Yaris, myyntiedustajan valinta

Anonyymi

Olen hyväpalkkainen myyntitykki ja ajoa tulee 60 tkm vuodessa Itä-Suomen ja Kaakkois-Suomen alueilla ja välillä Helsingissä käyntejä. Hommasin autoksi Yaris hybridin, uusinta mallia ja käyttöönotto marraskuussa -20. Yaris on riittävä auto myös matkareissuun, vakaa ajaa ja itselleni hyvä penkki. Koska emme saa työsuhde-etuna autoa vaan kilometrikorvaukset jne, niin Yaris oli oiva valinta. Kulutus 4:n huitteilla ja pelkkää säästöä lompakkoon. Hilpeyttä Yarppa herättää toki kolleegoissani mutta en pienistä hätkähdä ja osaan kuitata takaisin. Miksi otin asian esille? Siksi, että kehotan kaikkia järkeviä kansalaisia miettimään autotarvettaan ja taloutta, ja kokeilemaan ennakkoluulottomasti myös moderneja pikkuautoja -ne tarjoavat hyvän ajettavuuden ja riittävän mukavuuden myös reissutyössä.

26

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hyvä vitsi.

• Anonyymi

Onko mielestäsi vitsi että joku kävisi ihan töissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se että joku joka ajaa työkseen valitsisi Yariksen alleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

60 000km*0,43€=25,800€ ja päivärahat 220x43€=9430

Lisäksi kehuit olevasi menestyvä myyjä, kilometreistä päätellen ajav paljon maantiellä ja olet valmis kuolemaan hirvi tai urpo kolarissa, pahempaa jos jäät henkiin ja päädyt sairaseläkkeele kituuttamaan, kun ajelet kirrallasi.

Olen myös itse ajanut aikanaan noita kilometrejä ja ikinä en olisi lähtenyt mantien venäläiseen rulettiin, kirralla jossa turvallisuus kolarissa on zero. Hanki merkistä riippumatta kunnon auto itsellesi, noilla verovapailla voit ajella raskaammalla ja turvallisemmalla autoilla ja sijoittaa itseesi.

Vain tyhmä uhmaa kohtaloaan...

• Anonyymi

Aloittaja ei ole vielä keksinyt käyttää puhelinta eikä nettiä vaan tuhlaa työajan autolla ajeluun, ainakin reilut 1000 tuntia vuodessa.

• Anonyymi

Puhelinmyyjät onkin niin mukavia ja kauppa käy. Taidat olla melkoinen alan asiantuntija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelinmyyjät onkin niin mukavia ja kauppa käy. Taidat olla melkoinen alan asiantuntija?

Miten helposti näinä aikoina kulkumulkku saa sovittua tapaamisia?

Nim:"kiertävä korona"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yarismies tulee kylään tuulipuku päällä kauppaamaan kiinalaista roskaa, niin kansa villiintyy.

• Anonyymi

Toyotan ostaminen kasvattaa huomaamatta pankkitiliäsi.

• Anonyymi

Aika jännä juttu. Johtuuko siitä, että itsetyydyttävä tekee sähköä itse ja sitä voi myydä verkkoon?

• Anonyymi

Laajennetaan hieman, että Toyota, myyntiedustajan valinta. Emme me ostajatkaan mitään tampioita ole. Jos edustaja saapuu paikalle Bossin puvussa ja Mersulla, Patek Pillippe ranteessa, näkee ostaja selvästi että nyt on myyty ylihintaan koska on voitu myyjälle maksaa noin suolaiset provisiot. Jos taas tullaan kiiltävässä Tressmannin puvussa ja muovinen "Combat-kasio" ranteessa ja Oktaavialla, näkee ostaja että nyt viedään viimeisiä, todennäköisesti toimitusprojektit kaatuu ennen valmistumista, takuuaikaa ainakin on turha odottaa. Siisti myyjä asiallisessa Corollassa tai jopa Camryssa herättää luottamuksen.

• Anonyymi

Anteeksi, mitä ihmettä kauppaat, kun tuo puku moodi.

Itse myynyt vain pikkuprojekteja 10-35M€ ja en ole pukua tarvinnut, vaatteet kyllä.

Siitä olen samaa mieltä, että pikkuautot eivät ole maantie autoja, Toyotalta voisin valita land cruiserin jos sellaisia nykyään valmistetaan, muuten olen liikkunut mulkkujen ja teiden vittumaisempien autoilijoiden merkkillä aina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse myynyt vain pikkuprojekteja 10-35M€ ja en ole pukua tarvinnut, vaatteet kyllä.

Siitä olen samaa mieltä, että pikkuautot eivät ole maantie autoja, Toyotalta voisin valita land cruiserin jos sellaisia nykyään valmistetaan, muuten olen liikkunut mulkkujen ja teiden vittumaisempien autoilijoiden merkkillä aina...

Niin, torien helppoheikit ovatkin ihan oma rotunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rasvaus tai monttuhommia siis myyt. Ei asiat vaati eri varusteen, myyppä vaikka vaatteita tai koruja tms. haalarit päällä.

• Anonyymi

Varis on melkonen kamikaze vehje suomen pimeässä talviliikenteessä. Sillä kun ajaa kolarin vähänkin isomman auton kanssa, on jälki sen mukaista.

• Anonyymi

Epäilen, että kissasta isompi nisäkäs on jo turmiollinen, ehkä pöllökin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilen, että kissasta isompi nisäkäs on jo turmiollinen, ehkä pöllökin.

Täysin järjetön valinta Yaris kauppareissua pidemmälle matkalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin järjetön valinta Yaris kauppareissua pidemmälle matkalle.

Yaris oikea valinta,

Urheiluauton ominaisuus, kova kiihtyvyys ja paras ajettavuus. Turvallisuus tojotan huippua.

Yaris hakkaa kaikki muut autot. Siinä on hyvä hyvyys ja pyhä pyhyys.
        Suosittelen
        tojotainfo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yaris oikea valinta,

Urheiluauton ominaisuus, kova kiihtyvyys ja paras ajettavuus. Turvallisuus tojotan huippua.

Yaris hakkaa kaikki muut autot. Siinä on hyvä hyvyys ja pyhä pyhyys.
        Suosittelen
        tojotainfo

Yariksella kun nyt joku ajelee, niin silloin täytyy kujettajan ja matkustajien käyttää ehdottomasti kuulosuojaimia. Sillä kyseisen ajoneuvon sisämelu ylittää 80dp moottoriliikennetie nopeuksia ajettaessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yariksella kun nyt joku ajelee, niin silloin täytyy kujettajan ja matkustajien käyttää ehdottomasti kuulosuojaimia. Sillä kyseisen ajoneuvon sisämelu ylittää 80dp moottoriliikennetie nopeuksia ajettaessa.

Höpö höpö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö!

Ei mitään höpöä, vaan totisinta totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään höpöä, vaan totisinta totta.

Todellakin on höpö höpö!

• Anonyymi

Puppua, edellinen korimallinen Yaris selvisi kevyesti hirvikolarista, siitä oli viime vuonna video ilta-sanomissa. Iso sarvipää vaan pompahti auton katon yli. Toki konepeltiin ja katon osaan tuli klommot mutta kuskille ei mitään. Osoittaa että nykypikkuautot kestää tärskyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puppua, edellinen korimallinen Yaris selvisi kevyesti hirvikolarista, siitä oli viime vuonna video ilta-sanomissa. Iso sarvipää vaan pompahti auton katon yli. Toki konepeltiin ja katon osaan tuli klommot mutta kuskille ei mitään. Osoittaa että nykypikkuautot kestää tärskyjä.

Pelottaisi joutua jollakin saksasta uitetulla mittariruuvatulla vm-2010-2016 romulla kolariin.

• Anonyymi

Yaris vaatimattomasti paras pienistä henkilöautoista!

• Anonyymi

Olisko sitten Hyundai parempi, onko se joku 20 mallinumero?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe