Aihe

Muistin virkistykseksi tojotan palovaarallisista

Anonyymi

32

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tojokuskit ovat kännipäissään hukanneet takaisinkutsukirjeet ja nyt suomen teillä saattaa liikkua tuhansia palopommeja.

    • Anonyymi

      Palopommi jonka ratin keskiössä on Takatan sirpalepommi!

      • Anonyymi

        Tollolootan kuskit ovat muutenkin "toinen jalka haudassa", joten heillä ei ole paljoa menetettävää.


    • Anonyymi

      Se on kumma kun näitäkin takaisinkutsu on kesken ja tyhmät Toyotan omistajat jatkavat sitkeästi hengenvaarallisilla autoillaan matkaa.

      • Anonyymi

        Minusta on vain hyvä, että tyhmät tohjon omistajat pyrkivät poistamaan itsensä geenipoolista. Antaa luonnonvalinnan tehdä työtään!


    • Anonyymi

      Tiesittehän että Toyota on viattomin auto Lexuksen ohella aivan kaiken maailman tutkimuksissa ja tilastoissa!

      • Anonyymi

        Väärin. Toyota on Brittien luotettavuus tilastoilla kahtena viime vuotena sijoilla 19 ja 20. Noissa listoissa ollaan huomioitu vuoden ajalta kaikki viat ja ongelmat, eli se todellinen tilanne. Pelkkä katsastus kertoo vain yhden pienen hetken tilanteen ja kuinka tunnollisesti omistaja tarkastaa/tarkastuttaa autonsa ennen katsastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Toyota on Brittien luotettavuus tilastoilla kahtena viime vuotena sijoilla 19 ja 20. Noissa listoissa ollaan huomioitu vuoden ajalta kaikki viat ja ongelmat, eli se todellinen tilanne. Pelkkä katsastus kertoo vain yhden pienen hetken tilanteen ja kuinka tunnollisesti omistaja tarkastaa/tarkastuttaa autonsa ennen katsastusta.

        Katsastustilastot ovat huuhaata. Sehän on tälläkin palstalla monet kerrat nähty, että tojolahkolaiset kehottavat viemään auton katsastushuoltoon ennen katsastusta "ettei tule vääriä tilastomerkintöjä".

        Joidenkin toisten merkkien kuskit taas toimivat päinvastoin eli vievät auton katastukseen saadaksen halvemman vikadiagnoosin (esim. mikä alustan koliseva pusla pitää vaihtaa) kuin merkkihuollosta.

        Ylipäätään katsastuksessa narahdetaan aika perusjutuista - kuluneita renkaita yms. Oikeasti kalliit viat, kuten vaihteiston porsiminen tai D4D kertakäyttödieselin kansiviat jäävät piiloon. Ei kukaan lähde moottorivikaisella autolla katsastukseen yrittämään.

        Muista poiketen Britit ovat välillä yrittäneet tilastoida autoja myös sen mukaan a) montako päivää/vuosi ne viettävät huollossa b) paljonko keskimääräinen korjauskulu on. Tämä keikauttaa tilastot aivan eri näköisiksi. Nyt pärjäävät hyvin ihan tavismallin "vikapesäkkeet", joiden viat ovat kuitenkin yksinkertaisia ja halpoja korjata.

        Vrt. Saksalaisissa tilastoissa pärjäävät autot, joissa on muka vähän vikoja... mutta siitä ei sitten puhuta, että kustannus voi olla monta tonnia ja auto kuukauden pajalla, kun napsahtaa.


    • Anonyymi

      Heh, skodisteillapa onkin hajupommi!

      • Anonyymi

        Osta skooda, mukana myös haju! Röhöööö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osta skooda, mukana myös haju! Röhöööö

        Osta toijota mukana myös hajuPOMMI !


    • Anonyymi

      Vaikea laji toi luetun tekstin ymmärtäminen.

    • Anonyymi

      Miksi Toyota on luotettavin auto vuodesta toiseen?

      • Anonyymi

        Vain vaarien mielissä, ei faktojen perusteella.


    • Anonyymi

      Toyotan omistajan toive, heikot sähkökaapelit polttaisi auton, niin pääsisi eroon ruostekasasta ja saisi korvauksen, muuten voisi alkaa ..tuttamaan.

      • Anonyymi

        Mitä sinä horiset? Toyotan hankkinut päätyy saman merkkiseen autoon yhä uudestaan koska myönteiset kokemukset ovat huippua.
        Toista se voi olla sillä onnettomalla joka johonkin vikavaageniin on erehtynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä horiset? Toyotan hankkinut päätyy saman merkkiseen autoon yhä uudestaan koska myönteiset kokemukset ovat huippua.
        Toista se voi olla sillä onnettomalla joka johonkin vikavaageniin on erehtynyt.

        Jos vaihtaa autonsa 2-3 vuoden välin, kuten Toyotan vaarit tekevät, niin jopa Toyota sen kestää ja näin vaarien kokemus ja opit siirretään jälkipolville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaihtaa autonsa 2-3 vuoden välin, kuten Toyotan vaarit tekevät, niin jopa Toyota sen kestää ja näin vaarien kokemus ja opit siirretään jälkipolville.

        Oleellista on sekin, että autolla ajetaan max. 14 tkm/vuosi, niin ei ole vielä renkaat, iskarit ym. loppu ensimmäisessä katsastuksessa, kuten voi huonommilla merkeillä (joilla maht. >70 tkm mittarissa 1. katsastuksessa) käydä.


    • Anonyymi

      Pelottaa ajatella kuin paljon noita palopommeja ja hengenvaarallisia airbagi Toyotia on liikenteessä kun omistajat tahtovat jättää takaisinkutsut hoitamatta.

      • Anonyymi

        Ei niitä varmaan ole ainutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä varmaan ole ainutta.

        Trafin takaisinkutsulista kertoo karua kieltä Toyota höpöjen piittaamattomuudesta, ehkä nopea kierto aiheuttaa osaltaan tuota kun ajatellaan etten viitsi mennä kun kohta auto lähtee kuitenkin kiertoon?


    • Anonyymi

      Palovaarallinen Toyota on lämmin talvella ja palavassa corollassa voi paistaa makkaratkin.

    • Anonyymi

      Toyota ja Lexus ovat tunnetusti vähävikaisempien autojen ykkösenä ja kakkosena.
      Eniten vikoja vagineissa ja ranskilaisisa.

      • Anonyymi

        Väärin. Kun listataan ja tutkitaan eri merkkien vikoja kokonaisen vuoden aikana, kuten Briteissä tehdään, niin Toyota on kahdessa viimeisessä listassa sijoilla 19 ja 20.
        Vertailuna mainittakoon, että Skoda löytyy sijalta 2.


    • Anonyymi

      Tuo takaisinkutsu oli vuonna 2012.

      Tänä vuonna on voimassa 2 takaisinkutsua palovaaran vuoksi.

      1. Ford Kuga plugaria ei saa ladata ollenkaan Samsungin akkujen paloriskin vuoksi.
      2. BMWn plugarit on osittain ajokiellossa ja täysin latauskiellossa. Myössä näissä on Samsungin risat akut jotka voi syttyä tuleen ladatessa.

      • Anonyymi

        > Tuo takaisinkutsu oli vuonna 2012.

        Niin, mutta pointti oli, ettei tojovaarit ymmärrä tuoda keskentekoisin itäautojaan korjattaviksi. Vaikka merkkihuoltoa kehutaan, niin taitaa hinnat olla liian kovia ja autoja yritetään itse pitää ajokunnossa. Romukselta haetaas salaa purkuosia, pohjaa tervataan ja hitsataan.

        Tarinat kertovat erityisen fiksusta tojouskovaisesta, joka hankki 2 samannäköistä anjovista. Toinen aina tallissa korjattavana, toinen ajossa. Näin saa ylläpidettyä tojolahkon vaatimusten mukaisesti mielikuvaa täydellisen viattomasta autosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Tuo takaisinkutsu oli vuonna 2012.

        Niin, mutta pointti oli, ettei tojovaarit ymmärrä tuoda keskentekoisin itäautojaan korjattaviksi. Vaikka merkkihuoltoa kehutaan, niin taitaa hinnat olla liian kovia ja autoja yritetään itse pitää ajokunnossa. Romukselta haetaas salaa purkuosia, pohjaa tervataan ja hitsataan.

        Tarinat kertovat erityisen fiksusta tojouskovaisesta, joka hankki 2 samannäköistä anjovista. Toinen aina tallissa korjattavana, toinen ajossa. Näin saa ylläpidettyä tojolahkon vaatimusten mukaisesti mielikuvaa täydellisen viattomasta autosta.

        Toyota on paras auto ja teitä kateellisia riittää, hihii!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on paras auto ja teitä kateellisia riittää, hihii!!

        Kerro toki miksi joku voisi olla kateellinen Toyotasta. Halpa kansanauto jonka jokainen autoa hankkiva voisi ostaa. Eihän autoja tuntevat vaan voi ostaa ruostuvinta, meluisinta, epämukavaa ja surkeaa ajettavaa ja kalleinta ylläpidettävää aasialaista autoa.


      • Anonyymi

        Alihankkijan vika ja se maksaa uudet akut .
        Toyotalla on taas vikaa kaapeleissa jotka on määritelty liian ohuiksi(säästetty) ja siksi ne kuumenevat liikaa ja aiheuttaa tulipaloriskin. No mitä tekee Toyota joka on laskenut ja suunnitellut väärin, no ne teippaa lisää suojaa kaapelien päälle, ja näin ongelma on ja ehkä tulipalot siirtyvät tulevaisuuteen. Oikeasti nuo kaapelit olisi pitänyt vaihtaa vahvempiin ja näin virtakin kulkisi paremmin ja lämpeneminen pysyisi turvallisella tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miksi joku voisi olla kateellinen Toyotasta. Halpa kansanauto jonka jokainen autoa hankkiva voisi ostaa. Eihän autoja tuntevat vaan voi ostaa ruostuvinta, meluisinta, epämukavaa ja surkeaa ajettavaa ja kalleinta ylläpidettävää aasialaista autoa.

        "Kerro toki miksi joku voisi olla kateellinen Toyotasta. Halpa kansanauto"

        Tosiaan, ei voi ymmärtää miksi joku pikkuhitler pitää noin kovaa meteliä huippusuositusta Toyotasta ja yrittää ylistää huijaamisesta tuomittua isovikaista kansanautoa (volkswagen).
        Onko täysillä käyvän hommaa vai voiko tosiaan noin sairaaan kateellinen? Samaa jargonia vuodesta toiseen. Nyt on siirtynyt jo vaiheeseen , kaikki muut vastaan Toyota! Ei liene täyspäisen hommaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kerro toki miksi joku voisi olla kateellinen Toyotasta. Halpa kansanauto"

        Tosiaan, ei voi ymmärtää miksi joku pikkuhitler pitää noin kovaa meteliä huippusuositusta Toyotasta ja yrittää ylistää huijaamisesta tuomittua isovikaista kansanautoa (volkswagen).
        Onko täysillä käyvän hommaa vai voiko tosiaan noin sairaaan kateellinen? Samaa jargonia vuodesta toiseen. Nyt on siirtynyt jo vaiheeseen , kaikki muut vastaan Toyota! Ei liene täyspäisen hommaa!

        Hopia hävettää! Ei merkkimestaruutta, ei mallimestaruutta! vain oman itse laaditun "tilaston mestaruus"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki miksi joku voisi olla kateellinen Toyotasta. Halpa kansanauto jonka jokainen autoa hankkiva voisi ostaa. Eihän autoja tuntevat vaan voi ostaa ruostuvinta, meluisinta, epämukavaa ja surkeaa ajettavaa ja kalleinta ylläpidettävää aasialaista autoa.

        Suomen eniten myyty auto, maailman suurimmalta eli Toyotalta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

      Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      215
      14465
    2. Liikenne topissa

      Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13376
    3. Maisa se jaksaa valehdella

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      8910
    4. Liedenpohja

      Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      40
      6380
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

      Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      228
      3701