voiko jollain ROMmilla kiertää google tilin tunnusten kysymisen
puhelin samppa j5. en tuubineuvoista huolimatta ole saanut ohitettua kyselyä joka alussa tulee..elikkä nollaus tehtiin ennenkuin tili oli poistettu ja nyt laite käyttämötön,
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi. Pitää antaa tilin tiedot .
- Anonyymi
Ei sitä tiliä mihinkään tarvitse poistaa. Teet vain puhelimen valikoista tehdasasetuksille resetin. Olette ilmeisesti tehneet hard resetin ennen tuota valikoista löytyvää softa resettiä. Silloin puhelin kyselee omistajan tiliä eikä päästäeteenpäin. Jos ei kyselisi, niin tuohan olisi varkaille vain hyväksi.
- Anonyymi
Eipä auta tuokaan.. Kysyy edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt
1.) -tehdasasetuksille resetin
2.) -hard resetin
3.) -softa resettin
ja edelleen kyselee joutavia, odotas viikko niin että löydän vielä jokin resetin. Älä nyt vaan hätäillen mene vastailemaan mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt
1.) -tehdasasetuksille resetin
2.) -hard resetin
3.) -softa resettin
ja edelleen kyselee joutavia, odotas viikko niin että löydän vielä jokin resetin. Älä nyt vaan hätäillen mene vastailemaan mitään.No eipä mennyt viikkoa, ohje löytyi heti, sinun täytyy kuulema irroittaa akku. Kysely loppuu siihen, ja eläkä turhaan kiittele, olen immuuni niille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna ne tiedot ja tee softa resetti. Ihan hirveen vaikeaa ymmärtää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna ne tiedot ja tee softa resetti. Ihan hirveen vaikeaa ymmärtää?
Niin pitää antaa. Muuta keinoa ei ole koska suojaus on tarkoituksella tehty vahvaksi ettei varkaat voi ottaa laitetta käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen vessakäynti suhteen alussa
Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin25518226Liikenne topissa
Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio4013804Maisa se jaksaa valehdella
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma33110191- 587370
Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.
Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones3334509