Mikä on paras kukkakauppa Lahdessa. Olen juuri muuttanut Lahteen. Pitäisi merkkipäivän kunniaksi ostaa kukkia.
Paras kukkakauppa Lahdessa
29
5550
Vastaukset
- Anonyymi
Kivimaan kukka on kiva. Olen käynyt.
- Anonyymi
Karistossa on hyvä asiakaspalvelu. Olen käynyt samalla kun muutenkin ostoksilla siellä. Kukka ja Sisustus Neilikkaa aleksilla niin en tykännyt. Kävin kaverini kanssa kerran ja oli töykeä ja juro asiakaspalvelu. Ei mennä toista kertaa.
- Anonyymi
Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.
Ostin naisystävälle kukkia Neilikka kukkakaupasta ja hidasta ja tyypillistä hämäläistä palvelua. Ei mitään erityisen ystävällistä.
- Anonyymi
Kukkakauppa Koskiselta ostettu kesäkukat
- Anonyymi
Olin harjoittelussa, se vanha rouva on hirvee harjoittelijoille, en suosittele harjoittelupaikaks. Pojatkin oli rennompii kun mamma oli muualla, mikä kertoo paljon.
- Anonyymi
Jos olet juuri muuttanut, et löydä neuvottua kauppaa kuitenkaan. Tämä aloitushan on on oman kaupan mainos, eikä mikään muu.
- Anonyymi
Torilla on pieni kukka kioski ollut pitkään. Siitä saa hienot kimput, kun kertoo millaiseen käyttötarkoitukseen tulee.
- Anonyymi
Lainion kukka. Suosittelen lämpimästi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainion kukka. Suosittelen lämpimästi!
Lainion kukasta saa kyllä kukkia tai kukkia nipussa, mutta ei sieltä taida ihan floristitason kimppuja saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainion kukasta saa kyllä kukkia tai kukkia nipussa, mutta ei sieltä taida ihan floristitason kimppuja saada.
Saa
- Anonyymi
Neilikassa minusta runsas valikoima ja aina ollut erinomaista palvelua.
- Anonyymi
Samaa mieltä, aina olen saanut kauniin kimpun matkaani, eikä palvelussa ole ollut moittimista
- Anonyymi
MIelipiteitä on yhtä monta kuin on kauppaa, yksi tykkää yhdestä, toisen toisesta. Kyllä se varmaan selviää, kun käy itse ostoksilla.
- Anonyymi
Olen itse juossut aika monet kukkakaupat läpi Lahdessa. Yksi iso kriteeri on tätä nykyä kukkien laatu, että ovat tuoreita ja kestävät maljakossa. Nyt ostan kukkia enää harvoin, mutta aina Ruolan kukkakaupasta, siitä R-kioskin vierestä. Samalla suhauksella pääsen Ruolan K-markettiin missä by far parhaimmat leipomotuotteet ever :)
- Anonyymi
Mukkulan kukkakauppa on hyvä.
- Anonyymi
Onko Karjalan Kukkaa muuten enää olemassa?
- Anonyymi
Vähän riippuu, mitä haluaa, mutta kyllä sidonnan taso on parasta Neilikassa, nehän on myös palkittu jollakin valtakunnallisella palkinolla.
- Anonyymi
Kallen kukka.
- Anonyymi
Kukkakauppa Sarina , Lahdenkadulla,aina tuoreet kestävät kukat ja hyvä palvelu.
- Anonyymi
Tämä suositus pitää paikkansa.
Sarina kukkis on paras. - Anonyymi
Kukkakauppa Sarina Lahdenkadulla,en ole koskaan saanut tästä kaupasta vanhoja kukkia,tuoreita kauniita kimppuja,ystävälleni sain kauniin muistoseppeleen. Kiitos.
- Anonyymi
Paras on omasi! Turhaan mainostat.
- Anonyymi
Kukkakauppa ... Kirkkopuistossa iltasin.
- Anonyymi
Suosin sitä pientä peltistä kukkakaupaa torilla. Ihana pieni perheyritys, sukupolvelta toiselle. Välittävät aidosti asiakkaistaan. Valikoima ei ole yhtä suurta kuin sympaattisuus,mutta mieluummin kannatan tätä kuin esim Neilikan epämukavaa ilmapiiriä.
- Anonyymi
Kukat on vain kukkia! itse ostin viimeksi kukan lidl myymälästä, joulutähti 3.50€ oli kukan hinta ja olin tyytyväinen.
- Anonyymi
Pinja Mukkulassa.
- Anonyymi
Kukkanen kallis.
- Anonyymi
Tämä Neilikka on kyllä erittäin kauniissa ympäristössä Sopenkorven vanhalla tehdasalueella.
Myös paljon eril.kukkia ja viherkasveja sekä sisustustarvikkeita.
Valkoinen Omena torilla kuulemma kallis.
Mistä tuo nimi juontaa? Myydäänkö siellä valkoisia omenoita?
Mielikuvituksen puutetta ja harhaan johtava nimi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743