mä oon 14 vuotias tyttö ja mul ei oo ollu menkkoja nyt kohta 5 kk, en oo sanonu kellekkää koska hehe en oo uskaltanu ja oon ajatellu et ku ekan kerra menkat tuli kesäl 2019 et tää vois johtuu siitä et menkat on ekat pari vuotta epäsäännölliset mut alkaa vähä huolestuttaa ku ne ei tuu?????
menkkoja ei vaan tule??
1
183
Vastaukset
- Anonyymi
Käy juttelemassa kouluterkkarin kanssa. Nuorena kuukautiskierto häiriintyy helposti. Tässä on ollut stressaava koronavuosi takana, pelkästään stressi riittää sotkemaan nuoren ihmisen hormonikierron. Jos muuta vikaa ei ole, niin kuukautiset voidaan koettaa käynnistää esim. keltarauhashormonikuurilla. Terkkari auttaa sinut eteen päin lääkäri luo, jos on tarvetta. Voit jutella myös äidillesi, jos kehtaat.
Älä hätäile turhaan! Kuukautisesi tulevat varmasti jossain vaiheessa vielä säännöllisesti. Itsellänikin alku oli vähän hankala, ja tarvittiin lääkekuureja pariin kertaan. Sen jälkeen ongelmia ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202690Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262122Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o282038Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581708Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121252Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181239- 551090
- 631075
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41055