Kumppanuusvanhemmus

Hei. olen 32- vuotias nainen turusta. Olen haaveillut omasta lapsesta jo pitkään ja miettinyt kumppanuusvanhemmuutta myös, sekä yksinhuoltajuutta ja biologinen kello tikittää.

Olisiko täällä ketään miestä joka haluaisi auttaa minua saavuttamaan unelmani? Minulle sopisi sekä "muumimuki" tai perinteinen menetelmä :)

Kaikki lapseen liittyvät asiat ovat meidän kahden välissä sovittavissa.

Voimme keskustella ja tavata ennen mitään päätöksiä,

-Marde
8429
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Hei! olis kiva tehdä sinun kanssa kun haluat vauvan, paras olisi perinteinen !

Äänestä

Moikka.
Olen Turun seudulta 35 vuotias mies. Laita viestiä mulle. Profiilissa osoite.

Äänestä

Kerro lisää

Äänestä

Onko tärpännyt? Terv kahden isä

Äänestä

Hei vapaa pasi 50 182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 Iisalmesta [email protected] mä autta vauva mukana olla

Äänestä

31v mies pk seudulta ota yhteyttä jos vielä ajankohtainen

tonyzwirtanen@ gmail.com

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Hei. olen 32- vuotias nainen turusta. Olen haaveillut omasta lapsesta jo pitkään ja miettinyt kumppanuusvanhemmuutta myös, sekä yksinhuoltajuutta ja biologinen kello tikittää.

Olisiko täällä ketään miestä joka haluaisi auttaa minua saavuttamaan unelmani? Minulle sopisi sekä "muumimuki" tai perinteinen menetelmä :)

Kaikki lapseen liittyvät asiat ovat meidän kahden välissä sovittavissa.

Voimme keskustella ja tavata ennen mitään päätöksiä,

-Marde

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu