Kuu Kiurulle kotipaikaksi ilman paluumahdollisuutta! Jos patukalle sattuu syöpätauti iskemään, niin siitä vaan Venukselle hoitoon. Muinaiset demarit eivät olleet ihmisen vihollisia, mikä lienee näihin nykyisiin iskenyt?
Vain kiuru lentää kuutamolle!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat Krista Kiurua, niin hän on hoitanut työnsä hyvin. Olisi torjunut koronaakin tehokkaammin, jos Kepu ei olisi harannut vastaan. Kiuru vie vielä sote-uudistuksenkin läpi, mihin aiemmat hallitukset eivät ole pystyneet.
Oppositio on vain kateellinen tästä kaikesta. Kokoomusta hiertää se, että Kiuru ei myy Suomen terveydenhoitoa ulkomaisille suuryrityksille.- Anonyymi
Aikanaan opetusministeriön virkamiehet nimesivät Kiurun kaikkien aikojen huonoimmaksi opetusministeriksi.
Valehteli Eduskunnan sivuilla olevansa ammatiltaan ja koulutukseltaan opettaja ja opinto-ohjaaja, vaikka ei ole kumpikaan. - Anonyymi
Koronaa ei ollut tarpeen maahan päästää lainkaan, suomessa alkoi tarttumaan vasta hiihtolomien jälkeen viime vuonna, aikaa oli rajat laittaa kiinni vaikka kuinka.
- Anonyymi
157 kg ja 149 cm.
- Anonyymi
Annika Saarikon luvut paljon isommat.
- Anonyymi
Laajensit suotta. Kiuru on vain toteuttanut virkahenkilöstön avulla sen mitä muut ovat vuosia valmistelleet. Patukka on aivan statisti mainitsemiesi asioiden suhteen.
Kyse onkin nyt siitä että Kiuru on tarkoitushakuisesti jallittamassa Keski-Suomen Keskussairaalalta sen ominta osaamista vaativissa syöpäleikkauksissa yo-sairaaloihin.
Vakavasti sairaita henkilöitä aletaan kuljettamaan leikkaukseen ja takaisin aivan turhaan. Ainoa voittaja siinä on ambulanssiyritykset, ( mikäli eivät demarit vaadi menemään julkisilla).
Jäävätkö huippukirurgit sitten Jyväskylään tekemään luomenpoistoja? Tuskin.- Anonyymi
Jaa että aletaan ulkonäön perusteella täällä ministeriä arvostelemaan.. Taitaa olla jonniin verran fiksumpi kuin yksikään täällä haukkuva.
- Anonyymi
Nehän tappelevat keskenään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662