Aihe

Tee sinäkin kuin Reetta

Anonyymi

Reetta osti mummolansa Savosta ja muutti kumppaninsa kanssa maalle: ”Laskimme, että 1700 euroa käteen kuussa riittää”

Reettan elämässä koronavuosi aloitti kaivatun elämänmuutoksen: muuton maalle ja luopumisen omasta yrityksestä.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtava määrä kaupunkilaisia on siirtynyt koronaa pakoon maalle. Huomattava osa myös jää maalle asumaan. Onhan se ymmärrettävää päästä pois tautipesäkkeestä.

• Anonyymi

Eveliina 30, kyllästyi suorittamiseen, jätti harmaan etelän ja muutti Lappiin – Leviltä löytyi rauha ja paritalon puolikas murto-osalla Helsingin hinnoista

Eveliinan piti ostaa Helsingin Lauttasaaresta yksiö. Noin 60 000 euroa halvemmalla sai oman paritalonpuolikkaan Leviltä.

• Anonyymi

Orpo uskoo, että korona on saanut ihmiset löytämään maaseudun uudelleen. Hän mainitsee mm. etätyön. "Suuri mahdollisuus Suomen maaseudulle". Halla-aho komppaa Orpoa tässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701