Aloituksen teksti ei suurene, kuten vastaukset. Laitteesta säädetty kirjainkoko ja ennen tepsi myös aloitukseen. Miksi ei enää?
Teksti pysyy pienenä
9
357
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän aloituksen teksti näkyy suurennettuna, mutta ei muilla palstoilla.
Outo juttu!
Heikkonäköiselle iso ongelma, sillä laajennuskaan ei ole pienellä näytöllä mikään mukava asia.- Anonyymi
Kokeiles painaa Ctrl-nappi ja samaan aikaan hiiren rullalla säädät kokoa. Tämä koko toistuu selaimessani sitten kaikilla palstoilla ja aloituksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiles painaa Ctrl-nappi ja samaan aikaan hiiren rullalla säädät kokoa. Tämä koko toistuu selaimessani sitten kaikilla palstoilla ja aloituksissa.
Puhelimella kirjoitan.
Uteliaisuuttani klikkasin vasemmassa yläkulmassa olevaa kolmea pistettä, niin aloituksen teksti suurenee.
Jaksaa aina yllättää tämä sivusto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimella kirjoitan.
Uteliaisuuttani klikkasin vasemmassa yläkulmassa olevaa kolmea pistettä, niin aloituksen teksti suurenee.
Jaksaa aina yllättää tämä sivusto.Ihan ku Windowsin uudistukset. Ominaisuudet pysyy samoina, mutta niiden ilmoitustapa ja paikka muuttuvat. Saadaan paljon "uudistuksia".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimella kirjoitan.
Uteliaisuuttani klikkasin vasemmassa yläkulmassa olevaa kolmea pistettä, niin aloituksen teksti suurenee.
Jaksaa aina yllättää tämä sivusto.Missä siellä mitään pisteitä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä siellä mitään pisteitä on?
Tällä S24-sivulla niitä ei ole, mutta muilla palstoilla on.
Kun avaat aloituksen, niin siinä vasemmalla yläkulmassa on kolme pistettä. Aihealueet-tekstin alapuolella.
Moikka! Olisitko yhteydessä käyttäjätukeen palautelomakkeella
- Anonyymi
Saan tuon tekstin nyt isommalle, kun klikkaan noita pisteitä.
Ihmetyttää vain, miksi se noin muuttui ja miten tosta pistekohtaa klikkaamalla se vaikuttaa tuon tekstin kokoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan tuon tekstin nyt isommalle, kun klikkaan noita pisteitä.
Ihmetyttää vain, miksi se noin muuttui ja miten tosta pistekohtaa klikkaamalla se vaikuttaa tuon tekstin kokoon.Lue nyt edes viesti: lähetä vastauksesi ,tuo viestisi , n palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
he eivät välitä mistään ,edes ääriuskonnollsisita viesteistä sivuillansa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16718853/paljon-parempaa-tiedossa
eivät tee mitään
- toisen ketjun aloittaja-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381