Onko nainen ikävä retkua?

Tänä viikonloppuna on ilmaiset toimituskulut. Ei voida yhdistää muuhun tarjoukseen.
1991
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

🤣🤣🤣
Palveluista sitten hinnaston mukainen veloitus 🙊🤣

Äänestä

on mulla yhtä miestä,mut hän ei oo retku......käyttäsin tarjouksen hyväkseni kyllä

Äänestä

Riippuu siitä kuka se retku on. 🤔 Tuntemattomalle retkulle ei oo käyttöä, mut jos on eräs tietty suklaasilmäinen, niin.... 🤤🥰

Äänestä
  • Saanko mennä johonki vkl aikana kun mä olen niin puutteessa etten jaksa enää

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Saanko mennä johonki vkl aikana kun mä olen niin puutteessa etten jaksa enää

Senkun menet. Ei multa tarvi lupaa kysellä.

Äänestä

• Ihan_sivusta kirjoitti:

Senkun menet. Ei multa tarvi lupaa kysellä.

Tosin saa tännekin tulla. 😉

Äänestä

• Ihan_sivusta kirjoitti:

Tosin saa tännekin tulla. 😉

Riippuu siitä että saanko pillua sitten voin tulla 😘🤗en ole vielä nähny sinua nii vaikee sanoo että haluanko sinun kanssasi tuntematon olla sillein vaikkapa sama se mulle on kenen kanssa olen.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu siitä että saanko pillua sitten voin tulla 😘🤗en ole vielä nähny sinua nii vaikee sanoo että haluanko sinun kanssasi tuntematon olla sillein vaikkapa sama se mulle on kenen kanssa olen.

Se riippuu siitä mistä se roikkuu... 😂

Äänestä

Et saa mennä pysy kumppanisi luona.

Äänestä
  • Ei ole mitään suhdetta mulla nii ei oo mitään väärää jos menen huomenna

Äänestä

En mä ainakaan halua retkua.
ne ryyppää, haukkuu, hakkaa naisia... 😔

Äänestä

Eiks sen koiran nimi ollu Rekku?

Äänestä

itseasiassa taitaa olla ikävä, retku mikä retku, vaiko rekkuko se oli... =)

ei voi yhdistää muuhun tarjoukseen, heh heh.

Äänestä
  • Rekku oli koiratonttu.

Äänestä

Tuleekohan kova paketti?

Äänestä

K-lähikaupan tarjous, parasta ennen päiväys vuosikymmeniä liian vanhaa.

Äänestä

No vähän, mutta kun luin noita kommentteja tuolta niin ei sinua.

Äänestä

RETKU ON😍😍😍😍😍

täälä Letku....

Äänestä

ALV/MOMS pitää aina lisätä toimitukseen.

Yt. v kirjanpitäjä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tänä viikonloppuna on ilmaiset toimituskulut. Ei voida yhdistää muuhun tarjoukseen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu