Surkea ihailia

Anonyymi

Haluun kertoo tän tänne emt miks.
Varmasn syyslomasta asti yks mun luokan poika, kutsukaa me häntä nyt Oskariksi(ei oikea nimi) alko osoittaa erilaisia ihastumisen merkkejä. Esim. Oskari tuijotteli mua, matki mun asentoja, haki katsekontaktia, yritti aina olla siellä missä mää oon. No siis surullista kyllä mää pidin häntä vaan ystävänä.
Mut sitte tuli joulukuu ja Oskari alko muuttuu. Mää en ollu antanut paljoo vastakaikua sen ihastumiselle. Joten nyt se mollaa mua kaikessa mitä mää teen, yrittää käskeä mua jne. Yks päivä menin vessaan koulussa koska meinasin alkaa itkee ton takii. Mun kaverit kettuli siitä silloin syksyllä mulle mut nyt ne kaikki vihaa sitä sen takia miten se käyttäytyy. Määki vihaan tätä henkilö.
Oon tosi itsepäinen ja en anna kenenkään määrätä mua joten Oskarilla ei oo mitään otetta musta. Haistakoot paska mun puolesta.
Onko muilla kokemusta tämmöistä surkimuksista?

7

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on mutta ei kuitenkaan iha lähiaikoina. Se yrittää ilmeisesti pakolla kerjätä huomiota sulta. Jos se sulle alkaa vittuilemaan nii vittuile takas ja servaa se sillee et se ei enää viitti puhuu sulle. 😉

• Anonyymi

Sitä mää yleensä teenki nykyään.
        Siis se on aika ujo mutta nyt siitä on tullu aivan vitun ärsyttävä.
        Oon mää sille jo haistatellu mut se vaan jatkaa.
        Idiootteja löytyy suomestakin.

• Anonyymi

Kokemusta löytyy

• Anonyymi

No ette ikinä arvaa mitä mulle tapahtuu tänään
      Sain turpiin itseltäni jääkiekossAa

• Anonyymi

Ite oon basically tälläne "surkea ihailia". Mut mikä on eroa, on se et mä en ees yritä mitää koska tiiän jo etukäteen et ei siit mittää tuu ku ei oo sitä vastakaikua.. eli kyl ny herramiehenä tajuan jättää rauhaan.

Ilmeisesti tää sun surkea ihalia ei oo herrasmiäs D:

• Anonyymi

No ei todellakaan oo...
        Tnä sen kaverit huuteli jotain mulle (muutaman sen kaverin kaa ollaan tutumpia) ja mitäs tää "herrasmies" tekee? Istuu naama punasena kavereittensa takana. Ei mitään kommenttia.
        Eikä siinä viel kaikki tältä päivää... Oon kuulemma hylänny tän kysyisen tyypin vaikka hän ei ookkaa mua lähestynyt millään lailla. Aika hyvähän se on hylätä jos ei oo mitä hylätä
        Mut jos se mua ees yrittää niin aika todennäköisesti silmäkulmat on mustana sen jälkeen...

• Anonyymi

Määki määki ootko lammas vai muuten vaan tyhmä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      272
      2400
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      1289
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1201
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1201
    5. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      58
      1145
    6. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      1096
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      44
      962
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      897
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      22
      860
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      767
    Aihe