Surkea ihailia

Anonyymi

Haluun kertoo tän tänne emt miks.
Varmasn syyslomasta asti yks mun luokan poika, kutsukaa me häntä nyt Oskariksi(ei oikea nimi) alko osoittaa erilaisia ihastumisen merkkejä. Esim. Oskari tuijotteli mua, matki mun asentoja, haki katsekontaktia, yritti aina olla siellä missä mää oon. No siis surullista kyllä mää pidin häntä vaan ystävänä.
Mut sitte tuli joulukuu ja Oskari alko muuttuu. Mää en ollu antanut paljoo vastakaikua sen ihastumiselle. Joten nyt se mollaa mua kaikessa mitä mää teen, yrittää käskeä mua jne. Yks päivä menin vessaan koulussa koska meinasin alkaa itkee ton takii. Mun kaverit kettuli siitä silloin syksyllä mulle mut nyt ne kaikki vihaa sitä sen takia miten se käyttäytyy. Määki vihaan tätä henkilö.
Oon tosi itsepäinen ja en anna kenenkään määrätä mua joten Oskarilla ei oo mitään otetta musta. Haistakoot paska mun puolesta.
Onko muilla kokemusta tämmöistä surkimuksista?

7

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on mutta ei kuitenkaan iha lähiaikoina. Se yrittää ilmeisesti pakolla kerjätä huomiota sulta. Jos se sulle alkaa vittuilemaan nii vittuile takas ja servaa se sillee et se ei enää viitti puhuu sulle. 😉

      • Anonyymi

        Sitä mää yleensä teenki nykyään.
        Siis se on aika ujo mutta nyt siitä on tullu aivan vitun ärsyttävä.
        Oon mää sille jo haistatellu mut se vaan jatkaa.
        Idiootteja löytyy suomestakin.


    • Anonyymi

      Kokemusta löytyy

    • Anonyymi

      No ette ikinä arvaa mitä mulle tapahtuu tänään
      Sain turpiin itseltäni jääkiekossAa

    • Anonyymi

      Ite oon basically tälläne "surkea ihailia". Mut mikä on eroa, on se et mä en ees yritä mitää koska tiiän jo etukäteen et ei siit mittää tuu ku ei oo sitä vastakaikua.. eli kyl ny herramiehenä tajuan jättää rauhaan.

      Ilmeisesti tää sun surkea ihalia ei oo herrasmiäs D:

      • Anonyymi

        No ei todellakaan oo...
        Tnä sen kaverit huuteli jotain mulle (muutaman sen kaverin kaa ollaan tutumpia) ja mitäs tää "herrasmies" tekee? Istuu naama punasena kavereittensa takana. Ei mitään kommenttia.
        Eikä siinä viel kaikki tältä päivää... Oon kuulemma hylänny tän kysyisen tyypin vaikka hän ei ookkaa mua lähestynyt millään lailla. Aika hyvähän se on hylätä jos ei oo mitä hylätä
        Mut jos se mua ees yrittää niin aika todennäköisesti silmäkulmat on mustana sen jälkeen...


    • Anonyymi

      Määki määki ootko lammas vai muuten vaan tyhmä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe