mä oon 14 vuotias tyttö ja mul ei oo ollu menkkoja nyt kohta 5 kk, en oo sanonu kellekkää koska hehe en oo uskaltanu ja oon ajatellu et ku ekan kerra menkat tuli kesäl 2019 et tää vois johtuu siitä et menkat on ekat pari vuotta epäsäännölliset mut alkaa vähä huolestuttaa ku ne ei tuu?????
menkkoja ei vaan tule??
1
158
Vastaukset
- Anonyymi
Käy juttelemassa kouluterkkarin kanssa. Nuorena kuukautiskierto häiriintyy helposti. Tässä on ollut stressaava koronavuosi takana, pelkästään stressi riittää sotkemaan nuoren ihmisen hormonikierron. Jos muuta vikaa ei ole, niin kuukautiset voidaan koettaa käynnistää esim. keltarauhashormonikuurilla. Terkkari auttaa sinut eteen päin lääkäri luo, jos on tarvetta. Voit jutella myös äidillesi, jos kehtaat.
Älä hätäile turhaan! Kuukautisesi tulevat varmasti jossain vaiheessa vielä säännöllisesti. Itsellänikin alku oli vähän hankala, ja tarvittiin lääkekuureja pariin kertaan. Sen jälkeen ongelmia ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.172563Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant862401- 2021334
- 1191215
- 871202
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2791131Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,14960Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12927Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta57837