Käyn lähes päivittäin tuhnuttelemassa terassillani. Sitä voi tehdä läpi vuoden. Olen alkanut kyseenalaistaa toimiani, milloin naapurit herää todellisuuteen ja alkavat lähetellä heippalappuja lopeta se piereminen. "Haju tarttuu pyykkeihini" / "Emme voi nukuttaa vauvaa patiolla, koska pierusi laukaisee allergiat" / "Emme voi kutsua vieraita, sillä onhan se noloa, että patiolla haisee kuin p a s k a" / "Edes tupakansavu ei ole niin väkevää kuin jatkuva tuhnuttelusi"
Parveketuhnuttelu
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Ei käy tasan meillä... Mun pieruni ei haise. Kannattaisiko jättää liian mausteiset ruoat, prosessoitu liha ja syödä aamuisin lese-piimä-annos.
- Anonyymi
Sama juttu minulla. Ei haise, mutta ääni on, kai kuuroja varten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan silakkalaatikko täällä nähdyin ohjein ei lemuta niin paljon kuin joku muu safka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh! Piereskelin viereisessä huoneessa kun kumppani puhui puhelimessa. Hän kertoi, että pierun tullen toisessa päässä puhuvan ääni hetkeksi katkesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheh! Piereskelin viereisessä huoneessa kun kumppani puhui puhelimessa. Hän kertoi, että pierun tullen toisessa päässä puhuvan ääni hetkeksi katkesi.
Jo nyt, jollei voi päästellä ilmoja pihalle, haisi tai ei.
Lääkäritkin kehottaa ilman päästöön.
Meillä paukkuu ja myös haisee, kun tein rokan kinkunjämästä , jota söin 5 pv peräkkäin.
Kunnon vahvasti sattumia rokassa malliin; lataa ja varmista.
- Anonyymi
20 pierua päivässä on normaali. Jos enemmän, voisi pistäytyä terkkarissa. Eikun laskemaan.
- Anonyymi
Ruokavaliosta paljolti johtuvaa, jos linsseistä , pavuista sekä ruisleivästä pitää, niin siinä ei 20 paukkua riitä. Kaikki nuo ovat hyvää ja terveellistä syötävää.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😂😂🤣🤣😅😅😂😂hyvä kommentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919