Onko kukaan muu huomannut kävellessään valimotietä pitkin noin osotteen 21 kohdalla että bluetooth kuulokkeet alkaa pätkimään tietyssä kohtaa
Bluetooth valimossa
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä taitaa vieläkin olla se VIRVE -tuotekehitysyksikkö, ja pojat kun vähän 'testailee' niin on siinä häiriösignaaleita tarpeeksi mille tahansa taajuuksille...
- Anonyymi
Taitavat ko. kuulokkeet olla sarjassamme "surkeat" kärkisijoilla.
- Anonyymi
Minkähän kaupungin valimotie.?
- Anonyymi
Bluetooth ei ole milloinkaan toiminut kunnolla. Windows ilmoittelee ettei tili ole kunnossa vaan vaatii toimia. Ensimmäinen toimi näyttää olevan kaiken synkronointi, johon en suostu - ja siinä se.
Bluetooth- laitteeni (kaiutin) kyllä näkyy valikossa, jonka otsikot ovat kääntyneet päinvastaiseksi! Esim. Irrota lait näyttää näyttäisi kytkevän, mutta ei - hyvästi bluetooth. Kun vielä pääsisi vindoosasta eroon. - Anonyymi
Hki Pitäjänmäellä ( Valimotien vieressä Purotiellä ) oli Helvarin radiotehtaan ullakolla tanskalaisen vakoilija Kyrren lähetysasema 44-45.
Kyrre lähetti saksalaisten vakoojien raportteja Saksaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Thoralf_Kyrre
Kyrre mm. kehitti lankapuhelimeen kuuntelulaitteen yhden kondensaattorin avulla muuta pikkusälää. Kytkentä pystyttiin tekemään missä tahansa missä oli kohdehuoneistoon johtava puhelinkaapeli. Tällä pystyttiin kuuntelemaan sen huoneen puhetta, jossa puhelinlaite oli vaikka luuri oli paikallaan puhelimessa.
Vielä 60-luvulla pikkujunnuna minua varoitettiin ettei pidä puhua mitään henkilökohtaista huoneessa, jossa on puhelin.
Ei niitä kännyköitä aiheetta laiteta metalliboxeihin tärkeissä kokouksissa.
Bluetoothin tökkiminen varmaan liittyy vakoiluun:)))) - Anonyymi
Se on kertakaikkiaan niin kamalaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906