Paras kukkakauppa Lahdessa

Anonyymi

Mikä on paras kukkakauppa Lahdessa. Olen juuri muuttanut Lahteen. Pitäisi merkkipäivän kunniaksi ostaa kukkia.

29

4984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivimaan kukka on kiva. Olen käynyt.

    • Anonyymi

      Karistossa on hyvä asiakaspalvelu. Olen käynyt samalla kun muutenkin ostoksilla siellä. Kukka ja Sisustus Neilikkaa aleksilla niin en tykännyt. Kävin kaverini kanssa kerran ja oli töykeä ja juro asiakaspalvelu. Ei mennä toista kertaa.

      • Anonyymi

        Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.

        Ostin naisystävälle kukkia Neilikka kukkakaupasta ja hidasta ja tyypillistä hämäläistä palvelua. Ei mitään erityisen ystävällistä.


    • Anonyymi

      Kukkakauppa Koskiselta ostettu kesäkukat

      • Anonyymi

        Olin harjoittelussa, se vanha rouva on hirvee harjoittelijoille, en suosittele harjoittelupaikaks. Pojatkin oli rennompii kun mamma oli muualla, mikä kertoo paljon.


    • Anonyymi

      Jos olet juuri muuttanut, et löydä neuvottua kauppaa kuitenkaan. Tämä aloitushan on on oman kaupan mainos, eikä mikään muu.

    • Anonyymi

      Torilla on pieni kukka kioski ollut pitkään. Siitä saa hienot kimput, kun kertoo millaiseen käyttötarkoitukseen tulee.

      • Anonyymi

        Lainion kukka. Suosittelen lämpimästi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainion kukka. Suosittelen lämpimästi!

        Lainion kukasta saa kyllä kukkia tai kukkia nipussa, mutta ei sieltä taida ihan floristitason kimppuja saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainion kukasta saa kyllä kukkia tai kukkia nipussa, mutta ei sieltä taida ihan floristitason kimppuja saada.

        Saa


    • Anonyymi

      Neilikassa minusta runsas valikoima ja aina ollut erinomaista palvelua.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, aina olen saanut kauniin kimpun matkaani, eikä palvelussa ole ollut moittimista


    • Anonyymi

      MIelipiteitä on yhtä monta kuin on kauppaa, yksi tykkää yhdestä, toisen toisesta. Kyllä se varmaan selviää, kun käy itse ostoksilla.

    • Anonyymi

      Olen itse juossut aika monet kukkakaupat läpi Lahdessa. Yksi iso kriteeri on tätä nykyä kukkien laatu, että ovat tuoreita ja kestävät maljakossa. Nyt ostan kukkia enää harvoin, mutta aina Ruolan kukkakaupasta, siitä R-kioskin vierestä. Samalla suhauksella pääsen Ruolan K-markettiin missä by far parhaimmat leipomotuotteet ever :)

    • Anonyymi

      Mukkulan kukkakauppa on hyvä.

    • Anonyymi

      Onko Karjalan Kukkaa muuten enää olemassa?

    • Anonyymi

      Vähän riippuu, mitä haluaa, mutta kyllä sidonnan taso on parasta Neilikassa, nehän on myös palkittu jollakin valtakunnallisella palkinolla.

    • Anonyymi

      Kallen kukka.

    • Anonyymi

      Kukkakauppa Sarina , Lahdenkadulla,aina tuoreet kestävät kukat ja hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        Tämä suositus pitää paikkansa.
        Sarina kukkis on paras.


      • Anonyymi

        Kukkakauppa Sarina Lahdenkadulla,en ole koskaan saanut tästä kaupasta vanhoja kukkia,tuoreita kauniita kimppuja,ystävälleni sain kauniin muistoseppeleen. Kiitos.


    • Anonyymi

      Paras on omasi! Turhaan mainostat.

    • Anonyymi

      Kukkakauppa ... Kirkkopuistossa iltasin.

    • Anonyymi

      Suosin sitä pientä peltistä kukkakaupaa torilla. Ihana pieni perheyritys, sukupolvelta toiselle. Välittävät aidosti asiakkaistaan. Valikoima ei ole yhtä suurta kuin sympaattisuus,mutta mieluummin kannatan tätä kuin esim Neilikan epämukavaa ilmapiiriä.

    • Anonyymi

      Kukat on vain kukkia! itse ostin viimeksi kukan lidl myymälästä, joulutähti 3.50€ oli kukan hinta ja olin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Pinja Mukkulassa.

    • Anonyymi

      Kukkanen kallis.

    • Anonyymi

      Tämä Neilikka on kyllä erittäin kauniissa ympäristössä Sopenkorven vanhalla tehdasalueella.
      Myös paljon eril.kukkia ja viherkasveja sekä sisustustarvikkeita.
      Valkoinen Omena torilla kuulemma kallis.
      Mistä tuo nimi juontaa? Myydäänkö siellä valkoisia omenoita?
      Mielikuvituksen puutetta ja harhaan johtava nimi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe