Kokemuksia Jatke oy:sta

Anonyymi

Onko kellään jaettavaksi kokemuksia Jatke oy:n julkisivusaneerauksista?

13

6505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei todellakaan pysty suosittelemaan Jatke oy:ta vikoja paikkailtu kuukausitolkulla , silti työnjälki ei vastaa ammattitason työnjälkeä

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Välttäkää heti Jatkea... Jatkuu ja jatkuu.. aivan paska

• Anonyymi

Joo aivan täyttä paskaa korruptoitunut firma

• Anonyymi

En enää ikinä suostuisi muuttamaan Jatkeen rakentamaan taloon . Siellä saat hikoilla kesät talvet kuin vakuumipakkauksessa. Talon rakennettu aivan miten sattuu asumisviihtyvyydestä välittämättä. Kunhan ulos päin näyttää uudelta ja ostajalta saadaan rahat kouraan, niin ongelmat vasta alkavat paljastua. Ei ikinä enää.

• Anonyymi

kuuma, kuuma ja kuuma

• Anonyymi

Jatke Oy aivan täyttä kusetusta koko firma. Sellaista taistelua oli tuon paskafirman kanssa, että ei voi suositella. Kuuma kuin helvetissä

• Anonyymi

eiköhän syyt ole suunnittelijoissa eikä tekijöissä.

• Anonyymi

Taloyhtiömme julkisivuremontti oli todella laaduton ja kallis. Työnjälki ja osaaminen surkeaa. Vieläkin (vuosi valmistumisesta) korjaillaan. Ei missään tapauksessa voi suositella.

• Anonyymi

En voi suositella, ilmanvaihtoa ei saada kuntoon . Paljon reklamaatiota , soittoa heille ja käyntiä . Kuukaudet kuluu eikä loppua näy.

• Anonyymi

Jatke, mikä jatke? BMW?

• Anonyymi

Olen ollut jo vuosikymmeniä saneeraus alalla korjaamassa vanhoja kerrostaloja. Jutuissa mainitut läpi poraukset ovat hyvin yleisiä ongelmia ja ne liittyvät yleensä sisäkuoriin jotka ovat huomattavasti ohuempia kuin mitä on suunnitelmissa mainittu ( johtuu elementtien valmistus tavasta ennen vanhaa) Poraaja ei seinän ulkopuolelta pysty päättelemään betonin paksuutta. Suurin ongelma nykyään saneeraus kohteissa on luokattoman huono suunnittelu. Kuntotutkimuksen ja alustavan suunnittelun tekee yleensä taloyhtiön palkkaama insinööritoimisto. Taloyhtiöllä ei ole mitään käsitystä suunnittelijan ammattitaidosta ja isoimmat virheet tulevat juuri tuossa kohtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe