Mitä harrastaa?

jormalaiset

[email protected]
Laittakaa viestiä millainen paikka Vaasa on jos sinne muuttaa pysyvästi.
Millaisia harrastus juttuja jos meri kiinnostaa.

16

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jos meri kiinnostaa niin sitten varmaan koripallo ei kiinnosta? Eikä lentopallo? Jne.

      Sähköpostiosoitteitako keräät vai mitä?

      • Koripallo voisi olla ihan katsottava.
        Vaasan Salama, mikä ettei?

        Kerään sähköpostiosoitteita joihin viestin lähettämällä saa vastauksen.


    • Anonyymi

      Kissatalolla saa käydä siivoamassa ja niitä kollia rapsuttamassa

      • Tarkoitatko Levoninkadulla?


    • Anonyymi

      Ei merta näjy vaasas kuin vähä rantakadulla ja salmikadulla

      • Anonyymi

        kyllä oli taas fiksuja vastauksia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä oli taas fiksuja vastauksia..

        Mutta hei, ne on vastauksia.
        Joskus joutuu itse vastaamaan itselleen eikä se ole kivaa.
        Vastaus on aina vastaus, fiksukin.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Mutta hei, ne on vastauksia.
        Joskus joutuu itse vastaamaan itselleen eikä se ole kivaa.
        Vastaus on aina vastaus, fiksukin.

        mun jorma harrastaa sitä paljonpuhuttua lähiliikuntaa..aina kun nainen on lähellä


      • Anonyymi

        Vaasan rantaviivaa on hyödynnetty upeasti, NOT. Montako kuppilaa löytyy verrattuna kaikkeen muuhun mitä rantaviivaalla on? Muut kaupungit sentään osaavat hyödyntää merellisen elementin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mun jorma harrastaa sitä paljonpuhuttua lähiliikuntaa..aina kun nainen on lähellä

        Hei Anonyymi 05:49
        Kiva kun kirjoitit. Lähiliikuntaa kyllä. Tuohon aikaan kolasin lunta yhteiseltä parkkipaikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan rantaviivaa on hyödynnetty upeasti, NOT. Montako kuppilaa löytyy verrattuna kaikkeen muuhun mitä rantaviivaalla on? Muut kaupungit sentään osaavat hyödyntää merellisen elementin.

        Vaasan rantaviivas on: Vankila ja kauheet betonisiilot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaasan rantaviivas on: Vankila ja kauheet betonisiilot

        Betoni arkkitehtuuria?


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Betoni arkkitehtuuria?

        Ei silloin vielä 50-luvun lopulla ollut niin tärkeitä nuo maisema-asiat enempi "suuri raha puhui"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin vielä 50-luvun lopulla ollut niin tärkeitä nuo maisema-asiat enempi "suuri raha puhui"

        Nyt kun on tuota lunta tullut niin paljon voisit lähtiä lumikolan kanssa kiertelemään asuntoalueita ja pluukata paikkoja puhtaaksi. Perhe mukaan lapioineen ja luutineen. Se olisi aivan laatuaikaa perheenkin kanssa ja tulisi hyvä mieli. Hikiliikuntakin hoituisi samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun on tuota lunta tullut niin paljon voisit lähtiä lumikolan kanssa kiertelemään asuntoalueita ja pluukata paikkoja puhtaaksi. Perhe mukaan lapioineen ja luutineen. Se olisi aivan laatuaikaa perheenkin kanssa ja tulisi hyvä mieli. Hikiliikuntakin hoituisi samalla.

        Mutta jos harrastaa jotain epämääräistä niin voi päästä rantakadulle upeitten maisemien äärelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos harrastaa jotain epämääräistä niin voi päästä rantakadulle upeitten maisemien äärelle

        lähiliikunta naisten kanssa on näin korona aikana ollut suhteellisen suosittua ja helppoa myös omien lisäksi kavereiden ja naapureiden,tuikituntemattomien kanssa...kiitos tissutelu kultuurin ja kotityö buumin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe