Paras kukkakauppa Lahdessa
Mikä on paras kukkakauppa Lahdessa. Olen juuri muuttanut Lahteen. Pitäisi merkkipäivän kunniaksi ostaa kukkia.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kivimaan kukka on kiva. Olen käynyt.
- Anonyymi
Karistossa on hyvä asiakaspalvelu. Olen käynyt samalla kun muutenkin ostoksilla siellä. Kukka ja Sisustus Neilikkaa aleksilla niin en tykännyt. Kävin kaverini kanssa kerran ja oli töykeä ja juro asiakaspalvelu. Ei mennä toista kertaa.
- Anonyymi
Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkapii on mukava kauppa. Muista en tiedä.
Ostin naisystävälle kukkia Neilikka kukkakaupasta ja hidasta ja tyypillistä hämäläistä palvelua. Ei mitään erityisen ystävällistä.
- Anonyymi
Kukkakauppa Koskiselta ostettu kesäkukat
- Anonyymi
Jos olet juuri muuttanut, et löydä neuvottua kauppaa kuitenkaan. Tämä aloitushan on on oman kaupan mainos, eikä mikään muu.
- Anonyymi
Torilla on pieni kukka kioski ollut pitkään. Siitä saa hienot kimput, kun kertoo millaiseen käyttötarkoitukseen tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Halla-aho: Emme halua, että punavihreä hallitus jatkaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007761119.html Alkaa olla nykyhallituksella lopun ajat.3774662Miksi Helmi ja Julia haluavat lehden kanteen?
Itseään paljon vanhemman miehen kanssa? Dannyn ”tyttöystävä” Helmi Herra Ylpön ”tyttöystävä” Julia. Onhan näitä ollut kautta aikain. Muutama vuosi kun603607- 1072021
Mikäs emäntä se joka listi lapset ja itsensä?
Oli muhokselta,ouluun saakka piti mennä toteuttamaan tuokin asia. Onneksi ei silti rekan alle ajanut. Ei nimiä, toki ne tulee minfoon. Mutta niillä ei302010