Oletko tykästynyt toiseen pelkkien viestien perusteella?

Noin reilu kuukausi sitten tutustuin deittipalstalla mukavan oloiseen naiseen. Viestiteltiin noin kolme viikkoo ja jotenkin toiseen tykästyi, mutta kun livenä nähtiin niin tunne oli toinen ja raju palautus maan pinnalle:)) Joo tiedän, että tyhmää kun tykästyy mielikuvaan😂. Tästä viisastuneena en luo enää mielikuvaa toisesta ja kännyssä puhuminen toisen kanssa ennen treffejä on tärkeää..

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie olen aivan onneton tykästyjä eli vastauksena kysymykseesi, kyllä olen ja siitä nyttenkin "kärsin".

      • No hyvä kuulla, etten ole ainut höperö, joka putoaa pilvilinnoistaan alas..


      • Anonyymi

        En ole koskaan deittisovelluksia käyttänyt. Täällä palstalla kyllä ihastelee hienoja tekstejä, runoja ja musiikkia aivan liiankin paljon joidenkin kertomana. Ja toki kuvittelee heistä monenlaista😍 Että aika helposti se varmasti lähtee erityisesti deittipuolella lentoon. Hyvä idea tuo puhelutreffit ennen live-treffejä. Videotreffithän on yksi vaihtoehto myös, jos on välimatkaa. Kuinka kauan sitten kirjoitella ennen näitä? Nyt korona-aikana olen huomannut, että vetoa kyllä tuntee myös videon läpi, jos sellaista on ollakseen.


      • Pioni717 kirjoitti:

        No hyvä kuulla, etten ole ainut höperö, joka putoaa pilvilinnoistaan alas..

        No höperö mie kyllä olen, vaan en mistään pilvilinnoista tipahtanu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan deittisovelluksia käyttänyt. Täällä palstalla kyllä ihastelee hienoja tekstejä, runoja ja musiikkia aivan liiankin paljon joidenkin kertomana. Ja toki kuvittelee heistä monenlaista😍 Että aika helposti se varmasti lähtee erityisesti deittipuolella lentoon. Hyvä idea tuo puhelutreffit ennen live-treffejä. Videotreffithän on yksi vaihtoehto myös, jos on välimatkaa. Kuinka kauan sitten kirjoitella ennen näitä? Nyt korona-aikana olen huomannut, että vetoa kyllä tuntee myös videon läpi, jos sellaista on ollakseen.

        Niin totta. Mielestäni ei kannattais kauan viestitellä ja puhumalla selviää, että tullaanko myös muuten juttuun.. jos välimatkaa niin ei turhaan nähdä. Sanoisin, että tapaaminen mahdollisimman pian.


      • Pioni717 kirjoitti:

        Niin totta. Mielestäni ei kannattais kauan viestitellä ja puhumalla selviää, että tullaanko myös muuten juttuun.. jos välimatkaa niin ei turhaan nähdä. Sanoisin, että tapaaminen mahdollisimman pian.

        Aiheen vierestä, mistä tullee Pioni seihtemenyksseihtemen, nimmari siis?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aiheen vierestä, mistä tullee Pioni seihtemenyksseihtemen, nimmari siis?

        Mun lempi kukka on pioni eli siitä nimimerkki💮🌸


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Mun lempi kukka on pioni eli siitä nimimerkki💮🌸

        Pionit ovat todella kauniita, eräs lempikukkani vuosien takaa..


    • Anonyymi

      En oo pudonnut pilvilinnoista. Tiedostan aina etukäteen et ne on mielikuvia ja ei kaikki aina ole ekalla tapaamiskerralla mitään ihmeellistä. Silti vaan rakastan. ❤️❤️❤️ Haluan hänet. ❤️

    • Anonyymi

      Sitä paitsi mikä siellä treffeillä nyt meni pieleen? Odotitkohan vähän liikoja. Ei kannata aina heti tyrmätä toista.
      Mikä hänessä sitten oli "vikana"?

      • No, ehkä vähän vaivaantunut tunnelma, eikä tiedä että mitä nyt sanois, kun joillakin treffeillä keskustelu soljunut luonnostaan.. Joo ei kannata heti tyrmätä, mutta meillä olis kyllä ollut pitkä välimatka reilu 300km. Olis pitännyt tämäkin heti alussa fiksusti ajatella järjellä🙃


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        No, ehkä vähän vaivaantunut tunnelma, eikä tiedä että mitä nyt sanois, kun joillakin treffeillä keskustelu soljunut luonnostaan.. Joo ei kannata heti tyrmätä, mutta meillä olis kyllä ollut pitkä välimatka reilu 300km. Olis pitännyt tämäkin heti alussa fiksusti ajatella järjellä🙃

        Yleensä noista ainakin oman kokemuksen mukaan lopulta syntynyt syvempikin yhteys. Se että keskustelu sujuu heti luonnostaan vieraan kanssa ei ole mikään tae. Mä tykkään aina katsoa pidemmälle... Yleensä on ollut aluksi hyvin ujoa meininkiä kun toisesta on tosissaan kiinnostunut. Ne on olleet lopulta parhaimpia.
        Tosi huonosti nyt selitetty kun en kerkee ajatella ja kirjoittaa paremmin.


    • Anonyymi

      Oi todellakin😅 Itseasiassa tälläkin hetkellä ja pahinta on se, että hän tuntuu ihmiseltä joka voisi olla ”se oikea”😅🙈

      • Anonyymi

        Mitä jos niin onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos niin onkin.

        Niinpä.
        Ite en ainakaan luovuttaisi. Sydämeni valitsi jo hänet. En ketään muuta näe enkä halua nähdä.


      • Anonyymi

        Hän on minun ❤


      • Anonyymi

        Kiinnostavaa😄 mikä niissä viesteissä on sitten herättänyt tunteen että voisi olla se ns. oikea sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavaa😄 mikä niissä viesteissä on sitten herättänyt tunteen että voisi olla se ns. oikea sinulle?

        Hänen kanssaan keskustelu tuntuu luontevalta, tulevaisuuden suunnitelmat ovat samanlaiset ja ylipäätään tuntuu kuin hän olisi joillain tavalla täydentänyt minua. Hänen kanssaan on vain niin helppo ja luontevaa olla ja hänen kanssaan henkinen yhteys tuntuu paljon vahvemmalta kuin koskaan.
        -Ensimmäisen viestin laittanut. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos niin onkin.

        Ehkä hän onkin! Täytyy toivoa, että pääsisimme pian näkemään (kuulun riskiryhmään, joten en viitsisi ”turhaan” lähteä ihmisiä näkemään kun tosiaan siinä oman henkeni riskeeraan), jotta voisin nähdä tuntuuko samanlainen yhteys silloinkin!


    • Mitäs se haittaa, jos vähän ihastuu? Ihastuminen on ihana tunne. Ja vaikka teistä ei paria tullutkaan tai tulisikaan, teillä oli monia hyviä keskusteluja, yhteenkuuluvuutta, kutkuttavaa jännitystä ennen treffejä ja loppujen lopuksi varmaan ihan ok treffit, vaikka suurta rakkautta ei syttynytkään. Kaikki ihan kivoja asioita. Minusta on parempi keskittyä siihen, mikä on hyvää kuin siihen mikä oli erilaista kuin odotti (ei edes välttämättä huonoa).

      • Hyvä pointti tuokin.. Onhan, se kiva tutustua uusiin ihmisiin ja elämäntarinoihin😀ehkä vielä tulee vastaan, se oikea ihminen❤️


      • Anonyymi
        Pioni717 kirjoitti:

        Hyvä pointti tuokin.. Onhan, se kiva tutustua uusiin ihmisiin ja elämäntarinoihin😀ehkä vielä tulee vastaan, se oikea ihminen❤️

        Niin ja jos ei mitään kamalaa tapahdu ekoilla treffeillä niin kannattaa mennä vielä toisille ja kolmansille. Jos tyrmää toisen ekalla kerralla, se oikea voi mennä siinä.


    • Anonyymi

      Eihän siinä viestittelyssäkään sinäänsä mitään vikaa ole, mutta suht nopeasti kannattaa nähdä ettei just ehdi aivan eri kuvaa toisesta luomaan. Sitten kuukausien päästä huomaakin livenä ettei nappaa ollenkaan ja molemmat on vähän "tuhlanneet toisen aikaa"

      Itse ehdotin parin viikon kohdalla näkemistä ja sujui hyvin, vaikka ehkä vähän jäistä ekalla kerralla olikin. Mitä enemmän näki sitä luontevampaa oli, nyt tuo suhde on jo loppunut.

    • Anonyymi

      On käynyt juuri noin. Kannattaa edes puhua puhelimessa ensin. Itse ihastuin vuosia sitten kirjoittelulla, tapaamisessa ei tuntunut miltään ja sain henkilöstä ihan eri vibat livenä. Kuvia oltiin vaihdeltu, mutta tapaamisessa hän ei sitten viehättänytkään mua lainkaan, vaikka kaunis olikin. Enää ei nettitreffejä mulle.

    • Anonyymi

      Ei se juttu uuden ihmisen kanssa ensimmäisellä kerralla aina niin luista. Toisella tapaamisella voisi olla luontevampaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä 👏

        Pääasia et vaikka olisi "jäistä" niin se voi olla hyväkin merkki. On ujo, ja/tai todella kiinnostunut toisesta jolloin jännittää. Ei se välttämättä vielä helpota toisilla tai kolmansillakaan treffeillä. Kyse on pikemminkin siitä että onko halua tutustua toiseen, kyl sen tuntee. Tai ei ne tunteet aina roihahda täyteen liekkiin heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia et vaikka olisi "jäistä" niin se voi olla hyväkin merkki. On ujo, ja/tai todella kiinnostunut toisesta jolloin jännittää. Ei se välttämättä vielä helpota toisilla tai kolmansillakaan treffeillä. Kyse on pikemminkin siitä että onko halua tutustua toiseen, kyl sen tuntee. Tai ei ne tunteet aina roihahda täyteen liekkiin heti.

        Tunteet on itselläni tilanteessa näkyneet juuri jännittämisenä ja hiljaisuutena. Erään kanssa on ollut niin sähköistä, että en saa rennosti saatika järkevästi sanaa suustani vielä vaikka kuinka monennen tapaamisen jälkeenkään 🙊😳 huh huh 😂😂 Se, että höpötän alussa on mulla varma kaveruuden merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet on itselläni tilanteessa näkyneet juuri jännittämisenä ja hiljaisuutena. Erään kanssa on ollut niin sähköistä, että en saa rennosti saatika järkevästi sanaa suustani vielä vaikka kuinka monennen tapaamisen jälkeenkään 🙊😳 huh huh 😂😂 Se, että höpötän alussa on mulla varma kaveruuden merkki.

        Juu sama juttu mulla.


      • Anonyymi

        Joo. Mutta kyllä sen vaistoaa tuleeko pitämään vai ei. Ääni, tuoksu ja olemus on tärkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Mutta kyllä sen vaistoaa tuleeko pitämään vai ei. Ääni, tuoksu ja olemus on tärkeää

        Tällä kannalla. Hyvä merkki sekin, jos tekee mieli koskea. Vaistolla. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kannalla. Hyvä merkki sekin, jos tekee mieli koskea. Vaistolla. 👍

        No koskeahan on tehnyt mieli niin paljon, että koskee😉 Kyllä sen tietää ensi hetkestä ja katseesta asti, jos vetovoimaa on :) Jos ei silloin säväytä, niin en jatkaisi tapailua.. En ainakaan usko. Silloin, kun olin itselleni kaapissa, mukana oli erityisesti sellainen ristiriitainen halun ja ärsytyksen härnäävä tunne.. Eikä tuo ole kyllä vieläkään poissa, kun hän on niin voimakkaasti tunteita herättävä 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koskeahan on tehnyt mieli niin paljon, että koskee😉 Kyllä sen tietää ensi hetkestä ja katseesta asti, jos vetovoimaa on :) Jos ei silloin säväytä, niin en jatkaisi tapailua.. En ainakaan usko. Silloin, kun olin itselleni kaapissa, mukana oli erityisesti sellainen ristiriitainen halun ja ärsytyksen härnäävä tunne.. Eikä tuo ole kyllä vieläkään poissa, kun hän on niin voimakkaasti tunteita herättävä 😍

        Entäs jos ne tunteet aina kaikkoaa kun on niin epävarma itestään ja tulee tunne et tää ihastus ei haluis mua koskea.
        Mulla on aina niin ja vetäydyn. Voi olla niin et koskaan ei löydy sellaista johon itse tunnen vetovoimaa ja hän vastavuoroisesti muhun. Luulen ja uskon et näin tulee käymään mulle. 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos ne tunteet aina kaikkoaa kun on niin epävarma itestään ja tulee tunne et tää ihastus ei haluis mua koskea.
        Mulla on aina niin ja vetäydyn. Voi olla niin et koskaan ei löydy sellaista johon itse tunnen vetovoimaa ja hän vastavuoroisesti muhun. Luulen ja uskon et näin tulee käymään mulle. 💔

        Miksi uskot näin? Pelkkää epävarmuuttasi? Jos tunnet vetoa johonkin henkilöön, kerro se hänelle. Saatat yllättyä positiivisesti 😘 Itse olen kertonut ihastuksestani monta kertaa vaikka pakkeja on tullutkin, mutta silti aion vielä yrittää.. Joskus siihen kaikkeen menee vain aikaa, että ollaan samalla sivulla.. Näin uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskot näin? Pelkkää epävarmuuttasi? Jos tunnet vetoa johonkin henkilöön, kerro se hänelle. Saatat yllättyä positiivisesti 😘 Itse olen kertonut ihastuksestani monta kertaa vaikka pakkeja on tullutkin, mutta silti aion vielä yrittää.. Joskus siihen kaikkeen menee vain aikaa, että ollaan samalla sivulla.. Näin uskon.

        En ole koskaan kertonut...
        En usko et kukaan pitäisi minusta eikä sillä olisi väliäkään. Paitsi siinä kohdalla se tuntuu pahalta kun on toiseen niin ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan kertonut...
        En usko et kukaan pitäisi minusta eikä sillä olisi väliäkään. Paitsi siinä kohdalla se tuntuu pahalta kun on toiseen niin ihastunut.

        Onhan sillä väliä. Entä jos, hän onkin kaksoisliekkisi, ja peloistaan huolimatta tuntee samoin ja kaipaa vain hieman vahvistusta sinulta, toiselta puoleltaan? Itse ainakin kaipaan vastavuoroisuutta ihastukseni kanssa. Omista tunteista kertomatta jättäminen voi satuttaa yhtä pahasti myös sitä toista henkilöä. Se on karhunpalvelus teille molemmille, ja erityisesti hänelle, joka ei tunteistasi kuule. Hänhän saattaa ajatella samoin sinusta ja kärsiä yhtälailla tahollaan.


    • Anonyymi

      Oon joo, täälläkin yhteen😚

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe