Hei! Onko kukaan teistä lukenut Sephen kingin ”Uinu uinu lemmikkini” kirjaa. Olen 12-vuotias ja haluisin tietää millainen kirja on ja onko se yhtä pelottava, niin kuin kaikki sanovat.
Uinu uinu lemmikkini
Anonyymi
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Eka kerran luettuna joskus teininä kirjan ilmestymisen aikoihin se oli pelottava, mutta pidin kovasti. Luin pari vuotta sitten uudelleen, ja pettymys oli melkoinen. Kirja tuntui lähinnä tylsältä.
- Anonyymi
Jep, teinivuosien suosikkikirjoihin kannattaa harvemmin palata aikuisiällä. Minulla Kingin SE aiheutti samoja pettymyksen fiiliksiä... :(
- Anonyymi
Tylsä se on lue ennemmin Akif Pirinçci; Felidae
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716