Pinta-alat vaihtaa omistajaa

Anonyymi

Maan omistajat saavat olla tarkkana,Valtio ja Kunta alkaa ottamaan tuottamattomilta viljatiloilta maaita ja siirtämään näitä tuottaville tiloille.
Pakettipellot alkavat tuottamaan.
Autiotilojen kannataa alkaa nyt viimeistään "Metsän-tuottajiksi" ja rekisteröityä.
Toki muitakin ratkaisuja löytyy. Palataan aikaan -60 luvulle jolloin lisä-maita jaeltiin
ja suot eivät kelvanneet kenellekään(Suot on nyt poltettu,ja sotaajan kerma on rikastunut. Änestä oikein!

2

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä minäkin jostain luin että,Kunta olisi oikein rikastunut yksityiseltä otetuilta
      mailta?.Odotan innolla milloin aletaan ottamaan "Sijoittajilta" tuottamattomia
      asuinkiinteistöjö takaisin. näitä on keinoteltu arava-tuotannon kautta ymmpäri-suomea parempiosaisille.Mikä hallitus toimii mitenkin vuorollaan.
      Vuokraamattomat asunnot lisääntyy,jäävät luultavasti pitkiksi ajoiksi tyhjilleen,
      joten uudisrakentaminenkin näyttää pitkittyvän ja odottavan pakolais ja maahan tulijoita.Koskaan ei tiedä,mitenkä tuulet puhaltaa ja meneekö tuuli sähkö kaupan ja
      mihinkä hntaan.

• Anonyymi

Minäkin luin että, "Yksi Tuulimylly"tuottaa 3000 omakotitaloudelle sähkön.
        Montakos myllyä sinne teillepäin laittavat jauhamaan.
        Näyttäisi siltä että Suomenselälle ei muuta rakennetakaan kuin tuulimyllyjä.
        Kunnallisvaaleissa ei uuden valtuuston tarvitse päätään vaivata liitoskunnilla
        eikä maakunnilla,laittaa vain osakeaniin liikelle Tuulisäshkön voimalla ja myy halpaa sähköä
        ilman sähkönsiirto maksuja.Pitää vain vanha valtuusto karkoitaa ensin Siperiaan,ettei
        tuleva kunta tee konkurssia jos nämä vanhat jäärät jatkaa.
        Kunta tuskin rikastuu yksityisillä mailla,päin vastoin toimivat välittäjinä omille kunnanvaltuutetuille,PoP pankin lisäksi.
        Asioita voi aina pohtia joka suunalta,ennen ensi kesän kunnallisvaaleja.
        (Ps:Suomi on menossa Espanjan malliin,kuolleetkin jo äänestää ja saavat eläkettä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      18
      1231
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1168
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      999
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      255
      884
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe