kannataako köyhän etelä karjalaisen ees haaveilla sinne muutosta
helsinki rikkaiten alue niiku rauhan aluuet
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mut ei mikään kontula tai malmi ne ei ole rauhan alueita uskojaa jo
- Anonyymi
Helsingin keskusta on kallista aluetta, mutta mitä kauemmas muutat, sitä halvemmat ovat asunnot. Kannattaa etsiä kämppä Itä-Helsingin lähiöistä tai Vantaalta. Espoo on kalliimpi.
Työpaikkojakin löytyy jos ei ole nirso tai laiska juoppo tai vastaavaa.
Suurin osa pääkaupunkiseudun asukkaista on muualta muuttaneita, sovit hyvin joukkoon.
Tervetuloa tänne vaan! Terveisin 4. polven stadilainen.- Anonyymi
mut tikkurila o iha hirvee mut niihä se o on kivat paiakt on rikkaille niiku pasila ja kaikki hirveet takapajulat on helppo päästä
- Anonyymi
mut miks vihaan kaikkii paikkoja mut e vuosaaree siel :D kontula ja malmi mitää en vihaa nii paljo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819