hänen omien sanojensa mukaan olento??????
Meille on syntynyt vaan lapsia, tyttöjä ja poikia.
Lii Anderssonin lapsi on
20
82
Vastaukset
- Anonyymi
Vauva voi olla "ihana olento", kaikella rakkaudella.
- Anonyymi
Lycka och välgång till den underbara varelsen :)
- Anonyymi
Se on vaan yksi olento lisää maapallolle jossa kaikki ovat samanarvoisia itikoista ihmisiin.
- Anonyymi
Se on varmaan rakkauden sana sillä hetkellä. ONNEA!
- Anonyymi
ehkä ei halua kertoa julkisuuteen ainakaan heti lapsen sukupuolta ja siksi käyttää sanaa olento, joka ei ole mitenkään lasta halventava.
- Anonyymi
Tasa-arvoa joka tavalla kannattava ihminen ei halua kohottaa omaa lastaan muiden lasten yläpuolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasa-arvoa joka tavalla kannattava ihminen ei halua kohottaa omaa lastaan muiden lasten yläpuolelle.
Nousisiko tuo yläpuolelle, jos LA olisi sanonut hänen olevan tyttö?
Vai mitä tarkoitat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nousisiko tuo yläpuolelle, jos LA olisi sanonut hänen olevan tyttö?
Vai mitä tarkoitat?Olento voi olla mikä vaan. Tytön tiedetään olevan ihminen.
Esim. haamuja nähneet voivat puhua olennosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olento voi olla mikä vaan. Tytön tiedetään olevan ihminen.
Esim. haamuja nähneet voivat puhua olennosta.olentokin on ihminen silloin kun on puhe lapsesta, kuten Anderssonin lapsen yhteydessä.
- Anonyymi
Onnea L iiiii Andersonille ja hänen puolisolleen,
ihana pieni vauva
tärkeintä ON kuhan ON terve
se on kaikkein tärkeintä nykypäivänä ! Nykyisin ei ole sukupuolia, on vain olentoja.
On vanhanaikaista puhua tytöstä ja pojista, tai miehistä ja naisista.
Olen kai jäänyt ajasta jälkeen kun pidän itseäni naisena ja lapseni on tyttö.- Anonyymi
Se kertoo kuinka ateisti kommari
tyrkyttää omaa uskoaan.- Anonyymi
Onpas rumasti sanottu!
- Anonyymi
Mieheni katseli hellästi vauvankoppaan ja sanoi: hei sikiö. Siitä on lähes 50 v.
- Anonyymi
Siis keskuuteemme on syntynyt potra toveri!
- Anonyymi
Kuullut myös ilmaisun toukka, se on lievästi erikoinen ilmaisu.
Ruotsinkielisessä mediassa oli Anderssonin lapsesta käytetty muotoa hen, joka on käsittääkseni svedujen uusi hän noista sekailmiöistä, joista ei kuulu Erkkikään tiedä.
Yle tv1 tieti olevan tyttö. Onnee vaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullut myös ilmaisun toukka, se on lievästi erikoinen ilmaisu.
Ruotsinkielisessä mediassa oli Anderssonin lapsesta käytetty muotoa hen, joka on käsittääkseni svedujen uusi hän noista sekailmiöistä, joista ei kuulu Erkkikään tiedä.
Yle tv1 tieti olevan tyttö. Onnee vaan!ruotsinkielessä
hen = ON nais-sukupuolen ilmaisu
han = on miehen sukupolen ilmaisu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ruotsinkielessä
hen = ON nais-sukupuolen ilmaisu
han = on miehen sukupolen ilmaisuMikäs se hon on , jos ei nainen.
Femakkojen keksintöä koko "hen".
- Anonyymi
Nipottaja!!!!!!
- Anonyymi
Juurikin noin. Kyllä pieni vauva, ihmistaimi, on niiin lähellä enkeleitä, että hän ei vielä kuulu kulahtaneeseen ja elähtäneeseen ihmiskaartiin, vaan on no. pieni, ihana "olento". - Nm. Maailman ihanin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483