Aihe

viilennyspumppu kerrostaloasuntoon

Anonyymi

kertokaa kokemuksia mistä tilasitte laitteet ja asennuksen kenties timattiporaus myös.Olen harkinnut hommata laitteet koska ilmastonmuutos on ihan totta ja olisi mukava nukkua kesällä hyvin.Hieman hinta osviittaa kämppä noin 60neliötä.Viime kesä meni siirettävän pingviinin kanssa,hyvä laite mutta äänekäs.

6

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota huomioon että asuessasi kerrostalossa, omistat vai asumisoikeuden, et rakenteita!
      Tuo timanttiporareikien poraaminen seinään ei suoraan ole luvallista ilman isännoitsijän siunausta vaikkakaan se ei mitenkään heikennäkkään rakenteita mutta ei kuulu asukkaan oikeuksiin kuitenkaan!

• Anonyymi

Perusjuntit vähät välittää, tein itse ja säästin asenteella.

• Anonyymi

varmaan ymmärrät että lupa on kysytty reiän tekoon ja lupa on saatu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaan ymmärrät että lupa on kysytty reiän tekoon ja lupa on saatu

Varmaan itsekkkin ymmärrät ettei se sinun asuminen, reiän teko tai pumppuasennus millään tavoin kuulu minulle ja se kun sanoin tuon reiänteon luvallisuudesta en tietenkään halunnut olla koppava tai ylimielinen mutta toin asian esiin vain lähinnä yleisellä tasolla huomioonotettavana seikkana!

Näin itse kun asuu omakotitalossa, asumiseen liittyvät seikat pitää kysyä lähinnä vaan oman lompakon kautta, itselläni on tuo ilmalämpöpumppu niin viilennys-kuin lämmitystoiminnoinkin ja voisin sanoa sen olevan kyllä oiva peli!

Tuli vielä mieleen sekin että kun käytät pumpun jäähdytystoimintoa tietenkin kuumassa kerrostalohuoneistossasi, mihin johdat ne pumpun keräämät kondenssivedet joita kertyykin runsaasti noin kesäaikaan, toivottavasti oletetulla parvekkeellasi on lattiakaivo? :)

• Anonyymi

Halvemmaksi tulee sängyn siirto parvekkeelle. Etelässäkin ne nukkuu ulkona.

• Anonyymi

Myös viilennyspamppu helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muusikko Pave Maijanen, 70, on kuollut

"Talvella 2018 hän sai ALS-diagnoosin. Ensioireet hän huomasi syksyllä 2018. Tuolloin Maijanen alkoi tuntea kummallisia lihaskramppeja ja huomasi, ett
      Maailman menoa
      117
      5818
    2. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      3970
    3. Sofia muutti hotelliin ilmaiseksi

"Seiskan saamien tietojen mukaan kohukaunotar Sofia Belorf, 30, olisi muuttanut helsinkiläiseen luksushotelliin äskettäin. Seiskan saamien tietojen mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2193