Muutammeko Paltamoon vai Kajaaniin ?
Hei, olemme lapsiperhe Uudeltamaalta. Muutamme Kainuuseen, vaihtoehdot töiden takia ovat Paltamo tai Kajaani.Kysymys: onko Paltamossa muuta harrastustoimintaa kuin tyttövoimistelu? Nimittäin jos ei niin Kaupunkilaisuutemme jatkuu Kajaaniin muuton muodossa, sori vaan :(
21
293
Vastaukset
- Anonyymi
Golfia olis tarjolla, retkeilymaastot, kansalaisopistolla kaikenlaista, mukava pieni kunta missä ystävällisiä ihmisiä ja sanovat päivää viimeistään toisella kertaa tavatessa. Asuin muutaman vuoden aikanaan ja olen suunnitellut palaavani, vaikken ole syntyperäinen paltamolainen.
- Anonyymi
...loistavat hiihtoladut.pulkkamäki ,kalastus Varisjoella ,partio jne
MAKSUTON VARHAISKASVATUS
UUSI KOULU
VARMA VALINTA PALTAMO - Anonyymi
Kerro,mitä pitäisi olla!
Yst.vast.pyyd. - Anonyymi
Maksuton kuntosalin käyttö kaikille kuntalaisille.
- Anonyymi
Kaikki lähietäisyydellä
Lyhyt matka jopa niihin Kajaanin harrastuksiin. - Anonyymi
Frisbeegolf, ratsastus,metsästys,koiraharrastus , melonta, soitonopetus ...mitä pitäisi olla?
- Anonyymi
Kivesvaara, Kivesjärvi, Kiveskoski Paltamo.
- Anonyymi
Viinakauppakin on
- Anonyymi
Kerro jo ,mitä harrastat/haluaisit harrastaa...saattaa olla että Paltamossa se on mahdollista, mutta ei Kajaanissa
- Anonyymi
Olen asunu Paltamossa joskus,sillon ei hirveesti ollu harrastusmahdollisuujsia,mut riippuu siitä mitä etsii.Itse valkkaisin noista Kajaanin jos ois pakko sinne lähtee,eiks Uudellamaalla ole enää töitä?
- Anonyymi
Onko täällä työpaikka tiedossa?
- Anonyymi
Täällä on sitä hyvää- ja hyvinvointia.
- Anonyymi
Hei, olen ketjun aloittaja. Siis ihan järkyttävää, eikö edes paikallislehti uskalla puuttua mihinkään
- Anonyymi
...mitähän tarkoitat kommentillasi...kysyt harrastusmahdollisuuksia, ja joku asia on järkyttävä,ei auennut mikä .. mihin lehden pitäisi puuttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...mitähän tarkoitat kommentillasi...kysyt harrastusmahdollisuuksia, ja joku asia on järkyttävä,ei auennut mikä .. mihin lehden pitäisi puuttua
väärässä ketjussa tod.näk.
- Anonyymi
Paltamossa on ILMAINEN päivhoito lapsille...
- Anonyymi
Onhan se niin siistiä olla kaupunkilainen ja Kajaanissa tanssikursseja.
- Anonyymi
Sellutehdas saanut ympäristöluvan Paltamoon melkein keskustaan ilmansaasteineen ja Oulujärveä sotkemaan. Suosittelen Kajaania, ehdottomasti.
- Anonyymi
Paltamosta voi hyvin piipahtaa Kajaaniin.
- Anonyymi
Niimpä!
Täällä asutaan, mutta piipahdellaan Kajaanissa töissä.
- Anonyymi
Onko piipatelu koko- vai osapäivä työaikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riinan oudot selitykset
Riina sanoo iltiksen haastattelussa että avioliiton ongelmat johtuvat siitä ettei häntä katsottu tai hänestä kiinnostuttu kun liikkuivat Kallen kanssa857624Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?
Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei1187552Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.5115980