Hei! Onko kukaan teistä lukenut Sephen kingin ”Uinu uinu lemmikkini” kirjaa. Olen 12-vuotias ja haluisin tietää millainen kirja on ja onko se yhtä pelottava, niin kuin kaikki sanovat.
Uinu uinu lemmikkini
Anonyymi
3
186
Vastaukset
- Anonyymi
Eka kerran luettuna joskus teininä kirjan ilmestymisen aikoihin se oli pelottava, mutta pidin kovasti. Luin pari vuotta sitten uudelleen, ja pettymys oli melkoinen. Kirja tuntui lähinnä tylsältä.
- Anonyymi
Jep, teinivuosien suosikkikirjoihin kannattaa harvemmin palata aikuisiällä. Minulla Kingin SE aiheutti samoja pettymyksen fiiliksiä... :(
- Anonyymi
Tylsä se on lue ennemmin Akif Pirinçci; Felidae
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181097
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44639
- 27605
- 49599