Aihe

Ylä aste pelottaa

Anonyymi

Oon 12v tyttä ja yläaste pelottaa 🥺 voisitteko kertoo minkälaista siel on esim ihmiset yleensö,vaatteet,jne ku oon siis aika painava mun ikäseks ku oon kuitenki 43kg nii alanko laihuttaa ku en tiiä 😩

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat ihmiset mitä sun ympärilläs on nyt sinne menee samalla kertaa.

• Anonyymi

ei tarvitse eikä kannata laihduttaa sun iässä siitä on haittaa kehitykselle

• Anonyymi

Et oo ees mitenkään painava, toki en tiiä sun pituutta. Ite oon nyt 7lk ja voin sanoo et sun ei kannata jännittää yhtään. Ja jos et satu saamaan yhtään kaverii samalle luokalle nii tutustut uusiin ihmisiin todennäköisemmin tai jos et vaa millään pääse porukkaan uskon et voit vaihtaa luokkaa. Mut vaatteista sanon sen et pue ihan mitä vaan haluut. Se menee varmasti hyvin ❤️

• Anonyymi

Kaikkia jännittää yläasteelle meno! Sitten kun oot ollu siellä muutaman päivän se loppuu! Sun on turha stressaa painosta, vaatteista yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      19563
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      5653
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      270
      3062