Nainen 40...60v..keskisuomi

Anonyymi

Viestittely.... ym. seuraa vailla.. Asiasta ja sen vierestä...

24

605

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moikka..😗

      • Anonyymi

        Moikka..! Sä taidat olla asialinjalla,, niin kuin huomaat, että ei kaikki täällä..


      • Anonyymi

        Moi.. Jatketaanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.. Jatketaanko?

        Ei hitossa jatketa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.. Jatketaanko?

        Moi,
        jatketaan vain.
        T 48v. 180/90 sporttinen, kiva mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        jatketaan vain.
        T 48v. 180/90 sporttinen, kiva mies.

        Ikäni 33v 167 60 C vaaleat pitkät hiukset seksikäs pakkaus😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäni 33v 167 60 C vaaleat pitkät hiukset seksikäs pakkaus😋

        Wau, kuulostaa hyvältä.
        Sä sinkku vai varattu...jatketaanko juttua täällä vai ilman häiriötekijöitä s-postitse? 😘
        T. M48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka..! Sä taidat olla asialinjalla,, niin kuin huomaat, että ei kaikki täällä..

        Kiinnostaako puhelin seksi kuvien vaihtelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, kuulostaa hyvältä.
        Sä sinkku vai varattu...jatketaanko juttua täällä vai ilman häiriötekijöitä s-postitse? 😘
        T. M48

        Niin se osoite... [email protected]... Viestitellään s-postitse ihaNainen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, kuulostaa hyvältä.
        Sä sinkku vai varattu...jatketaanko juttua täällä vai ilman häiriötekijöitä s-postitse? 😘
        T. M48

        Viestittely parasta ja turvallista kiihotun äärimmileen en tiedä uskaltisinko nyt antautua livenä mieli tekisi.😗😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se osoite... [email protected]... Viestitellään s-postitse ihaNainen 😘

        Olet siinä suhteessa poikkeus puhut asioista niiden oikeilla nimillä sekä rumastikkin joka monia naisia kiihottaa. 😗😗 Ihana minulla yksi salaisuus en tiedä uskallanko kertoa😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaako puhelin seksi kuvien vaihtelu?

        Kiinnostaa uusi puhelin jolla hyviä kuvia sais samalla keino pillua nais.. uuh ääh lääh eeii joo kyllä tulee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se osoite... [email protected]... Viestitellään s-postitse ihaNainen 😘

        Mieheni 15 vuotta vanhempi mua tykkää perus seksistä harvakseltaan ei turhia kiihotus puheita. Olen liittoni aikana ollut vieraan miehen kanssa muutaman kerran, tiedän miten hyvää se tekee koko keholle ja mielelle. Kyllä aina vieraan miehen kanssa harrastettu yhdyntä tuo piristystä lakanoiden väliin kotona. Sut mä halun kylläkin ekana kunhan molemmille sopii💋 Se pieni salaisuus minulla meillä ei jälki kasvua vuoden alussa kävin poistattaa kierukan ajatuksena et voisin tulla raskaaksi, gynelogi tutki paikat sanoi tosi kimmoisat ei estettä raskaaksi tulossa. Mut mitään ei tapahdu vihjasin miehelleni menisikö vieraisiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni 15 vuotta vanhempi mua tykkää perus seksistä harvakseltaan ei turhia kiihotus puheita. Olen liittoni aikana ollut vieraan miehen kanssa muutaman kerran, tiedän miten hyvää se tekee koko keholle ja mielelle. Kyllä aina vieraan miehen kanssa harrastettu yhdyntä tuo piristystä lakanoiden väliin kotona. Sut mä halun kylläkin ekana kunhan molemmille sopii💋 Se pieni salaisuus minulla meillä ei jälki kasvua vuoden alussa kävin poistattaa kierukan ajatuksena et voisin tulla raskaaksi, gynelogi tutki paikat sanoi tosi kimmoisat ei estettä raskaaksi tulossa. Mut mitään ei tapahdu vihjasin miehelleni menisikö vieraisiin..

        Hhmm, sovitellaan aikataulumme yhteen ja katsotaan, mihin se johtaa 😘
        -M48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        jatketaan vain.
        T 48v. 180/90 sporttinen, kiva mies.

        Hei😊 siitä aikaa kun viestiteltiin joka loppui törky viesteihin. Kerroin sinulle silloin haluavani raskaaksi jos muistat. Meidän viestittelyn päätyttyä, viestittelin naisten lehden keskustelu balstalla. Viestittelin siellä 30v miehen kanssa jonkun aikaa, tavattiin hotellissa koko viikon loppu rakasteltiin, mies laukesi sisääni kymmenkunta kertaa viikonlopun aikana. Toivoin tulevani raskaaksi joka teki minusta normaalia halukkaamman seksi kumppanilleni. Tapaamisen jälkeen parinviikon päästä kahvi alkoi tuoksua pahalle, tein taskaus testin joka positiiviinen. Lattialla leikkii juuri puolevuoden ikäinen prinsessa oli pakko kertoa sinulle.😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😊 siitä aikaa kun viestiteltiin joka loppui törky viesteihin. Kerroin sinulle silloin haluavani raskaaksi jos muistat. Meidän viestittelyn päätyttyä, viestittelin naisten lehden keskustelu balstalla. Viestittelin siellä 30v miehen kanssa jonkun aikaa, tavattiin hotellissa koko viikon loppu rakasteltiin, mies laukesi sisääni kymmenkunta kertaa viikonlopun aikana. Toivoin tulevani raskaaksi joka teki minusta normaalia halukkaamman seksi kumppanilleni. Tapaamisen jälkeen parinviikon päästä kahvi alkoi tuoksua pahalle, tein taskaus testin joka positiiviinen. Lattialla leikkii juuri puolevuoden ikäinen prinsessa oli pakko kertoa sinulle.😗

        Heh heh... Tapasit puoli vuotta sitten naisten lehden palstalta miehen, tulit raskaaksi ja nyt olet jo synnyttänyt ja puoli vuotiaan lapsen äiti? Joku tässä nyt ei täsmää... onko ajantaju ja perus biologia hukassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh... Tapasit puoli vuotta sitten naisten lehden palstalta miehen, tulit raskaaksi ja nyt olet jo synnyttänyt ja puoli vuotiaan lapsen äiti? Joku tässä nyt ei täsmää... onko ajantaju ja perus biologia hukassa?

        😂😂😂👍


      • Anonyymi

        Niinhän sinä pääsit


    • Moi

    • Anonyymi

      Vieläkös tähän juttuun löytyis naista...?
      Kenen kanssa voitais, vaikka pitempäänkin jutella.

      • Anonyymi

        Nalle karhu olen töissä juuri👄👄👄...taitaa tehdä "mieli" viestitellä vai...💓


    • Mm

      • Nyt on kesä lämmintä linnut laulaa peipponen laulaa koivun oksalla miehellä kalu kovana.
        Mitä tiet jos laitat 600e eteeni? Mitä saat kun tuon rahan edessäni näkisin?


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe