Mitä harrastaa?
jormalaiset@suomi24.fi
Laittakaa viestiä millainen paikka Vaasa on jos sinne muuttaa pysyvästi.
Millaisia harrastus juttuja jos meri kiinnostaa.
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No jos meri kiinnostaa niin sitten varmaan koripallo ei kiinnosta? Eikä lentopallo? Jne.
Sähköpostiosoitteitako keräät vai mitä?Koripallo voisi olla ihan katsottava.
Vaasan Salama, mikä ettei?
Kerään sähköpostiosoitteita joihin viestin lähettämällä saa vastauksen.
- Anonyymi
Kissatalolla saa käydä siivoamassa ja niitä kollia rapsuttamassa
- Anonyymi
Ei merta näjy vaasas kuin vähä rantakadulla ja salmikadulla
- Anonyymi
kyllä oli taas fiksuja vastauksia..
Anonyymi kirjoitti:
kyllä oli taas fiksuja vastauksia..
Mutta hei, ne on vastauksia.
Joskus joutuu itse vastaamaan itselleen eikä se ole kivaa.
Vastaus on aina vastaus, fiksukin.- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Mutta hei, ne on vastauksia.
Joskus joutuu itse vastaamaan itselleen eikä se ole kivaa.
Vastaus on aina vastaus, fiksukin.mun jorma harrastaa sitä paljonpuhuttua lähiliikuntaa..aina kun nainen on lähellä
- Anonyymi
Vaasan rantaviivaa on hyödynnetty upeasti, NOT. Montako kuppilaa löytyy verrattuna kaikkeen muuhun mitä rantaviivaalla on? Muut kaupungit sentään osaavat hyödyntää merellisen elementin.
Anonyymi kirjoitti:
mun jorma harrastaa sitä paljonpuhuttua lähiliikuntaa..aina kun nainen on lähellä
Hei Anonyymi 05:49
Kiva kun kirjoitit. Lähiliikuntaa kyllä. Tuohon aikaan kolasin lunta yhteiseltä parkkipaikalta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasan rantaviivaa on hyödynnetty upeasti, NOT. Montako kuppilaa löytyy verrattuna kaikkeen muuhun mitä rantaviivaalla on? Muut kaupungit sentään osaavat hyödyntää merellisen elementin.
Vaasan rantaviivas on: Vankila ja kauheet betonisiilot
Anonyymi kirjoitti:
Vaasan rantaviivas on: Vankila ja kauheet betonisiilot
Betoni arkkitehtuuria?
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Betoni arkkitehtuuria?
Ei silloin vielä 50-luvun lopulla ollut niin tärkeitä nuo maisema-asiat enempi "suuri raha puhui"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss60929555Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin28820854Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4014060Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma35210859- 858001