Juutuupis viron rahvarallii. Suomessa varmaan kaikki kuolis ja halvaantuis.
Suomi on itse sääntelyn luvattu maa. Näkyy jo harrastustason sääntelynä. Ihme jos suomalainen bisneksen vienti on ulkomaille vaikeaa. Ei ne tajua meidän vaikeuksia sääntelyissä.
Rahva ralli
12
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon just samaa mieltä sun kanssa!! Täällä jeesustellaa joka asiasta.. vaikka olis minkälaiset turva vermeet niin siltikin jonkun mielestä ei oo tarpeeksi turvallista. Vaikka panssari vaunulla ajaisi 40 km/h, olis kaaret ,hanssit ja vöitä niin että kestää 3 päivää irrottaa itseään autosta niin joku valittaa että tuostakun vetää puuhun niin vyöt pettää ja kuski lentää meren yli Ruotsiin ja niskat menee poikki. Kun on nähnyt unta että niin on käynyt joillekkin ja sitten alkaa uskomaan itsekkin että näin käy.
- Anonyymi
Mitähän te sitten oikein meinaatte. Siis onko liian turvallista?
- Anonyymi
Tuoko turvavarusteet turvallisuuden. Ei tuo. Tutustu onnettomuuksiin joita on sattunut ns. nykyaikaisten turvavaruteiden aikana. Saatat yllättyä.
Aina löytyy niitä jotka ei osaa käyttää varusteita oikein.
Samoin löytyy tapauksia joissa liian hyvä auto on yllättänyt kuljettajan. Kyllä se pito loppuu joskus. Nykyään aina vaan kovemmissa vauhdeissa. Pitääkö siis kaikkien suojautua asioilta jotka itse ymmärtäisi riskiksi. - Anonyymi
Turvallisuus tuo kuluja.. ei tule uusia kuskeja ja vanhatkin lopettaa. Jos pelottaa niin voi jäädä kotiin. Kunnon rallikuskit on hurjia..ja toki ei kukaan kiellä tekemästä turvallista autoa. Löysemmät säännöt ja ne jotka ei pelkää vetää turvalaitteet ala laitaan ja laittaa rahat koneeseen ja alustaan. Pelkurit laittaa kaikki rahat turvallisuus jutut yläkanttiin. Ajaa panssari vaunulla jos pelottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoko turvavarusteet turvallisuuden. Ei tuo. Tutustu onnettomuuksiin joita on sattunut ns. nykyaikaisten turvavaruteiden aikana. Saatat yllättyä.
Aina löytyy niitä jotka ei osaa käyttää varusteita oikein.
Samoin löytyy tapauksia joissa liian hyvä auto on yllättänyt kuljettajan. Kyllä se pito loppuu joskus. Nykyään aina vaan kovemmissa vauhdeissa. Pitääkö siis kaikkien suojautua asioilta jotka itse ymmärtäisi riskiksi.Turvavarusteet suojaa ja voi pelastaa vahingon sattuessa.
En ole koskaan nähnyt liian hyvää autoa eikä se liian hyvä auto tee kenestäkään hyvää kuljettajaa. Hyvä kuski pärjää huonommallakin kalustolla niille liian hyville autoille huonoine kuljettajineen.
Varmaan seuraava vertaus tulee v1600 vastaan WRC. Ne voi muuten kumpikin olla hyviä ja myös huonoja.
- Anonyymi
Olis aika mahtavaa jos rahvaralli luokka löytäisi tiensä tänne pohjan perukoille. Vanhoja sora monttuja ja teollisuus alueitten pihoja vois käyttää hyödyksi ja karttojen mustia karvoja ni ei nopeudet nousisi huimiks. Siviili renkailla kesät talvet, opittais hallitsemaan auto ja kunhan taidot kehittyy niin sitten oikea ralli auto alle.
- Anonyymi
Isoa tietä vaan kovaa..omalla vastuulla niin olis yleisölle jotain kivaa.. jos pelottaa niin kierrä vaan keskenäsi soramonttuja.
- Anonyymi
Jokainen hinkkaa hidasta pätkää yhtä lujaa mutta kovavauhtisella se katsotaan kuka nostaa viimeksi.
Kieltämättä kannattaa myös opetella ajamaan hiljaa ettei tule näitä B junnu ulosajoja 20 km/h vauhdista tiukassa takapiikissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen hinkkaa hidasta pätkää yhtä lujaa mutta kovavauhtisella se katsotaan kuka nostaa viimeksi.
Kieltämättä kannattaa myös opetella ajamaan hiljaa ettei tule näitä B junnu ulosajoja 20 km/h vauhdista tiukassa takapiikissä.Kyllä ennen vanhaan ajettiin pieniä teitä rallissa ja käsittääkseni jokainen sai eri ajan, eli se siitä et kaikki ajaa samaa vauhtia. Pienillä teillä opitaan teknistä ajoa ja ajolinjan hakua ettei vauhti kuole kokonaan.
- Anonyymi
Meitä on huonoja aseneteeliseti kuljettamaan autoa minäkin olen ajnut 16v 76v vuotiaaksi ilman itse aiheuttamaani kolaria. muutama mielestäni turha rikesakko lievä ylinopeus suoralla ja hyvällätiellä. parkkisakko . Opettanut kaksi lasta ajokortin ajoon ajanut ulkomailla paras maa ajaa oli Amerikka. huonoin italia venäjälle en ole mennyt omalla autolla.
- Anonyymi
Eikä liity mitenkään kilpa-autoiluun vaikka olisit opettanut mitä ja yleensä ne jotka ei osaa mitään alkaa opettamaan muita.
- Anonyymi
Löytyykö innokkaita viemään asiaa eteenpäin. Jos niin missä päin suomea.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180