Mitä tarkoittaa kun yhtäkkiä tulee ilmoitus television ruudulle " Virhe verkkovirrassa koodi 4725" ?
Virhe verkkovirrassa
28
226
Vastaukset
- Anonyymi
En tuosta koodista tiedä, mutta tuollainen ilmoitus tarkoittaa yleensä ongelmia sähkönsyötössä tai alimitoitettua virtaa.
- Anonyymi
Varmaankin tv kodit merkkikohtaisia.äji stiedömtv si merkin otahåyhteys huoltoon t ai myyjälikeeseen.
He ehkä pystyy selvuttämään asiaa.
- Anonyymi
Tarkistuta kiinteistösi sähköverkko.
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Yritä nyt ensin selvittää mitä tuo koodi tarkoittaa. Eli television merkin/mallin/tyypin perusteella kun nettiä kaivelee niin luulisi tuon selkeentyvän.
- Anonyymi
Ei vaan kyllä sen on täältä Suomi24:ltä selvittävä
- Anonyymi
Onko kiinteistössäsi tehty monialainen sähkömittaus eli ovatko asuntosi sähköt päivitetty nykyajan vaatimiin olosuhteisiin.
- Anonyymi
Selvitin tuota kyseistä koodia ja se tarkoittaa alimitoitettua virtaa.
- Anonyymi
Vaihdoitko sähköntoimittajaa, ampeerit ja hertzit eivät ole yhteensopivia
- Anonyymi
Viallinen sähkö maistuu hieman happamalta. Hyvä sähkö on aika kirpeää. Makukokeella kaikki selviää.
- Anonyymi
Kokeile eri pistorasioista. Antaako saman virhekoodin kaikista?
Onko TV jonkinlaisen jatkojohto-hässäkän päässä?
Toimiiko TV muuten kunnolla? - Anonyymi
Esiintyykö aloittajalla myös muita sähköisiä ongelmia kun vain tuo ilmoitus? Jos ei, niin tällöin en olisi kovinkaan huolissani, mutta jos muutakin sähköön liittyvää on niin sitten sähkömiehen käynnistä ei haittaa olisi.
- Anonyymi
Esiintyykö aloittajalla myös muitakin ongelmia kun vain tuo ilmoitus?
- Anonyymi
Kyllä esiintyy muitakin sähköisiä ongelmia. Täytyypä ottaa sähkömieheen yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esiintyy muitakin sähköisiä ongelmia. Täytyypä ottaa sähkömieheen yhteyttä.
Kuulostaa siltä, että tosiaan kannattaa. Ties vaikka ongelmat tulisi sähköverkosta ja siellä olisi vika mitä sähköyhtiö ei ole huomannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä esiintyy muitakin sähköisiä ongelmia. Täytyypä ottaa sähkömieheen yhteyttä.
Voit täydellä luottamuksella avautua myös niistä muistakin ongelmista?
- Anonyymi
Jos aloittajan sähköt on pitkän linjan takana, niin jännite voi kulutuksen kasvaessa tippua alle normien.
- Anonyymi
Ei pitäisi. Sähköyhtiön pitää taata tietyt standardit sähkön siirrossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi. Sähköyhtiön pitää taata tietyt standardit sähkön siirrossa.
Sähköyhtiön pitää taata standardit, mutta ei siellä joka linjalla mitään reaaliaikaisia mittauksia ole. Eikä tarvi olla edes kaukana muuntajasta.
Vantaalla tuli pientaloalueella 30 vuotta sitten koettua, että yhden vaiheen jännite voi lerpahtaa jopa 190 V lukemiin. Hassua tuossa oli, että ainoastaan vanha mikroaaltouuni lakkasi toimimasta. Telkkarit, tietokoneet ym pelasi kuin ei mitään. Hehkulamput paloivat himmeinä... kun asiaa ryhdyin tutkimaan. Keskikesä kun oli, niin ei noille tarvetta ollut.
Onneksi tuli mitattua jännite ennen kuin lähdin kaupasta hakemaan uutta mikroaaltouunia. Tuli muuten aika hätäseen sähkölaitoksen pojat paikalle, kun tuon jännitteen ilmoitin.
Vantaalla oli ilmeisesti jotain häikkää keskijänniteverkon kanssa tuolloin. Sähkökatkojakin piisasi monta kertaa vuodessa. Tilanne tietysti korjattiin vääntelemällä muuntajan käämikytkin uuteen asentoon. Pysyväisluontoisempi korjaus tuli joitain vuosia myöhemmin, kun kaikki ilmakaapelit ja tolppamuuntajat purettiin ja korvattiin maakaapeleilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköyhtiön pitää taata standardit, mutta ei siellä joka linjalla mitään reaaliaikaisia mittauksia ole. Eikä tarvi olla edes kaukana muuntajasta.
Vantaalla tuli pientaloalueella 30 vuotta sitten koettua, että yhden vaiheen jännite voi lerpahtaa jopa 190 V lukemiin. Hassua tuossa oli, että ainoastaan vanha mikroaaltouuni lakkasi toimimasta. Telkkarit, tietokoneet ym pelasi kuin ei mitään. Hehkulamput paloivat himmeinä... kun asiaa ryhdyin tutkimaan. Keskikesä kun oli, niin ei noille tarvetta ollut.
Onneksi tuli mitattua jännite ennen kuin lähdin kaupasta hakemaan uutta mikroaaltouunia. Tuli muuten aika hätäseen sähkölaitoksen pojat paikalle, kun tuon jännitteen ilmoitin.
Vantaalla oli ilmeisesti jotain häikkää keskijänniteverkon kanssa tuolloin. Sähkökatkojakin piisasi monta kertaa vuodessa. Tilanne tietysti korjattiin vääntelemällä muuntajan käämikytkin uuteen asentoon. Pysyväisluontoisempi korjaus tuli joitain vuosia myöhemmin, kun kaikki ilmakaapelit ja tolppamuuntajat purettiin ja korvattiin maakaapeleilla.Ei luonnollisestikaan ole realiaikaista mittausta. Sähkön laadusta voi valittaa ja vaatia korjausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei luonnollisestikaan ole realiaikaista mittausta. Sähkön laadusta voi valittaa ja vaatia korjausta.
Nykyiset mittarit osaavat kaukoluennan lisäksi hälyttää ali/yli -jännitteistä ja 0-vioista että kylläpä vaan jonkin tasoista reaaliaikaista mittaustakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyiset mittarit osaavat kaukoluennan lisäksi hälyttää ali/yli -jännitteistä ja 0-vioista että kylläpä vaan jonkin tasoista reaaliaikaista mittaustakin on.
Sehän on toki hyvä, jos tälläinen mittari on asennettuna.
- Anonyymi
Selvitin tuota kyseistä koodia ja se tarkoittaa liiallista ruotsalaisen kääpiöhomopornon katselua.
- Anonyymi
Sanoiisn vatårmudella nollajohdon olevan irti amkassa.
Myöskin nolla voi olla löysäl ö ä keskuksessa.
Kempeleen inssi
Edisonni- Anonyymi
Kyllä löysää löytyy ihan muualta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä löysää löytyy ihan muualta...
housusta löytyi löysää paskaa, mikä vialla ja kuka korjaa?
- Anonyymi
Olet vaihtanut sopimuksesi tuulisähköön ja televisio vaatii ydinenergiaa.
- Anonyymi
Telkun virtalähteessä jokin vika?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701