" Pietariin perustettiin Putinin aloitteesta ulkopuolisilta suljettu tyttökoulu, jossa kasvatetaan ”tulevia äitejä ja liedenvaltiattaria.
Venäjän puolustusministeriö perusti Pietariin sisäoppilaitoksen, jossa tytöistä koulitaan sivistyneitä, mutta perinteisiä naisia. Valtio päättää tyttöjen kasvatuksesta ulkonäköön asti "
Mitä ihmettä Hesari kirjoittaa?
Ei voi olla todellista.
Ollaanko tuolla naapurimaassa palaamassa tsaarinaikaan.
Tytöistä kasvatetaan lähes vankilamaisissa oloissa, niin mitä?
Miehille nöyriä palvelijoita joita saa lyödä ja lytätä.
Tytöt eristetään perheestään. Sallitaan vain lyhyt puhelu.
Netin käyttö on supistettu.
Tulevat ilmeisesti tapaamaan valikoituja sulhaskandidaatteja.
Kasvatetaan oikein rotukansaa.
Eletään 2021 lukua.
Ei uskoisi kun tuota artikkelia lukaisee.
Siirryttiin tsaarinaikaan
10
69
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä on elää toista aikaa. Se on toinen maailma. Ehkä jotain seuralaisia koulutetaan,
mene tiedä, tai vakoojia, koska "hanke" on Venäjän Puolustusministeriön kupla eristetyllä saarella Nevajoessa.- Anonyymi
Vielä on niitä, jotka näkevät niin, että mies ja raha liikkuu, ja hella sekä vaimo pysyy kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on niitä, jotka näkevät niin, että mies ja raha liikkuu, ja hella sekä vaimo pysyy kotona.
Venäjällä se on arkipäivää.
- Anonyymi
Eikös Suomessakin kotitalouskouluja vielä 70- luvulla ???
Högvalla - Anonyymi
Siirryttiin KGB aikaan. Nykyisin se on GRU. Sama asia.
- Anonyymi
MEILLÄ TAAS TUODAAN ISIS/ ja muita tummia kortistoon roikkumaan, lisääntyyhä nuo ja rajusti, kun katselee ympäriinsä.
Jos haluaisi kanta väestön lisääntyvän, niin pitäisi korjata liikaa poliittisia asioita ja sitä hallituksemme ei halua tukea.
Shalekum allah - Anonyymi
Venäjän puolustuministeriön eristetty ja kameravalvottu laitos,
jonka ns. oppilaat saavat kerran kuussa tavata vanhempiaan,
ei ketään muita, ei ole mikään normaali sisäoppilaitos. - Anonyymi
"Koulussa" on eliitin kakaroita, mutta miksi ?
- Anonyymi
Venäjällä on noin 145 miljoonaa asukasta. Yksi omituinen eliittikoulu,
jossa on 300 tyttöstä koulutettavana johonkin tarkoitukseen ei ole merkityksellistä,
kun koko maa on ihan p*rseestä.
Se on oligarkki-Putinin ja hänen oligarkki-klaaninsa valtakunta.
- Anonyymi
Niin täällä suomessakin, onneksi hallitus Sanna Marinin johdolla lyö kapuloita rattaaisiin
nj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511