Aihe

Paras kukkakauppa Lahdessa

Anonyymi

Mikä on paras kukkakauppa Lahdessa. Olen juuri muuttanut Lahteen. Pitäisi merkkipäivän kunniaksi ostaa kukkia.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kivimaan kukka on kiva. Olen käynyt.

• Anonyymi

Karistossa on hyvä asiakaspalvelu. Olen käynyt samalla kun muutenkin ostoksilla siellä. Kukka ja Sisustus Neilikkaa aleksilla niin en tykännyt. Kävin kaverini kanssa kerran ja oli töykeä ja juro asiakaspalvelu. Ei mennä toista kertaa.

• Anonyymi

Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.

Ostin naisystävälle kukkia Neilikka kukkakaupasta ja hidasta ja tyypillistä hämäläistä palvelua. Ei mitään erityisen ystävällistä.

• Anonyymi

Kukkakauppa Koskiselta ostettu kesäkukat

• Anonyymi

Jos olet juuri muuttanut, et löydä neuvottua kauppaa kuitenkaan. Tämä aloitushan on on oman kaupan mainos, eikä mikään muu.

• Anonyymi

Torilla on pieni kukka kioski ollut pitkään. Siitä saa hienot kimput, kun kertoo millaiseen käyttötarkoitukseen tulee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.
      Maailman menoa
      377
      4662
    2. Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?

Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      3607
    3. Torppa Levillä

Mites se raskauspahoinvointi ??
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2021
    4. Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?

Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei
      Muhos
      30
      2010