Vain 50-60 mikronia pohjassa 10-30 mikronia.Muissa autoissa vastaavat lukemat. 100-150 poja 50-80 mikronia..
Toyotassa ohut maalipinta.
19
159
Vastaukset
- Anonyymi
TM testasi toyota corolla ja huomasivat miten kovassa vauhdissa ovi pellit lepattaa.
- Anonyymi
Toyotassa maalin heikkouden lisäksi heikkoja ovat myös pellit.
- Anonyymi
Noin Toyota halveksii asiakkaita.
- Anonyymi
Peltikin ohutta foliota.
- Anonyymi
Tönäise vähän kulmaan. niin hajoaa kuin korttitalo.
https://www.copart.fi/lot/50085649 - Anonyymi
Ruostekin vaanii heti pinnan alla.
https://www.copart.fi/lot/50085304- Anonyymi
Järkyttävää korisuunnittelua.
- Anonyymi
Kyin japanilainen paperitalo.
- Anonyymi
Onhan tuolla Copartin sivulla yksi uudehko Klonkswaagenikin, joka oli törmännyt jänikseen ja koko kulma painunut moottoria myöten kasaan. Palkit ja pyöränripustukset solmussa ja moottorikin siirtynyt vinoon ja turvatyynyt lauenneet. On se Klonksun pelti nippanappa yhtä kestävää kuin tinapaperi, niin ja kaikki vielä kaikenlisäksi ruosteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävää korisuunnittelua.
Korisuunnittelun ovat tehneet talousosaston apulaiset.
- Anonyymi
Mitä väliä jollain mikroneilla. Toyota käyttää laadukasta puhdasta terästä ilman epä puhtauksia ja ruoste suojaa pohjan. Maali kerros voi olla ohuempi jos muuten rakenne, teräs ja ruoste suojaus kunnossa.
- Anonyymi
Hihii, Toyota ruostuu jo parissa vuodessa heikkoon kuntoon ainakin auton pohjasta, siitä voi lukea autolehtien kestotesteistä. Finikor Oy on kuvannut autojen pohjia ja niistä näkee ettei Toyotassa ole lainkaan suojausta ja sitten on kuvia m. 22tkm 3 vuotiaasta Yariksesta joka on todella pahassa kunnossa.
- Anonyymi
Vuonna 1970, kun tekulle menin, vanhoillisimmat, menneisyyteen jämähtäneet puhuivat mikroneista
- Anonyymi
Sinä edistyksellinen vasemmistolainen puhuit sitten aina mikrometreistä.
- Anonyymi
Sinun kansakoulussasi ei opetettu englantia mutta yhteiskoulun käyneet osasivat.
- Anonyymi
Palataan itse oleelliseen, eli todetaan, että Toyota maalataan todella ohuella maalikerroksella, eikä se kestä Suomen olosuhteissa. Kiveniskemistä lähtee ruostuminen alkuun jo ensimmäisen talvikauden aikana.
- Anonyymi
Sama valheellinen trolli oli n.2kk sitten tällä palstalla.Etkö parempaa keksinyt.Pitää olla todella vässykkä, joka tälläisiä kirjoittelee.
- Anonyymi
Toyota suunnitellaan 5-8 vuoden käyttöä varten, joten ei siihen kannata massaa tuhlata. Toista se on Suomessa, kun täällä niitä tekohengitetään 10 vuottakin vanhoiksi.
- Anonyymi
Eikös ne Japanilaiset keksinyt. Miten pelti maalataan rautaa sisältävällä maalilla ja maalin kuivuttua, vedetään peltipois maalipintojen välistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k303808- 412579
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422518Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82285- 211924
- 381729
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001480- 1411467
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461428