Persut Karstulas

Anonyymi

Tämä Persu Huhtasaari teki esityksen jotta Trumppin pitäs saada Nobelin rauhanpalkinnon. En kyllä tällääsiä enää äänestä.

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äänestätpäs.

    • Anonyymi

      Minä ainakin äänestän.

    • Anonyymi

      Maailma on muuttunut sen verran ikävään suuntaan, ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää perussuomalaisia. Jos se edes hieman vähentäisi terroristien ja tyhjäntoimittajien kuskaamista Suomeen.

      • Anonyymi

        Niinpä. Tyhjäntoimittajia ainakin löytyy omasta takaa.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset tarvitsee näitä terroristi tyhjäntoimittajia ilman heitä kannatus olisi vain 2-3%.Perusuomalaisten ollessa hallitusvastuussa tuli näitä kunniakansalaisia vuodessa kolmekymmentäkertainen määrä verrattuna vuoteen 2020.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaiiki tunsivat lempparinimeltään Jehvin. Pitkäaikainen Karstulan kunnanvaltuuston jäsen seisoo Veikko Vennamon takana.


    • Anonyymi

      Persut on tuonu paljon uutta sisältöä Suomen politiikkaan. Alko jo ummehtumaan

    • Anonyymi

      Aivan parasta oli tänään IS puheenjohtajatentissä Perus Jussin puheenvuorot. Osaa asiat ja esiintyä ja vakuuttaa .

    • Anonyymi

      Vaikka en Trumpin ihailija henkilökohtaisesti olekkaan, niin siin mieles hänelle kyllä kuuluis Nobelin rauhan palkinto, et hänhän ei ole aloittanut yhtäkään sotaa ja suurin osa sotilaistakin on kotiutettu Trumpin aikana takas Jenkkeihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe