Jokothai ravintola

Anonyymi

Ravintola laittoi asiakkaille tiedustelun "olisivatko he valmiita maksamaan lounaasta enemmän?" No,valtaosa ilmoitti kyllä ja lounaan hinnaksi tuli 10.70€ alkuperäisen n,9€. Siis yksi annos ilman alkukeittoa tai salaattia (Ovat vedonneet yli puoli vuotta koronaan samalla muissa lounaspaikoissa ovat esim,jakaneet käsineitä ottimiin) Taas kysely "Olisivatko asiakkaat valmiita maksamaan kotiinkuljetuksesta 3€/kerta? Ja tottakai! Tähänasti kotiinkuljetus sisältynyt hintaan,jos tilannut vähintään kaksi annosta. No,sehän ei ole tyhmä joka pyytää vaan..

15

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiakaskunta tuntuu olevan lähinnä Akateemista suvakkia...duunarit,mitä yleensä lounaspaikoissa käy loistavat poissaolollaan.

      • Anonyymi

        Kyllä minä olen valmis maksamaan lounaasta vaikka viisikymppiä enemmän, käy ravintoloissa syömässä ehkä kaksi kertaa elämäni aikana.


      • Anonyymi

        Duunarit ei hyvissä ruokapaikoissa käy


    • Anonyymi

      Joka v1tun vikko samat lounaat pyörii kuukaudesta toiseen

      • Anonyymi

        Onko sinne ihan pakko mennä syömään ja sitten valittaa!
        Minä kun teen itse ruokani kotona niin aina olen tyytyväinen.


    • Anonyymi

      En ymmärrä kuinka jotkut menee syömään jotain thai toukkia ja maksavat vielä siitä
      Minä käyn Lidlistä ostamassa melkein joka päivä kaksi isoa lihapiirakkaa, kaksi pakettia lihapullia ja yhden paketin nakkeja ja kaksi litraa maitoa.
      Syön pari lihapiirakkaa ja nakkipaketin, jälkkäriksi syön paketin lihapullia kylmänä ja litra maitoa päälle .
      Illalla kun katson töllöö niin napostelen toisen paketin lihapullia, kylmänä ja maitoa päälle. Nam.

      • Anonyymi

        Jep jep Kyllä THL kiittää kun nämä valtimonsa tukkijat vie oikeilta potilailta vuode paikat juuhh


      • Anonyymi

        Eineslihapullat, varsinkin kanapullat, ovat todellisia pierupullia, ilmaa tulee, että koko ajan on panos valmiina, ja haju on mellevä.
        Hississä kun päästää tuhnun niin voin sanoa että on tehokasta. Suosittelen testaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eineslihapullat, varsinkin kanapullat, ovat todellisia pierupullia, ilmaa tulee, että koko ajan on panos valmiina, ja haju on mellevä.
        Hississä kun päästää tuhnun niin voin sanoa että on tehokasta. Suosittelen testaamaan.

        Kävin eilen Lutakossa ja kerrostalon rapussa tuli vastaan jokin Kokoomuslainen Chanel rouva. Hyvä oli rupsutella


    • Anonyymi

      Tulee kyllä riisille ja kanalle hintaa,kun viikonloppuisin samat ruuat 17€ per annos. Kuluttaja maksaa yrittäjän palkat vuokrat verot jne..aina tuotteen hinnasta

      • Anonyymi

        Ei noissa ole mikään pakko käydä vaikka ennemmin syön thaikku paikassa kuin meen absin sekundaa syömään


    • Anonyymi

      11.90€ lounas annoksesta nuudelit,riisi/kana jossa muutamia pakaste vihanneksia. Illalla joutuukin sitten pulittamaan lähes 18€ annos.

      • Anonyymi

        Niin: se on laatu joka siinä maksaa :)


    • Anonyymi

      Hulluutta maksaa euroakaan.

    • Anonyymi

      Vinosilmien kusetuspaikka.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe