Aihe

Oletteko koskaan miettineet

Anonyymi

Kun käydään haudoilla sytyttämässä muovikynttilät ja palvomassa kiveä. Sydämissänne poismenneet ihmiset ovat ❤. Kauheeta luonnonhaaskausta. Niissä vielä yleensä se metallikansi ja luonto kiittää 😕

11

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoraan kysymykseen suora vastaus, en ole tätä miettinyt, vaikka monia asioita pohdiskelenkin. Mie en käy haudoilla palvomassa kiveä, vaan muistelemassa rakkaita ihmisiä, hiljentymässä, rauhoittumassa. Joskus vien käydessäni kynttilän ja yleensä valmiiseen lyhtyyn.

• Anonyymi

Jes ❤. Miksi palvoa kiveä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes ❤. Miksi palvoa kiveä.

Kohdelkaa täällä elämässä ihmisiä, kuin haluaisitte itseänne kohdeltavan. Jälkeenpäin on turha porata !

• Anonyymi

Vähän venyi iltatuuditukset.. En oo haudoilla käynyt kun ei täällä semmoisia ole. Vai onko?

• Anonyymi

Tulemme on yhtä liekkiä rakas, edelleen!

• Anonyymi kirjoitti:

Tulemme on yhtä liekkiä rakas, edelleen!

Jaaha, sitä on oltu liekeissä aamuyöstä 🔥Ei pitäs leikkiä tulella 😉https://youtu.be/uxcziLlK_3s

• Anonyymi

Olen miettinyt. Juuditin (ensitreffit alttarilla, josta mulle tulee latentti lesbo fibat) veli puhui aiheesta.

• Anonyymi

Mistäs tää velikulta puhui? Ei tullut sitä sarjaa seurattua 😳

• Anonyymi

En vastaa tähän aloittajan kysymykseen, koska lesbopalsta.

• Anonyymi

Ai niin kun lesbojen elämään kuuluu ainoastaan lesboilu tai epätoivoisesti lesboilusta haaveileminen loopilla. Muut asiat eivät lesbojen todellisuuteen liity mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      201
      13345
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13103
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      8423
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      32
      5978
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      204
      3476