Kevyt-yle areenan purku .apk tiedostoksi?

Anonyymi

Onko sellaista gurua joka osaisi purkaa Samsung, LG tai Panasonic android-television "kevyt" -yle areenan .apk tiedostoksi? Onko se mahdollistakaan ? Tekijälle luvassa papukaijamerkki :)

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä kaikki nuo android -sovellukset ovat käyttöjärjestelmäversiokohtaisia, eli jos televisiolle, puhelimelle tai tabletille ei jotain sovellusta sieltä play -kaupasta löydy niin se tarkoittaa vain sitä että ko. laite ei ole tuettu.

      Siis aivan huolimatta siitä että noita .apk -paketteja lataa suoraan jostain muista paikoista tai purkaa/rakentaa itse, ei todellakaan tuota sitä lopputulosta että se toimisi jossain muussa laitteessa.

      Kyse on ihan samasta asiasta että purkaisit jonkun windows 10 sovelluksen ja sitten yrittäisit rakentaa tai asentaa sen windows xp; ei vaan toimi.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä pitäisi moista roskaa purkaa:D

      • Anonyymi

        Ei niin mistään syystä. joiden järjenjuoksu nyt vaan on ihan omaa luokkaansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin mistään syystä. joiden järjenjuoksu nyt vaan on ihan omaa luokkaansa...

        Koska sitä pystyy käyttämään kaukosäätimellä toisin kuin sitä tabletti-yleä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sitä pystyy käyttämään kaukosäätimellä toisin kuin sitä tabletti-yleä

        Kaukosäätimellä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaukosäätimellä:D

        Tottta helkutissa mites android tv-boxia muuten voi edes käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottta helkutissa mites android tv-boxia muuten voi edes käyttää

        Tablettimella kuten kuuluukin. Kaukosäädin joutaa näiden osalta museoon:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tablettimella kuten kuuluukin. Kaukosäädin joutaa näiden osalta museoon:D

        Mut sitä android boxia pitää käytellä sillä kaukosäätimellä ja kunnon ohjelmat onkin yleä lukuunottamatta tehty niin että toimii myös kaukkarilla normaalisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sitä android boxia pitää käytellä sillä kaukosäätimellä ja kunnon ohjelmat onkin yleä lukuunottamatta tehty niin että toimii myös kaukkarilla normaalisti

        Itse asiassa yhdessä android boxissa se yle on vääntynyt tuohon kevyt-muotoon eli näkyy vasemmalla ylhäällä sininen pallukka ja menu valikot aukeaa sieltä normaalisti en vain keksi miten sen saisi toiseenkin vehkeeseen samalla lailla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa yhdessä android boxissa se yle on vääntynyt tuohon kevyt-muotoon eli näkyy vasemmalla ylhäällä sininen pallukka ja menu valikot aukeaa sieltä normaalisti en vain keksi miten sen saisi toiseenkin vehkeeseen samalla lailla...

        Et siten ajatellut kysyä neuvoja YLEltä... Ne siellä nuo softat varmaan parhaiten tietää kun osallistuvat niiden testaukseen ja kehitykseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siten ajatellut kysyä neuvoja YLEltä... Ne siellä nuo softat varmaan parhaiten tietää kun osallistuvat niiden testaukseen ja kehitykseen...

        Kyllä sieltä yritetty kysellä ja tuli selväksi rivien välistä että yle itse ei ole kehitellyt yhtään mitään niin eipä sieltä mitään apujakaan ollut luvassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sieltä yritetty kysellä ja tuli selväksi rivien välistä että yle itse ei ole kehitellyt yhtään mitään niin eipä sieltä mitään apujakaan ollut luvassa

        YLE käyttää julkista valtaa ja niillä vastuu tästä, ja julkisen vallan käyttäjänä niillä on lakiin perustuva velvollisuus auttaa ja ratkaista ongelma.

        Ei ole mitään logiikkaa että sama softa toimii laitteessa A eri tavalla kuin laitteessa B.

        Tunge vaan painetta sinne ja uhkaa tehdä valitus niin kyllä ne asian selvittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe