Ylä aste pelottaa

Anonyymi

Oon 12v tyttä ja yläaste pelottaa 🥺 voisitteko kertoo minkälaista siel on esim ihmiset yleensö,vaatteet,jne ku oon siis aika painava mun ikäseks ku oon kuitenki 43kg nii alanko laihuttaa ku en tiiä 😩

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat ihmiset mitä sun ympärilläs on nyt sinne menee samalla kertaa.

    • Anonyymi

      ei tarvitse eikä kannata laihduttaa sun iässä siitä on haittaa kehitykselle

    • Anonyymi

      Et oo ees mitenkään painava, toki en tiiä sun pituutta. Ite oon nyt 7lk ja voin sanoo et sun ei kannata jännittää yhtään. Ja jos et satu saamaan yhtään kaverii samalle luokalle nii tutustut uusiin ihmisiin todennäköisemmin tai jos et vaa millään pääse porukkaan uskon et voit vaihtaa luokkaa. Mut vaatteista sanon sen et pue ihan mitä vaan haluut. Se menee varmasti hyvin ❤️

    • Anonyymi

      Kaikkia jännittää yläasteelle meno! Sitten kun oot ollu siellä muutaman päivän se loppuu! Sun on turha stressaa painosta, vaatteista yms.

    • Anonyymi

      Voi ***** SÄ ET OLE MIKÄÄN YLIPAINOINEN 😑😑 oon ite ihan saman ikäinen ja painavampi eikä kukaan oo koskaan sanonu et oon yli painoinen ja oon omasta mielestäni ihan normaali :) en muute suosittele laihduttamista kellrkkään ssiit koituu vaa ongelmia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe