin sinne huutaa. Sitä oppiako taas annat? Jos epävarmuuteni ja pelkoni puhuu, siitä on turha säikähtää.. Edelleen vain sinä ❤

      • Anonyymi

        meistä ei tule mitään koita ymmärtää se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meistä ei tule mitään koita ymmärtää se

        Kerro tunnisteita jos noin sanot..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meistä ei tule mitään koita ymmärtää se

        😢💔 kyllä se on jo tullut selväksi


    • Anonyymi

      Ja se et tee mut hulluksi vaan, kun aloitit sen jo yli vuosi sitten.. Tiedän kyllä tarpeeksi asioista ettei minusta hullua saa tekemälläkään. Eikä sinustakaan sen koommin.. Ihana olet ❤

    • Anonyymi

      Anteeksi 😞❤

      • Anonyymi

        Sielukas ystäväni. Puristaako sun toinen kenkä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sielukas ystäväni. Puristaako sun toinen kenkä ?

        Taitaapa puristaa, vasen jalkani kun on pidempi..


    • Anonyymi

      tästä on jo monta vuotta mennyt aikaa

      • Anonyymi

        Ootpas kosketellu. Ja hyvä kun teit niin. Muuta konkreettista mulla ei ookkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpas kosketellu. Ja hyvä kun teit niin. Muuta konkreettista mulla ei ookkaa

        Kuka on koskenut ketä? Mua ei ole kosketeltu mutta toivoisin kyllä hänen koskevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpas kosketellu. Ja hyvä kun teit niin. Muuta konkreettista mulla ei ookkaa

        Näin on, olemme kosketelleet toisiamme, ja yksi mitä teit on mun mielessäni siirrettynä toiseen paikkaan.. Ja se kai oli sun tarkoituskin😉🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpas kosketellu. Ja hyvä kun teit niin. Muuta konkreettista mulla ei ookkaa

        Miten olette kosketelleet toisianne? Tai miten hän on koskettanut sinua?


    • Nyt näyttäs olevan niin paljon kosketusta liikkeellä 😁 jotta laitetaanpa Reinoa. Voi jumpra, kun pääsiskin nyt koskettamaan ☺️😘
      https://youtu.be/UGHNSHXVhYw

      • Anonyymi

        Niin ei tule koskaan tapahtumaan voit etsiä jonkun muun sun maailmaasi ei muistella pahalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei tule koskaan tapahtumaan voit etsiä jonkun muun sun maailmaasi ei muistella pahalla

        Onneks mie tiiän jotta tämä ei ole häneltä, jota haluaisin koskettaa ☺️😉


      • Anonyymi

        Jatka elämääsi jonkun toisen kassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatka elämääsi jonkun toisen kassa

        Miks sie näitä mun kommenttiini laitat?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miks sie näitä mun kommenttiini laitat?

        Koska meillä ei ole tulevaisuutta koita tajuta se seurustelen toisen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska meillä ei ole tulevaisuutta koita tajuta se seurustelen toisen kanssa

        Saathan sie seurustella just kenen kanssa tahot, kun ei se mun elämääni liity 😁 En edelleenkään tiiä miks mulle näitä kommentteja tökit, vaan voithan tuota laitella kenelle tahot.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Saathan sie seurustella just kenen kanssa tahot, kun ei se mun elämääni liity 😁 En edelleenkään tiiä miks mulle näitä kommentteja tökit, vaan voithan tuota laitella kenelle tahot.

        Jokainen valitsee oman tien mitä kulkee turha tupputaa mitään muuta kyllä sä musta yli vielä pääset löydät onnen jonkun toisen naisen kanssa


      • Anonyymi

        Minäkin haluan koskettaa ja pian toivottavasti :)


      • Anonyymi

        Se vaan menee niin, että meinaa taju lähtee, kun sinua kosketan ❤, oot 💥 minulle ☺❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan menee niin, että meinaa taju lähtee, kun sinua kosketan ❤, oot 💥 minulle ☺❤

        Mielenkiintoisesti tämä minun kommenttini ei mennyt siihen kohtaan kuin piti, mutta rakkauteni varmaan tietää, että hänelle ☺❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoisesti tämä minun kommenttini ei mennyt siihen kohtaan kuin piti, mutta rakkauteni varmaan tietää, että hänelle ☺❤

        Ei nämä aina napsaha siihen kohtaan kuin tarkotus oli ja tuosta on muutama kokemus itelläkin 😁 Sitä mie en vaan älyä, kuinka te tiiätte mikä viesti on keltäkin, mutta kai sitä aikojen saatossa oppii tuntemaan toisen kirjotustyylin...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei nämä aina napsaha siihen kohtaan kuin tarkotus oli ja tuosta on muutama kokemus itelläkin 😁 Sitä mie en vaan älyä, kuinka te tiiätte mikä viesti on keltäkin, mutta kai sitä aikojen saatossa oppii tuntemaan toisen kirjotustyylin...

        Öö...😁. No minä tiedän ☺. Tietty on myös joukossa mukana noita jotka, kaiken tietää ja osaa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö...😁. No minä tiedän ☺. Tietty on myös joukossa mukana noita jotka, kaiken tietää ja osaa 😁

        No se on hyvä, jos sinä tiedät ja osaat.. Mistäs tiedät? Jostain ip osoitteistako? Minä en nimittäin tiedä enkä osaa, enkä ole tämä täällä oleva nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan menee niin, että meinaa taju lähtee, kun sinua kosketan ❤, oot 💥 minulle ☺❤

        Missäs sinä mua kosketat? Tai olet koskettanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öö...😁. No minä tiedän ☺. Tietty on myös joukossa mukana noita jotka, kaiken tietää ja osaa 😁

        Mie kuulun niihin, vai lienenkö ainokainen 😅jotka ei tajua näistä ylleensä hölkkäsen tai viä vähemmän reippaampaa pölläystä. Yhtään ei ole siis käryä siitä, kenen kanssa millonkin "juttelee" 😁 Tai no, ehkä joskus saattaa jonkinlainen aavistus olla, mutta ei sen enempää.


    • Senpä nyt tahtosin tänne perälle viä viskata, jotta tunnettekos te kaikki toisenne vai arvailetteko vain? 😉 Joskus tulee tähän munkin nimmariin niin erikoista kommenttia, jotta aivan ei perässä pysy 😁

      • Anonyymi

        Meillä ei ole samaa tulevaisuutta etsi joku muu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole samaa tulevaisuutta etsi joku muu

        No miepä etin ja taijan lähteä nyt samantein, sommoro 😅


      • Anonyymi

        En minäkään pysy näiden juttujen perässä.. On mullekin tullut saman tyylistä tarinaa. En etsi ketään muuta elämääni kuin häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään pysy näiden juttujen perässä.. On mullekin tullut saman tyylistä tarinaa. En etsi ketään muuta elämääni kuin häntä.

        Valesadut on turhia varsinkin jos vaimonsa kanssa nauraa ja pitää toista pilkkana :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valesadut on turhia varsinkin jos vaimonsa kanssa nauraa ja pitää toista pilkkana :D

        En naura kenenkään kanssa, enkä pidä pilkkanani. Mietin miten teen. Hän tietää että rakastan toista. Se on totta. Hän hyväksyy sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En naura kenenkään kanssa, enkä pidä pilkkanani. Mietin miten teen. Hän tietää että rakastan toista. Se on totta. Hän hyväksyy sen.

        Sinä et tiedä rakkaudesta mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole samaa tulevaisuutta etsi joku muu

        Yritän jatkuvasti mutta se ei ole helppoa. En halua häiritä sua ja suhdettasi ollenkaan. Haluaisin unohtaa itsekin. Miksi olet vihainen?
        En oo valehdellut.


    • Anonyymi

      kumman puolella olet ? Luojan vai paholaisen ?

      • Anonyymi

        Luojan tietty. Välillä enemmän, välillä vähemmän.


      • Anonyymi

        No ohhoh...mites tämä ketju täältä nyt putkahti ? Minun mielestäni ei kyllä tarvitse olla kummankaan puolella ☺. Taistelkoon kekenään 😁. Ei ihmisen tarvitse olla kuin itsensä puolella, olematta kuitenkaan itsekäs ☺❤


    • Anonyymi

      Sinulle varmaan on ihan hyvä sanoa hyvästi ☺, bye bye minultakin 🖐☺

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe