Kyyjärven sähkömyllyt

Anonyymi

Kun kuntaan saadaan niitä myllyjä niin sähköä riittää kaikille eikä enää tarvii ostaa Alajärveltä sähköä käytettynä.
Revi siitä huumoria ..

6

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kun saa pikkusen käytettynä hyvvää sähköä, ni siinä ei oo ennää lapsenvikoja ,minnoon 30 v sähöllä lämmittänä,en oo kertaakaan vaihtanu , kaks tariffi systeemi pellaa edelleenkin. No mennöö kylläki vuojessa lähes 10000 kw 120 neliön talo, siin on kaikki vatit, mitä sähköllä tehhään , no yösähkö on vähä halavempaa,ku päivä. Yks myyjä yritti et tarjoo halavemmalla,kysyin mitä säästän vuojessa , sano n. 40 eur. Sanoin ei tuu kauppoja ,jos olis ollu vaik 400 eur ,oisin harkinna, no puut on omasta takkaa lisänä ja halapoja. Kyllä minä niin mieleni pahoitan tästä tämänpäivän markkinatallouvesta . Ennenoli näis asiois kaikki paremmin. On vieläki varaa säästää sähkössä jos viihtii,mutta ei o tarvis ees tälläsella pieneläkeläiselläkkään. Eleköä kuvitelko,että tuo " hyrräsähkö" ois halavempaa,ei tuu olemaan ,mut oha niitä mukavaa katella ,isoja valakosia on ku joutsenet. Niihen kahtelu tuottaa jo huumoria

• Anonyymi

Pääasia on ettei YIT saanut valtion rahoja noihin tuulivoimaloihin. Voi raukat ku koutuvat ihan itse maksamaan. Mä en ala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia on ettei YIT saanut valtion rahoja noihin tuulivoimaloihin. Voi raukat ku koutuvat ihan itse maksamaan. Mä en ala.

Yit llä menee huonosti. Joutuu tuomaan tänne Kyyjärvelle halpatyövoimaa ja tautisia. VAROKAA, etäisyyttä tulee pitää ainakin 100 metriä...

• Anonyymi

Tarkistapa tietosi kakstariffista. Aika paljon sähköä menee noin oieneen mökkiin.

• Anonyymi

Nurmijoen erätalolla tänäiltana palaveri / kokous tulevista hyrristä ,sinne.

• Anonyymi

Olen ostanut sähköni Alajärven Sähkö OY, jo useamman vuoden ja on edunlisinta . Alajärven sähköllä on oma vesivoimalaitos , Sähköä katkoja ei ole ollut kertaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      181
      4577
    2. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      36
      3271
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      141
      2738
    4. 16
      2486
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      25
      2358
    6. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      66
      2233
    7. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1998
    8. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      31
      1750
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      39
      1715
    10. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      75
      1371
    Aihe