Areena, Katsomo, Ruutu

Nyt kun tuossa pari päivää sitten tuli mielenkiintoinen ohjelma naisten välisistä rakkauksista (Rakastuinkin naiseen) josta tykkäsin, niin osaisko kukaan kertoa, jotta löytyykö vastaavanlaisia ohjelmia otsikossa mainituilta "alustoilta"? Mittään Netflixiä tms mulla ei ole, eli niistä ei niin tartte vinkata, kun alakaa vaan harmittammaan ja huonossa lykyssä tulee viä pakkohankinta 😅 Myös juutuubi käy, mutta ensisijaisesti nuo kolme muuta kanavaa... Kiitos ☺️

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylellä näytettiin pari kolme kk sitten ruotsalainen ohjelma yhteisötalosta eläkeikäisille sateenkaarilaisille. En muista enää nimeä, mutta areenasta voisi ehkä vielä löytyä. Näitkö sen?

      • Anonyymi

        Mä näin se oli Areenassa katsottavissa Helsingin Pride viikon aikaan ainakin.


      • Näillä vihjeillä en nyt ainakaan vielä tuota löytänyt ☺️ mutta semmosen sarjan Areenalta löysin kuin "kaapista ulos". Muuthan tämän jo varmaan ovatkin bonganneet 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näillä vihjeillä en nyt ainakaan vielä tuota löytänyt ☺️ mutta semmosen sarjan Areenalta löysin kuin "kaapista ulos". Muuthan tämän jo varmaan ovatkin bonganneet 😁

        Tuotapa en ole katsonut, kun ei ole ajankohtaista itselle ollut. Katsoin syksyllä norjalaista sarjaa "Helvetin homo". Surullista oli seurata ihmisten reaktiota julkisella paikalla käsikädessä kävelyyn jopa niinkin isossa kaupungissa kuin Oslo..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuotapa en ole katsonut, kun ei ole ajankohtaista itselle ollut. Katsoin syksyllä norjalaista sarjaa "Helvetin homo". Surullista oli seurata ihmisten reaktiota julkisella paikalla käsikädessä kävelyyn jopa niinkin isossa kaupungissa kuin Oslo..

        No mie katon muutakin kuin itelle ajankohtaista 😁 Mittään tuommosia negajuttuja en mielellään kyllä kahtele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuotapa en ole katsonut, kun ei ole ajankohtaista itselle ollut. Katsoin syksyllä norjalaista sarjaa "Helvetin homo". Surullista oli seurata ihmisten reaktiota julkisella paikalla käsikädessä kävelyyn jopa niinkin isossa kaupungissa kuin Oslo..

        Tuohon käsi kädessä kävelyyn vielä sen verran, jotta se on varmasti naisille paljon helpompaa kuin miehille. Vähän niinku halailu ja muunlainenkin fyysinen kontakti.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mie katon muutakin kuin itelle ajankohtaista 😁 Mittään tuommosia negajuttuja en mielellään kyllä kahtele.

        Niin, sisältövaroituksilla tuo ohjelma olisi kyllä hyvä merkitä, vaikka ajatushan oli tuoda näkyväksi vähemmistöön kohdistuvaa syrjintää, käsitellä vähemmistöön kuuluvan kokemusta ja purkaa ennakkoluuloja. Hyvin tehty sarja mielestäni oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sisältövaroituksilla tuo ohjelma olisi kyllä hyvä merkitä, vaikka ajatushan oli tuoda näkyväksi vähemmistöön kohdistuvaa syrjintää, käsitellä vähemmistöön kuuluvan kokemusta ja purkaa ennakkoluuloja. Hyvin tehty sarja mielestäni oli.

        Miten se meni, tarkotus hyvä... No ihan sama. Näyttäs olevan vielä Areenassa. Kiitti vinkistä, laitan harkintaan 😉 Voihan tuon kattomisen lopettaa jos alakaa hermo olemaan liian pinnassa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuohon käsi kädessä kävelyyn vielä sen verran, jotta se on varmasti naisille paljon helpompaa kuin miehille. Vähän niinku halailu ja muunlainenkin fyysinen kontakti.

        Aika huonoja kokemuksia olen kuullut käsikädessä kävelystä.. Vaikka itärajan takaa tulevat naiset kävelevätkin käsikynkkää niin kappas vaan jos ovatkin lesboja, niin sitten ilmeet muuttuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika huonoja kokemuksia olen kuullut käsikädessä kävelystä.. Vaikka itärajan takaa tulevat naiset kävelevätkin käsikynkkää niin kappas vaan jos ovatkin lesboja, niin sitten ilmeet muuttuu..

        Nyt täytyy kommentoida että itse en ole koskaan puolisoni kanssa saanut mitään negatiivista palautetta tai huutelua käsikädessä kävelystä enkä pussailustakaan julkisella paikalla. .. tosin asutaan Hesassa, että täällä kukaan ei juuri edes kiinnitä huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika huonoja kokemuksia olen kuullut käsikädessä kävelystä.. Vaikka itärajan takaa tulevat naiset kävelevätkin käsikynkkää niin kappas vaan jos ovatkin lesboja, niin sitten ilmeet muuttuu..

        Naiset saattaa mennä käsikynkkää ihan kamuinakin. Itekin oon menny sekä käsikynkkää että käsi kädessä ja joskus sillä tavalla kylki kylessä kädet millon missäkin 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy kommentoida että itse en ole koskaan puolisoni kanssa saanut mitään negatiivista palautetta tai huutelua käsikädessä kävelystä enkä pussailustakaan julkisella paikalla. .. tosin asutaan Hesassa, että täällä kukaan ei juuri edes kiinnitä huomiota.

        No nämä kävelyt eivät olleet tapahtuneet Helsingissä.. Ei huutelua, mutta katseita, tuijotusta. Ihan feminiinisen näköisiä naisia olivat olleet.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Naiset saattaa mennä käsikynkkää ihan kamuinakin. Itekin oon menny sekä käsikynkkää että käsi kädessä ja joskus sillä tavalla kylki kylessä kädet millon missäkin 😁

        Kuulostaa hyvältä ☺ Minä jos kaverin kylkeen oon joskus yrittänyt, on lähinnä työnnetty pois. Mut kiva että te muut ootte sellaisia läheisyyden kanssa ok kavereita löytäneet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nämä kävelyt eivät olleet tapahtuneet Helsingissä.. Ei huutelua, mutta katseita, tuijotusta. Ihan feminiinisen näköisiä naisia olivat olleet.

        Mitä sitten jos joku tuijottaa?? Voi kamalaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten jos joku tuijottaa?? Voi kamalaa!!

        En seurustelisi naisen kanssa joka ei voisi osoittaa hellyyttä julkisesti. Ihan sama kuka katsoo, en jaksa välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En seurustelisi naisen kanssa joka ei voisi osoittaa hellyyttä julkisesti. Ihan sama kuka katsoo, en jaksa välittää.

        Olen siis myöhään herännyt lesbo, enkä ole läheisyyttä näyttänyt koskaan kenenkään, miehenikään, kanssa julkisesti. En ole kävellyt käsikädessä kuin ehkä kerran baarin jälkeen ja ehkä kerran siellä suudellut. Seinien sisälle on kaiken kaikkiaan aika olematon läheisyyden näyttäminen jäänyt. Nyt kuitenkin naiseen ihastuneena koen tarvetta siihen, että voisin olla luontevasti lähellä myös julkisesti. Sekin on absurdia, sillä enhän ennenkään ole halunnut niin toimia. Tai ehkä kyse oli vaan siitä, etten aiemmin ollut rakastunut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis myöhään herännyt lesbo, enkä ole läheisyyttä näyttänyt koskaan kenenkään, miehenikään, kanssa julkisesti. En ole kävellyt käsikädessä kuin ehkä kerran baarin jälkeen ja ehkä kerran siellä suudellut. Seinien sisälle on kaiken kaikkiaan aika olematon läheisyyden näyttäminen jäänyt. Nyt kuitenkin naiseen ihastuneena koen tarvetta siihen, että voisin olla luontevasti lähellä myös julkisesti. Sekin on absurdia, sillä enhän ennenkään ole halunnut niin toimia. Tai ehkä kyse oli vaan siitä, etten aiemmin ollut rakastunut..

        Jotenkin surullista 😔


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näillä vihjeillä en nyt ainakaan vielä tuota löytänyt ☺️ mutta semmosen sarjan Areenalta löysin kuin "kaapista ulos". Muuthan tämän jo varmaan ovatkin bonganneet 😁

        Nyt on yks jakso (osa 2 Rebekkan tarina) tätä katottu ja eihän tämä huono ollu ollenkaan. Tyypit on tietysti nuoria ja kun ite on tämmönen vanha, niin aika erilaiset elämäntilanteet, mutta eipä tuo nyt niin haitannu. Aion kyllä kattoa ainakin ne jaksot joissa naiset on pääosassa 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nyt on yks jakso (osa 2 Rebekkan tarina) tätä katottu ja eihän tämä huono ollu ollenkaan. Tyypit on tietysti nuoria ja kun ite on tämmönen vanha, niin aika erilaiset elämäntilanteet, mutta eipä tuo nyt niin haitannu. Aion kyllä kattoa ainakin ne jaksot joissa naiset on pääosassa 😊

        Ei oo totta, mä just katsoin saman jakson loppuun😃 Aika kevyesti kirkon asennetta käytiin läpi.. Tuo eka jakso oli myös hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo totta, mä just katsoin saman jakson loppuun😃 Aika kevyesti kirkon asennetta käytiin läpi.. Tuo eka jakso oli myös hyvä.

        No on se kai sitten totta 😄 Mie hyppäsin tylysti sen ekan osan ohi, kun oli jätkä "kannessa", mutta ehkä palaan siihen myöhemmin, sitten kun on naisten tarinat katottu eka. Kolmososassa näyttäs olevan Therese eli tässä kohtaa voi mennä sitten taas oikiassa järjestyksessä 😅 Pappi tässä Rebekan tarinassa oli kiva ylläri...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis myöhään herännyt lesbo, enkä ole läheisyyttä näyttänyt koskaan kenenkään, miehenikään, kanssa julkisesti. En ole kävellyt käsikädessä kuin ehkä kerran baarin jälkeen ja ehkä kerran siellä suudellut. Seinien sisälle on kaiken kaikkiaan aika olematon läheisyyden näyttäminen jäänyt. Nyt kuitenkin naiseen ihastuneena koen tarvetta siihen, että voisin olla luontevasti lähellä myös julkisesti. Sekin on absurdia, sillä enhän ennenkään ole halunnut niin toimia. Tai ehkä kyse oli vaan siitä, etten aiemmin ollut rakastunut..

        Varmaan sellaiseksi minuakin joku sanoo mutta olisi hankalaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei ole sinut itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No on se kai sitten totta 😄 Mie hyppäsin tylysti sen ekan osan ohi, kun oli jätkä "kannessa", mutta ehkä palaan siihen myöhemmin, sitten kun on naisten tarinat katottu eka. Kolmososassa näyttäs olevan Therese eli tässä kohtaa voi mennä sitten taas oikiassa järjestyksessä 😅 Pappi tässä Rebekan tarinassa oli kiva ylläri...

        Sarja katsottu, kaikki jaksot olivat mielestäni hyviä :) Erityisesti tykkäsin kuudennesta jaksosta, jossa Rebekka kertoi lesboudestaan lapsuuden ystävälleen ja hän sanoo että tiesi sen, olihan hän nähnyt, kuinka tämän identiteetti oli mennyt monta kertaa yhteen jos toiseen suuntaan. Itse muistan, kuinka ystäväni antoi 21- synttärilahjaksi kuvakollaasin nuoruudestani. Siinä luki "tyttömäistä ja poikamaista.." Monissa kuvista en kyllä ollut edes yrittänyt mitenkään poikamainen olla :D

        Toinen mielenkiintoinen juttu jaksossa oli se kuinka Rebekan ystävä kertoi ihmetelleensä, miten tämä ei ollut koskaan kertonut ihastuksen tunteistaan poikakavereita kohtaan, vaan oli kertonut vain "tavanneensa jonkun".. Kuulostaa itselle tutulta; teininä etsimällä etsin sallittuja "ihastuksen kohteita kuin rivistä", muistan sen.. Tyyliin, "tuo näyttää hyvältä, tyylikkäältä, kovalta tyypiltä.."! Sitten nuorena aikuisena: "tuolla on mielenkiintoisimmat jutut". Naisihastukseni on taas iskenyt, kuin huumaava valoilmiö minuun..

        Kyseisessä jaksossa oli myös poliittista agendaa mukavasti :) Suosittelen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarja katsottu, kaikki jaksot olivat mielestäni hyviä :) Erityisesti tykkäsin kuudennesta jaksosta, jossa Rebekka kertoi lesboudestaan lapsuuden ystävälleen ja hän sanoo että tiesi sen, olihan hän nähnyt, kuinka tämän identiteetti oli mennyt monta kertaa yhteen jos toiseen suuntaan. Itse muistan, kuinka ystäväni antoi 21- synttärilahjaksi kuvakollaasin nuoruudestani. Siinä luki "tyttömäistä ja poikamaista.." Monissa kuvista en kyllä ollut edes yrittänyt mitenkään poikamainen olla :D

        Toinen mielenkiintoinen juttu jaksossa oli se kuinka Rebekan ystävä kertoi ihmetelleensä, miten tämä ei ollut koskaan kertonut ihastuksen tunteistaan poikakavereita kohtaan, vaan oli kertonut vain "tavanneensa jonkun".. Kuulostaa itselle tutulta; teininä etsimällä etsin sallittuja "ihastuksen kohteita kuin rivistä", muistan sen.. Tyyliin, "tuo näyttää hyvältä, tyylikkäältä, kovalta tyypiltä.."! Sitten nuorena aikuisena: "tuolla on mielenkiintoisimmat jutut". Naisihastukseni on taas iskenyt, kuin huumaava valoilmiö minuun..

        Kyseisessä jaksossa oli myös poliittista agendaa mukavasti :) Suosittelen :D

        Tämä kuvakollaasi oli varmaan tarkoitettu tueksi sen hetkisen identiteettikriiseilyni hetkellä, mutta tuntui toisaalta häiritsevältä kun varhaisnuoruuden laiha kehoni oli tulkittu poikamaiseksi pitsivaatteista huolimatta.. Mutta asian vierestä tass mennään, sooriiii😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvakollaasi oli varmaan tarkoitettu tueksi sen hetkisen identiteettikriiseilyni hetkellä, mutta tuntui toisaalta häiritsevältä kun varhaisnuoruuden laiha kehoni oli tulkittu poikamaiseksi pitsivaatteista huolimatta.. Mutta asian vierestä tass mennään, sooriiii😂😂😂

        Asian vierestä jatkuu.. Poistakaa jos häiritsee!

        Muistan täällä, vai oliko se bi-puolella jonkun aiemmin kirjoitelleen, kuinka ihastui aiemmin miehiin joiden luonteenpiirteitä tai muita ominaisuuksia ihaili ihmisissä yleensäkin, kun ei sellaisia naisia ympärillä silloin ollut. Itse koen myös näin, sillä en silloin tunnistanut lesbouttani, vaan pidin itseäni heterona. Nyt, kun hyväksyn kiinnostukseni samaan sukupuoleen, huomaan ihastuksellani olevan juuri näitä aiemmin miehissä ihastelemiani piirteitä, ja mikä tärkeintä, hän herättää valtavasti tunteita ja vetoa, mitä miehiin en pysynyt tuntemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sarja katsottu, kaikki jaksot olivat mielestäni hyviä :) Erityisesti tykkäsin kuudennesta jaksosta, jossa Rebekka kertoi lesboudestaan lapsuuden ystävälleen ja hän sanoo että tiesi sen, olihan hän nähnyt, kuinka tämän identiteetti oli mennyt monta kertaa yhteen jos toiseen suuntaan. Itse muistan, kuinka ystäväni antoi 21- synttärilahjaksi kuvakollaasin nuoruudestani. Siinä luki "tyttömäistä ja poikamaista.." Monissa kuvista en kyllä ollut edes yrittänyt mitenkään poikamainen olla :D

        Toinen mielenkiintoinen juttu jaksossa oli se kuinka Rebekan ystävä kertoi ihmetelleensä, miten tämä ei ollut koskaan kertonut ihastuksen tunteistaan poikakavereita kohtaan, vaan oli kertonut vain "tavanneensa jonkun".. Kuulostaa itselle tutulta; teininä etsimällä etsin sallittuja "ihastuksen kohteita kuin rivistä", muistan sen.. Tyyliin, "tuo näyttää hyvältä, tyylikkäältä, kovalta tyypiltä.."! Sitten nuorena aikuisena: "tuolla on mielenkiintoisimmat jutut". Naisihastukseni on taas iskenyt, kuin huumaava valoilmiö minuun..

        Kyseisessä jaksossa oli myös poliittista agendaa mukavasti :) Suosittelen :D

        Mä oon kattonu vasta puoltoista ossaa 😅 Tämäkin ilta meni kuulokkeet päässä tubelissa. Mutta täytyyhän nämä kaikki sitten kattoa jos kerran hyviä olivat ☺️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon kattonu vasta puoltoista ossaa 😅 Tämäkin ilta meni kuulokkeet päässä tubelissa. Mutta täytyyhän nämä kaikki sitten kattoa jos kerran hyviä olivat ☺️

        No tämmöiselle kovasti kaapissa olevalle kivoja olivat :) Siellähän ne ovat sua odottelemassa 😉


    • Anonyymi

      Katon the real l wordia. Mut ei siin oo ku Whitney jota jaksaa seurata, kelaan aina ne muut kohdat.

      • Mistäs se tämmönen tullee? Meneehän se tuolleen kelatessakin 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mistäs se tämmönen tullee? Meneehän se tuolleen kelatessakin 😁

        Areenasta katson. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Areenasta katson. 😊

        Ok, kiitti vinkistä ☺️👍


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ok, kiitti vinkistä ☺️👍

        Koskettavia rakkaus tarinoita❤️ Voi kunpa itsekkin löytäis ihanan kumppanin, mutta joskus vaan tuntuu, etten ikinä löydä ketään mulle sopivaa kumppania😪


      • Pioni717 kirjoitti:

        Koskettavia rakkaus tarinoita❤️ Voi kunpa itsekkin löytäis ihanan kumppanin, mutta joskus vaan tuntuu, etten ikinä löydä ketään mulle sopivaa kumppania😪

        Sepä saattaa tuo elämänrakkaus hypähtää etteen just sillon kun vähiten oottaa, jotta äläpä aattele noin ettei löytys 😉 Kauniita unia


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Sepä saattaa tuo elämänrakkaus hypähtää etteen just sillon kun vähiten oottaa, jotta äläpä aattele noin ettei löytys 😉 Kauniita unia

        Kiitos kannustavasta kommentista,jos joku toivonkipinä on yllä😍, mutta nukkumaan en pääse, kun aamulla. Kauniita unia kaikille💤


      • Pioni717 kirjoitti:

        Kiitos kannustavasta kommentista,jos joku toivonkipinä on yllä😍, mutta nukkumaan en pääse, kun aamulla. Kauniita unia kaikille💤

        Toivonkipinää ei todellakaan pidä kadottaa, kyllä se ❤️ vielä leimahtaa 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Toivonkipinää ei todellakaan pidä kadottaa, kyllä se ❤️ vielä leimahtaa 😉

        Minä toivon samaa, kaikille kipinöille ❤🔥


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe