Puhelimesta ei kuulu mitään (Samsung Galaxy A41)

Anonyymi

Eli siis eilen illalla minulle soitettiin, mutta mitään ei kuulunut kumpaankaan suuntaan. Sitten illalla kotona koitin katsoa videota, mutta mitään ääntä ei silloinkaan kuulunut. Langallisilla kuulokkeilla ääni kuului. Meni kuitenkin hermot ja käynnistin puhelimen uudelleen ja otin kuulokkeet irti, ja silloin kaiutin toimi ihan kunnolla. Tänä aamuna ongelma kuitenkin oli taas sama, enkä ole saanut sitä pois. Olen siis käynnistänyt puhelimen uudestaan varmaan kolme kertaa, ja koittanut laittaa kuulokkeet kiinni ja irti, mutta ei siltikään kuulu mitään. Siinä puhelimen äänenvoimakkuuspalkissa näyttää, että puhelimessa olisi kuulokkeet kiinni, mutta bluetoothkin on kiinni, eli ei ole voinut yhdistää mihinkään langattomiin kuulokkeisiin vahingossa. Jos nyt puhelimen kuulokereiässä on jotain sisällä, niin osaisko joku kertoo, miten sen sieltä sais pois tai muutenkin äänen kuulumaan taas kaiuttimesta?

6

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhelimen resetointi voisi auttaa tai päivitysten asennus.

      • Anonyymi

        Päivitykset kaikki on ladattu ja resetoinkin sen, mutta ei tehnyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitykset kaikki on ladattu ja resetoinkin sen, mutta ei tehnyt mitään.

        Sitten kannattaa viedä liikkeeseen. Voi olla ihan fyysinen vika.


    • Anonyymi

      Kuulokeliitäntä pitää kai uusia. Jos onnistut kuulokepistoketta ränksläämällä saamaan äänen kuulumaan kaiuttimen kautta, niin älä enää sen jälkeen käytä sitä kuulokeliitäntää ollenkaan ennenkuin se on korjattu.

    • Anonyymi

      Sain kaiuttimen toimimaan taas. Alkoi toimia aivan yhtäkkiä, en sitten tiedä mikä oli/on vialla. Toivotaan ettei se tästedes enää tee tällä tavalla

      • Anonyymi

        Kannattaa seurata. Jos ilmenee taas niin veisin takuuseen. Siellä selvittävät tarkemmin sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe