Bluetooth valimossa

Anonyymi

Onko kukaan muu huomannut kävellessään valimotietä pitkin noin osotteen 21 kohdalla että bluetooth kuulokkeet alkaa pätkimään tietyssä kohtaa

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä taitaa vieläkin olla se VIRVE -tuotekehitysyksikkö, ja pojat kun vähän 'testailee' niin on siinä häiriösignaaleita tarpeeksi mille tahansa taajuuksille...

• Anonyymi

Taitavat ko. kuulokkeet olla sarjassamme "surkeat" kärkisijoilla.

• Anonyymi

Minkähän kaupungin valimotie.?

• Anonyymi

Bluetooth ei ole milloinkaan toiminut kunnolla. Windows ilmoittelee ettei tili ole kunnossa vaan vaatii toimia. Ensimmäinen toimi näyttää olevan kaiken synkronointi, johon en suostu - ja siinä se.

Bluetooth- laitteeni (kaiutin) kyllä näkyy valikossa, jonka otsikot ovat kääntyneet päinvastaiseksi! Esim. Irrota lait näyttää näyttäisi kytkevän, mutta ei - hyvästi bluetooth. Kun vielä pääsisi vindoosasta eroon.

• Anonyymi

Hki Pitäjänmäellä ( Valimotien vieressä Purotiellä ) oli Helvarin radiotehtaan ullakolla tanskalaisen vakoilija Kyrren lähetysasema 44-45.
      Kyrre lähetti saksalaisten vakoojien raportteja Saksaan.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Thoralf_Kyrre

Kyrre mm. kehitti lankapuhelimeen kuuntelulaitteen yhden kondensaattorin avulla muuta pikkusälää. Kytkentä pystyttiin tekemään missä tahansa missä oli kohdehuoneistoon johtava puhelinkaapeli. Tällä pystyttiin kuuntelemaan sen huoneen puhetta, jossa puhelinlaite oli vaikka luuri oli paikallaan puhelimessa.
      Vielä 60-luvulla pikkujunnuna minua varoitettiin ettei pidä puhua mitään henkilökohtaista huoneessa, jossa on puhelin.
      Ei niitä kännyköitä aiheetta laiteta metalliboxeihin tärkeissä kokouksissa.

Bluetoothin tökkiminen varmaan liittyy vakoiluun:))))

• Anonyymi

Se on kertakaikkiaan niin kamalaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe