[email protected]
Laittakaa viestiä millainen paikka Vaasa on jos sinne muuttaa pysyvästi.
Millaisia harrastus juttuja jos meri kiinnostaa.
Mitä harrastaa?
16
141
Vastaukset
- Anonyymi
No jos meri kiinnostaa niin sitten varmaan koripallo ei kiinnosta? Eikä lentopallo? Jne.
Sähköpostiosoitteitako keräät vai mitä?Koripallo voisi olla ihan katsottava.
Vaasan Salama, mikä ettei?
Kerään sähköpostiosoitteita joihin viestin lähettämällä saa vastauksen.
- Anonyymi
Kissatalolla saa käydä siivoamassa ja niitä kollia rapsuttamassa
- Anonyymi
Ei merta näjy vaasas kuin vähä rantakadulla ja salmikadulla
- Anonyymi
kyllä oli taas fiksuja vastauksia..
Anonyymi kirjoitti:
kyllä oli taas fiksuja vastauksia..
Mutta hei, ne on vastauksia.
Joskus joutuu itse vastaamaan itselleen eikä se ole kivaa.
Vastaus on aina vastaus, fiksukin.- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Mutta hei, ne on vastauksia.
Joskus joutuu itse vastaamaan itselleen eikä se ole kivaa.
Vastaus on aina vastaus, fiksukin.mun jorma harrastaa sitä paljonpuhuttua lähiliikuntaa..aina kun nainen on lähellä
- Anonyymi
Vaasan rantaviivaa on hyödynnetty upeasti, NOT. Montako kuppilaa löytyy verrattuna kaikkeen muuhun mitä rantaviivaalla on? Muut kaupungit sentään osaavat hyödyntää merellisen elementin.
Anonyymi kirjoitti:
mun jorma harrastaa sitä paljonpuhuttua lähiliikuntaa..aina kun nainen on lähellä
Hei Anonyymi 05:49
Kiva kun kirjoitit. Lähiliikuntaa kyllä. Tuohon aikaan kolasin lunta yhteiseltä parkkipaikalta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasan rantaviivaa on hyödynnetty upeasti, NOT. Montako kuppilaa löytyy verrattuna kaikkeen muuhun mitä rantaviivaalla on? Muut kaupungit sentään osaavat hyödyntää merellisen elementin.
Vaasan rantaviivas on: Vankila ja kauheet betonisiilot
Anonyymi kirjoitti:
Vaasan rantaviivas on: Vankila ja kauheet betonisiilot
Betoni arkkitehtuuria?
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Betoni arkkitehtuuria?
Ei silloin vielä 50-luvun lopulla ollut niin tärkeitä nuo maisema-asiat enempi "suuri raha puhui"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silloin vielä 50-luvun lopulla ollut niin tärkeitä nuo maisema-asiat enempi "suuri raha puhui"
Nyt kun on tuota lunta tullut niin paljon voisit lähtiä lumikolan kanssa kiertelemään asuntoalueita ja pluukata paikkoja puhtaaksi. Perhe mukaan lapioineen ja luutineen. Se olisi aivan laatuaikaa perheenkin kanssa ja tulisi hyvä mieli. Hikiliikuntakin hoituisi samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun on tuota lunta tullut niin paljon voisit lähtiä lumikolan kanssa kiertelemään asuntoalueita ja pluukata paikkoja puhtaaksi. Perhe mukaan lapioineen ja luutineen. Se olisi aivan laatuaikaa perheenkin kanssa ja tulisi hyvä mieli. Hikiliikuntakin hoituisi samalla.
Mutta jos harrastaa jotain epämääräistä niin voi päästä rantakadulle upeitten maisemien äärelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos harrastaa jotain epämääräistä niin voi päästä rantakadulle upeitten maisemien äärelle
lähiliikunta naisten kanssa on näin korona aikana ollut suhteellisen suosittua ja helppoa myös omien lisäksi kavereiden ja naapureiden,tuikituntemattomien kanssa...kiitos tissutelu kultuurin ja kotityö buumin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492
