Ja heistä saa varmasti kolmannes pistää, nyt Suomen hallituksen edustajat kertovat,
että hoitajajat on lomilla. Onko tämä surkea hallitus ja hoitoväki kaikki pulkkamäessä. Sanos suoraan että ei ole rokotteita, olemme möhlineet samanlailla,
kun maskikaupat. Hoitajat on töissä, mutta rokotteet ei ole kohteissa. Kaunkohan
tämä selittely kestää, vaikka mitä muuta voi toivoa tuolta väeltä.
Suomessa on n.300 000 Hoitajaa.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on niin tätä päivää, aina kun isot kihot möhlii ja hölmöilee, keksitään hatusta noita selityksiä kuten nyt tuo maski ja rokote juttu. nämä aasit popsii vero euroja tonni tolkulla per nuppi. onko se halpaa ? no ei ole.
ne on pistettävä kortistoon ainakin 70 rosenttia koko julkisen puolen palkan nauttijoista, jospa siinä kohtaa alkas raksuttaan, ett viranhaltia on kansaa varten eikä kansa viranhaltiaa varte.. - Anonyymi
EU on möhlinyt koko rokotteiden hankinnan.
- Anonyymi
Eu,sta ei suomelle mitään taloudellista hyötyä, suuru lauma työttömiä ja isot rahat eu,lle nyt ja aina, irti eu,sta kuten englanti ja omat kauppa suhteet, tosin niitä ei ole helppo palauttaa kun ne kerran on menetetty, mutta näinkään ei voida jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929