Tänä viikonloppuna on ilmaiset toimituskulut. Ei voida yhdistää muuhun tarjoukseen.
Onko nainen ikävä retkua?
19
73
Vastaukset
- Anonyymi
🤣🤣🤣
Palveluista sitten hinnaston mukainen veloitus 🙊🤣 - Anonyymi
on mulla yhtä miestä,mut hän ei oo retku......käyttäsin tarjouksen hyväkseni kyllä
Riippuu siitä kuka se retku on. 🤔 Tuntemattomalle retkulle ei oo käyttöä, mut jos on eräs tietty suklaasilmäinen, niin.... 🤤🥰
- Anonyymi
Saanko mennä johonki vkl aikana kun mä olen niin puutteessa etten jaksa enää
Anonyymi kirjoitti:
Saanko mennä johonki vkl aikana kun mä olen niin puutteessa etten jaksa enää
Senkun menet. Ei multa tarvi lupaa kysellä.
Ihan_sivusta kirjoitti:
Senkun menet. Ei multa tarvi lupaa kysellä.
Tosin saa tännekin tulla. 😉
- Anonyymi
Ihan_sivusta kirjoitti:
Tosin saa tännekin tulla. 😉
Riippuu siitä että saanko pillua sitten voin tulla 😘🤗en ole vielä nähny sinua nii vaikee sanoo että haluanko sinun kanssasi tuntematon olla sillein vaikkapa sama se mulle on kenen kanssa olen.
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu siitä että saanko pillua sitten voin tulla 😘🤗en ole vielä nähny sinua nii vaikee sanoo että haluanko sinun kanssasi tuntematon olla sillein vaikkapa sama se mulle on kenen kanssa olen.
Se riippuu siitä mistä se roikkuu... 😂
- Anonyymi
Et saa mennä pysy kumppanisi luona.
- Anonyymi
Ei ole mitään suhdetta mulla nii ei oo mitään väärää jos menen huomenna
- Anonyymi
En mä ainakaan halua retkua.
ne ryyppää, haukkuu, hakkaa naisia... 😔 - Anonyymi
Eiks sen koiran nimi ollu Rekku?
itseasiassa taitaa olla ikävä, retku mikä retku, vaiko rekkuko se oli... =)
ei voi yhdistää muuhun tarjoukseen, heh heh.- Anonyymi
Rekku oli koiratonttu.
- Anonyymi
Tuleekohan kova paketti?
- Anonyymi
K-lähikaupan tarjous, parasta ennen päiväys vuosikymmeniä liian vanhaa.
- Anonyymi
No vähän, mutta kun luin noita kommentteja tuolta niin ei sinua.
- Anonyymi
RETKU ON😍😍😍😍😍
täälä Letku.... - Anonyymi
ALV/MOMS pitää aina lisätä toimitukseen.
Yt. v kirjanpitäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074486Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t903237Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881767Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131367Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241193Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101131Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481129- 501128
- 511036