Tänä kesänä suomalaistenkin suosima ravintola olisi viettänyt kymmenvuotisjuhliaan.
– Meillä Virossa tavataan sanoa, että koskaan ei pidä hukata hyvän kriisin tarjoamaa etua. Juuri näin olemme tekemässä.
– Tallinna on käytännössä suljettu, kertoo toinen.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007727459.html
Suomalaisten suosikkiravintola Tallinnassa lopettaa
10
211
Vastaukset
- Anonyymi
Minun suoskki on ehdotomasti Jetron kepad👍
- Anonyymi
Sanoo Jetro itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo Jetro itse?
Eikäkun selänpesiä Hallis från Sibbo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo Jetro itse?
Jeti’s Kebab Tallinnassa on laittanut ukset säppiin jo aikaa sitten.
Turussa Jeti’s pärjää oikein hyvin.
- Anonyymi
Eihän ollut vaan maan mainio Schnizel haus?
- Anonyymi
Arvasit väärin. Se oli SchnitzelHaus.
- Anonyymi
Oliko aitoa gurmee annoksia vai halba kuraa?
- Anonyymi
Balti Jaama torin takana, sinivalkoisessa rakennuksessa ihan Sveta baarin naapurissa pitää majaa lounasravintola, joka ruokkii myös nostalgian nälkää. Näljane Põder -ravintola tarjoilee nimittäin hyvää ja halpaa ruokaa sekä aimo annoksen neuvostoromantiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Balti Jaama torin takana, sinivalkoisessa rakennuksessa ihan Sveta baarin naapurissa pitää majaa lounasravintola, joka ruokkii myös nostalgian nälkää. Näljane Põder -ravintola tarjoilee nimittäin hyvää ja halpaa ruokaa sekä aimo annoksen neuvostoromantiikkaa.
Onko palvelukin aitoa tylyä neuvostotyyliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa, jos vielä löytyy venäläistä nostalgiaa. Narva kohvik pilattiin jo vuosia sitten.
Onneks Valli baar porskuttaa entiseen tapaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437377
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512852Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1861829- 471541