Huonompi homma

Anonyymi

Narsisti osaa toimia niin ovelasti, että parisuhteessa, perheessä ja työelämässä vastapuoleksi joutunut ei ymmärrä, mikä häneen iski. Hän osaa käyttää monia menetelmiä saadakseen uhrinsa, omat läheiset, koukkuun. Vastapuoli, omat läheiset, lankeaa niihin helposti aavistamatta mitään. Törkeydet ovat toistuvia ja loukkaavia. Toisten arvostelua ja mitätöintiä, muut eivät ole mitään. Kumppaniksi ajautuu helposti kiltti, alistuva ja imartelua kaipaava. Jos sietää huonoa kohtelua, eikä osaa asettaa rajoja itselleen tai toiselle, narsisti saa otteen. Hyvä vastapari löytyy myös helposti syyllistyvästä ihmisestä

0

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        170
        6604
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        59
        4492
      3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        28
        3168
      4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        61
        2997
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1905
      6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        15
        1574
      7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        27
        1566
      8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        38
        1505
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        34
        1359
      10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
        Ikävä
        47
        1283
      Aihe