Puhelimesta ei kuulu mitään (Samsung Galaxy A41)

Anonyymi

Eli siis eilen illalla minulle soitettiin, mutta mitään ei kuulunut kumpaankaan suuntaan. Sitten illalla kotona koitin katsoa videota, mutta mitään ääntä ei silloinkaan kuulunut. Langallisilla kuulokkeilla ääni kuului. Meni kuitenkin hermot ja käynnistin puhelimen uudelleen ja otin kuulokkeet irti, ja silloin kaiutin toimi ihan kunnolla. Tänä aamuna ongelma kuitenkin oli taas sama, enkä ole saanut sitä pois. Olen siis käynnistänyt puhelimen uudestaan varmaan kolme kertaa, ja koittanut laittaa kuulokkeet kiinni ja irti, mutta ei siltikään kuulu mitään. Siinä puhelimen äänenvoimakkuuspalkissa näyttää, että puhelimessa olisi kuulokkeet kiinni, mutta bluetoothkin on kiinni, eli ei ole voinut yhdistää mihinkään langattomiin kuulokkeisiin vahingossa. Jos nyt puhelimen kuulokereiässä on jotain sisällä, niin osaisko joku kertoo, miten sen sieltä sais pois tai muutenkin äänen kuulumaan taas kaiuttimesta?

6

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelimen resetointi voisi auttaa tai päivitysten asennus.

• Anonyymi

Päivitykset kaikki on ladattu ja resetoinkin sen, mutta ei tehnyt mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivitykset kaikki on ladattu ja resetoinkin sen, mutta ei tehnyt mitään.

Sitten kannattaa viedä liikkeeseen. Voi olla ihan fyysinen vika.

• Anonyymi

Kuulokeliitäntä pitää kai uusia. Jos onnistut kuulokepistoketta ränksläämällä saamaan äänen kuulumaan kaiuttimen kautta, niin älä enää sen jälkeen käytä sitä kuulokeliitäntää ollenkaan ennenkuin se on korjattu.

• Anonyymi

Sain kaiuttimen toimimaan taas. Alkoi toimia aivan yhtäkkiä, en sitten tiedä mikä oli/on vialla. Toivotaan ettei se tästedes enää tee tällä tavalla

• Anonyymi

Kannattaa seurata. Jos ilmenee taas niin veisin takuuseen. Siellä selvittävät tarkemmin sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe