Kaikelle ja kaikille on hintansa.

Anonyymi

Meillä oli neljän tuttavapariskunnan kanssa vuodenvaihteessa aikuisten pyjamakutsut. Miesten pukeutuminen oli vähän niin ja näin , mutta rouvat olivat päättäneet, ilmeisesti yhdessä laittautua viimeisen päälle. Ei kannata tässä yhteydessä kieltää, etteikö alkoholilla olisi ollut osansa juhlissa.
Eräs meistä miehistä sanoi, että kaikki naiset antavat rahasta, jos sitä on vain tarpeeksi paljon. Koska asiasta tuli erimielisyyttä, päätimme aloittaa pelin. Nostaisimme rahapottia pöydällä siihen asti, että joku noista vaimoistamme ottaisi rahat ja harrastaisi seksiä kaikkien neljän miehen kanssa vuorotellen. Kun setelirahoja ei ollut kaikilla, hyväksyimme menettelyn, että jokainen kirjoittaa lapulle nimensä ja summan. Vuorotellen jokainen nokittaisi ja muiden olisi siihen vastattava. Eka kierroksella tuli vain 80,- €, toisella jo 200,-€... kun potissa oli 1080,- yksi naisista nosti kätensä, mutta perui heti kuitenkin tarjouksen hyväksymisen. Seuraavaksi 1280,- ja toinen nainen nosti kätensä ja sanoi, että se on sitten siinä. Rahat pitää olla hänen tilillään maanantaina. Siinä sitten katselimme vierestä, kun naista pantiin vuorotellen. Tuo rouva oli sellainen siro kaunis, minun mielestäni kaunein... ja ei siis ollut minun vaimoni, vaikka häntä olin monta kertaa kannustanut pelin aikana.

11

7927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanha vitsi. Kaikki miehet on homoja voisi sanoa. Itse nuorempana olin samassa tilanteessa. Liftasin festareille kun olin myöhästyn kavereiden kyydista. Neljän miehen ryhmä poimi minut autoonsa. Eihän sitä poikaa voi kastumaankaan jättää kun sadekkin on alkamassa. 
      Eka kierroksen kysymys oli hinta sille että otan suihin kaikilta?
      --Löytyi se hinta sillekkin.
      Toinen olikin jo viikonloppu mökillä ja peppu niiden käytössä.   
      --En ehkä ajatellut rahaa. Mutta kunnon sukellus loma etelässä houkutti eka kierroksella.
      Toiseen houkutin oli jo sitten ajatus lomasta eri mantereella. 
      Voi kaiketi sanoa käteisellä on mahtava voima. Muuttaa heteronkin homoksi.

    • Anonyymi

      Siis neljä tuttava pariskuntaa. Tunnette siis kaikki toisenne. Uusitteko koskaan tuota "huutokauppaa"?
      Mitenkäs Rouvan aviomies suhtautui asiaan?

    • Anonyymi

      Tuo huutokauppajuttu on ihan hyvä. Pitää seuraavissa kinkereissä ehdottaa.

      • Anonyymi

        Vittu mitä daijuja akkaa pidetään pilkkanaan


    • Anonyymi

      Ei huono

      • Anonyymi

        Voi sen niinkin sanoa, että kaikki naiset ovat hulluja tai huoria. Jos tarjoaa sikapaljon ja muija hyväksyy niin hän on huora. Ja jos ei esim. sata donaa kelpaa niin hän on todellakin hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen niinkin sanoa, että kaikki naiset ovat hulluja tai huoria. Jos tarjoaa sikapaljon ja muija hyväksyy niin hän on huora. Ja jos ei esim. sata donaa kelpaa niin hän on todellakin hullu.

        Voi sen niinkin sanoa, että kaikki miehet ovat hulluja tai homoja. Jos tarjoaa sikapaljon ja äijä hyväksyy niin hän on homo. Ja jos ei esim. sata donaa kelpaa niin hän on todellakin hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen niinkin sanoa, että kaikki miehet ovat hulluja tai homoja. Jos tarjoaa sikapaljon ja äijä hyväksyy niin hän on homo. Ja jos ei esim. sata donaa kelpaa niin hän on todellakin hullu.

        No olen sitten hullu. Sata tuhatta euroa on sen verran pikkuraha ettei perse nouse edes penkistä vielä sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sen niinkin sanoa, että kaikki miehet ovat hulluja tai homoja. Jos tarjoaa sikapaljon ja äijä hyväksyy niin hän on homo. Ja jos ei esim. sata donaa kelpaa niin hän on todellakin hullu.

        Moni mies haluu munaa peppuunsa ihan koe mielessä edes kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen sitten hullu. Sata tuhatta euroa on sen verran pikkuraha ettei perse nouse edes penkistä vielä sillä.

        Ei tartte nousta. Riittää kun raotat vaan vähän huulias...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni mies haluu munaa peppuunsa ihan koe mielessä edes kerran.

        Raha kun tulee mukaan tulee sellainen jännä isäntä-renki meininki.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe