One way srk

Anonyymi

Minä olen olettanut Srk pyrkimisen elämään Raamatun sanan mukaan, tarkoittavan myös Aviliiton pyhyyttä. Tarkemmin ottaen yksiavioista elämää. Olen tainnut erehtyä, kuten monet muutkin. Tarkalleen ottaen, kerran avioitunut toisen puolison hairahtuessa vieraaseen, sisältämään anteeksi antoon. Jos kyseinen Srk ymmärtää sanan muulla tavalla kuin edellä mainittu, tässä tapauksessa ainakin elämään itsekseen tai sopimaan. Mutta käsitykseni, monen muunkin on ollut että uudelleen avioituminen ei sanan mukaan ole sallittua jos on itse ottanut eron. Mikäli olisikin ottanut eron ja petetyksi tullut puoliso ei kykene tekemään sovintoa eikä hänellä ole haluakaan, olisiko Hän henkilö joka huoruuden tähden voi naida uuden. Tässä ihmettelimme eikö ole väliä kenet Hän nai. Onko siis lupa mennä suhteeseen henkilön kanssa joka on itse häätänyt nuoruuden puolisonsa pois elämästänsä. Häädetyn puolison ajautuessa maailmaan eron jälkeen, onko hänet pois ajaneella sanan mukaan, ja sen minkä totuudessa elämiseksi kutsutte lupa aloittaa suhde toisen henkilön kanssa. Petetyksi tullut ja itse jättänyt, onko tämä totuutta. Useimmiten jätetty ajautuu kriisiin ja etsii lohdutusta vääristä lähteistä. Uusiin aviolonkin ulkopuolelta tapahtuneisiin suhteisiin. Tämä alue raamatun sanan mukaan muokkautuu hyvin monella tavalla ja erilailla, riippuen Srk. Pointti on se että saako Srk uudelleen avioitua? Näinkö teidän oppinne kuuluu? Vielä tämä mikäli olisikin petetyksi tullut, lupaako Srk siunata suhteet henkilön kanssa joka on itse halunnut hyljätä nuoruutensa rakkauden, erottaen perheensä. Mielestämme olemme olleet siinä uskossa, että tämä Srk olisi ollut puhdas oppinen, mutta olemmeko erehtyneet. Osaisiko joku vastata. Nim. Puhdasta Srk etsimässä

23

2187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa sama asia. Miten sattuikin. Olen pohtinut kysymystä. On seurakuntia joissa saa mennä uudestaan naimisiin, mutta harvemmassa niitä joissa opetetaan Raamatun Sanan tarkoittavan vain yhtä Avioliittoa. Löytyykö tästä seurakunnasta uudelleen naimisiin menneitä. Kaikissa ei edes siunata vaan keskustellaan Jumalan tahdosta, rakkauden Hengessä. En tiedä onko tämä oikea paikka keskustella asioista, mutta on sitä kuullut nuhdeltavankin. Seurakunnan vanhimmat tahtovat viime pelissä vain lampaan parasta. Me ihmiset olemme erittäin hyviä keksimään polkuja missä aita on matalin. Millainen tämä seurakunta on, pitäisi tulla käymään ja katsomaan. Tähän asti olen pelkkää hyvää kuullut.

    • Anonyymi

      Kaikessa pitäisi mielestäni muistaa, että me elämme ihmisinä ihmisten maailmassa, kunnes kuolema siirtää meidät jonnekin muualle. Meillä jokaisella on puutteemme ja vahvuutemme. Olkaamme armollisia itsellemme ja lähimmäisillemme!

      Puheet puhtaasta opista ovat pelottavia, hälytysmerkki. Se, joka väittää olevansa puhdasoppinen ja sanoo kaikkien muiden olevan vääräoppisia, on ylimielinen. One Way srk on lähellä tätä. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan... Itse kuitenkin koen heidän seuransa kartettavaksi!

    • Anonyymi

      Minä olen hakenut avioeroa ja eron saanut puolisoni uskottomuuden perusteella. Siitä on kauan, silloin tällainen tai muu peruste tarvittiin. Elin yksinhuoltajana kymmenen vuotta, kunnes etsimättä tapasin miehen, josta sitten tuli toinen aviopuolisoni. En ikinä kokenut tässä mitään ongelmaa miltään kannalta. Koen, että näin oli Jumalan tahto. Turha kysyä mitään Raamatusta, me rakastimme toisiamme ja elimme onnellisina. Selvempi oli elää vihittynä parina kuin vihkimättömänä. Nykyään olen jo leski. Kolmatta puolisoa en toivo. Olen kiitollinen siitä mitä olen saanut!

      Haluan tällä sanoa, että meidän on elettävä elämämme sallien itsellemme sen onnen, mikä annetaan, myös ihmissuhteissa. Ei ihmisen kuulu hukata aikaansa ja elämäänsä Raamatun syövereihin itsensä kadottamalla. Usko ja luota Jumalaan, Raamattu ei pelasta!

      • Anonyymi

        Niin! Usko ja luota Jumalaan, Raamattu ei pelasta eikä seurakunta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin! Usko ja luota Jumalaan, Raamattu ei pelasta eikä seurakunta!

        Näin on.Eikä mitkään hihhulit, ja oman edun ajattelijat.


      • Anonyymi

        Onhan se kivempi olla selvempi. ettei juovuksissa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin! Usko ja luota Jumalaan, Raamattu ei pelasta eikä seurakunta!

        Todella uskovainen ihminen ei kuulu mihinkään lahkoon. Heistä hehkuu ulospäin lämpö ja rauhallisuus. ja toivovat aina pelkkää hyvää toisille. Kiihkoilijat aivan eri asia, ja oman edun ajatteliat omassa yhteisössään.Voi helvetti heitä on aina.


    • Anonyymi

      Aloittaja on ilmaisussaan niin epäselvä, että on mahdoton vastata mitään. Mitä hän ajaa takaa?

      One Way srk on yhtä epäselvä, varsin epämääräinen joukkio, joka sanoo perustavansa toimintansa Raamattuun ja vain Raamattuun. Puhdas srk, mikä se on? Syntisten ja erehtyväisten ihmisten maailmassa on hyvin vähän puhdasta.

      • Anonyymi

        Joo tuota sekavuutta minäkin kummastelen. Muuten hyvää vuoden jatkoa, hyvin on alkanut !


    • Anonyymi

      Olen käynyt One Way seurakunnassa kerran. Minulle se riitti!

      • Anonyymi

        Nämä ovat asioita, joita en ymmärrä lainkaan. En myöskään ole niitä asiota kenenkään, todella kuullut näkevänsä tai kokevansa.


      • Anonyymi

        Olen mennyt ohitse.Romaaneita näkyy olevan aika joukko.Minua ei kyllä sinne sais .Ovatkohan edes rehellistä porukkaa 😒😏


    • Anonyymi

      Miten se sit menee jos seurakunnan ihminen linkoaa lapsia joka puolelle kyliä. Onko se oikein? Vai suodaanko semmonen meno.

      • Anonyymi

        Persut ainakin kannattaa Trumppia ja Sinipiiat paksua loikkariansa.


      • Anonyymi

        Eikös suomeen tarvita lapsia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös suomeen tarvita lapsia ?

        Samaa mieltä, kuhan elätetään omalla työllä, eikä yhteiskunnan rahoilla.


      • Anonyymi

        Missä srkssa näin on?


    • Anonyymi

      Tämmösiä seurakuntia syntyy kuin sieniä sateella. Onkohan näilläkin jotain luurankoja kaapissa, mitä yritetään saada yhteisillä rukouksilla häädettyä.

      • Anonyymi

        Rahan kiilto silmissä.


    • Anonyymi

      Kyllä hurjasti poltetaan rahaa jotta saadaan uusia "uhreja". Pitkästä aikaa on valaisinpylväiden ulkomainoksetkin saaneet uudet mainokset.
      Kaikki äärimmäisyys on yleensä pahasta, opetettiin minulle jo ennen kouluikää.

    • Anonyymi

      Ihan hourupäistä settiä kaikki kirjoitukset!

    • Anonyymi

      No mitä settiä näkyy?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe