Kyyjärven sähkömyllyt

Anonyymi

Kun kuntaan saadaan niitä myllyjä niin sähköä riittää kaikille eikä enää tarvii ostaa Alajärveltä sähköä käytettynä.
Revi siitä huumoria ..

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kun saa pikkusen käytettynä hyvvää sähköä, ni siinä ei oo ennää lapsenvikoja ,minnoon 30 v sähöllä lämmittänä,en oo kertaakaan vaihtanu , kaks tariffi systeemi pellaa edelleenkin. No mennöö kylläki vuojessa lähes 10000 kw 120 neliön talo, siin on kaikki vatit, mitä sähköllä tehhään , no yösähkö on vähä halavempaa,ku päivä. Yks myyjä yritti et tarjoo halavemmalla,kysyin mitä säästän vuojessa , sano n. 40 eur. Sanoin ei tuu kauppoja ,jos olis ollu vaik 400 eur ,oisin harkinna, no puut on omasta takkaa lisänä ja halapoja. Kyllä minä niin mieleni pahoitan tästä tämänpäivän markkinatallouvesta . Ennenoli näis asiois kaikki paremmin. On vieläki varaa säästää sähkössä jos viihtii,mutta ei o tarvis ees tälläsella pieneläkeläiselläkkään. Eleköä kuvitelko,että tuo " hyrräsähkö" ois halavempaa,ei tuu olemaan ,mut oha niitä mukavaa katella ,isoja valakosia on ku joutsenet. Niihen kahtelu tuottaa jo huumoria

      • Anonyymi

        Pääasia on ettei YIT saanut valtion rahoja noihin tuulivoimaloihin. Voi raukat ku koutuvat ihan itse maksamaan. Mä en ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia on ettei YIT saanut valtion rahoja noihin tuulivoimaloihin. Voi raukat ku koutuvat ihan itse maksamaan. Mä en ala.

        Yit llä menee huonosti. Joutuu tuomaan tänne Kyyjärvelle halpatyövoimaa ja tautisia. VAROKAA, etäisyyttä tulee pitää ainakin 100 metriä...


      • Anonyymi

        Tarkistapa tietosi kakstariffista. Aika paljon sähköä menee noin oieneen mökkiin.


    • Anonyymi

      Nurmijoen erätalolla tänäiltana palaveri / kokous tulevista hyrristä ,sinne.

      • Anonyymi

        Olen ostanut sähköni Alajärven Sähkö OY, jo useamman vuoden ja on edunlisinta . Alajärven sähköllä on oma vesivoimalaitos , Sähköä katkoja ei ole ollut kertaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe