Gallup Mitäs nyt, kun Toyota tuo sähköautoja uudestaan markkinoille

Anonyymi

IOnko kansa valmis ostamaan täyssähköisiä Toyotia, kun tulee myyntiin vai pelottaako vielä?
Vaihdatko hybridin täyssähköön, kun seuraavaksi vaihdat autoa?

Vai pelottaako liikaa vaikka laadun takaa Toyota?

Muita ajatuksia?

22

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahahahahahaha. Tosiaan. Vuoden auto!! Senjälkeen kemppi laulaa ja pohjaa hitsataan. Hihihhhihihiiiii

    • Anonyymi

      Latausinfra on pahasti lapsenkengissä.
      Kyllä täytyy mennä itsestään lataavalla hybridillä vielä 10 vuotta.
      Mutta mikäs siinä mennessä, hyvä auto.

      • Anonyymi

        Etelä-Suomessa asuvana näin kun sähköinfra ajoi tästä ohi pohjoiseen päin reilut viisi vuotta sitten. On kuulemma nyt jo jossain Rovaniemen huitteilla menossa. Tästä Rovaniemelle on jo pitkälti päälle 100 latauspistettä. Pitää asua todella syrjässä että löytää sellaisen paikan jonne infra saapuu vasta 10 vuoden päästä.
        Varsinkin kun latauksista yli 90% tapahtuu kotona. Halpa yösähkö rules.


      • Anonyymi

        tänään yks jättänyt tienposkeen.Pakkanen ensin sitten lauhtui.Lumimyräkkä..ei taida suomeen sopia mitkään hybrid jutut? Pitäisi olla lämmin talli.Se maksaa hinaus ja korjaus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomessa asuvana näin kun sähköinfra ajoi tästä ohi pohjoiseen päin reilut viisi vuotta sitten. On kuulemma nyt jo jossain Rovaniemen huitteilla menossa. Tästä Rovaniemelle on jo pitkälti päälle 100 latauspistettä. Pitää asua todella syrjässä että löytää sellaisen paikan jonne infra saapuu vasta 10 vuoden päästä.
        Varsinkin kun latauksista yli 90% tapahtuu kotona. Halpa yösähkö rules.

        no voiko vettää troikala alas kuuenesta kerroksesta katutasolle toisele puolen tietä hä tietäjä mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voiko vettää troikala alas kuuenesta kerroksesta katutasolle toisele puolen tietä hä tietäjä mitä?

        Niillä seuduilla missä asuntoon ei kuulu parkkipaikkaa ei ole juuri tarvetta omalle autollekaan. Ei minullakaan ollut omaa autoa kun asuin Rööperissä. Siitä ei ole juuri muuta kuin riesaa siellä.
        City Car ja vastaavat ovat kätevimpiä ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä seuduilla missä asuntoon ei kuulu parkkipaikkaa ei ole juuri tarvetta omalle autollekaan. Ei minullakaan ollut omaa autoa kun asuin Rööperissä. Siitä ei ole juuri muuta kuin riesaa siellä.
        City Car ja vastaavat ovat kätevimpiä ratkaisuja.

        Stadin sateenkaarihipsterinörtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadin sateenkaarihipsterinörtti.

        Jos nyt vähänkin osaa ajatella niin siihen on syynsä miksi ostetaan 300.000 euron kaksio jossa ei ole autopaikkaa. Kun ei ole autolle jokapäiväistä tarvetta. Tärkeisiin paikkoihin pääsee fiksummin muuten kuin biilillä.
        Ne harvat böndereissut voi heittää vuokra-bilikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä seuduilla missä asuntoon ei kuulu parkkipaikkaa ei ole juuri tarvetta omalle autollekaan. Ei minullakaan ollut omaa autoa kun asuin Rööperissä. Siitä ei ole juuri muuta kuin riesaa siellä.
        City Car ja vastaavat ovat kätevimpiä ratkaisuja.

        Nykyään on uusia taloyhtiöitä jo vähän sivummallakin joissa ei ole autopaikkoja kuin pienelle osaa. Sellaista on upea kehitys jolla yhteiskunta tukee gryndereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt vähänkin osaa ajatella niin siihen on syynsä miksi ostetaan 300.000 euron kaksio jossa ei ole autopaikkaa. Kun ei ole autolle jokapäiväistä tarvetta. Tärkeisiin paikkoihin pääsee fiksummin muuten kuin biilillä.
        Ne harvat böndereissut voi heittää vuokra-bilikalla.

        Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. Ostat kallista ruokaa kivijalkakaupasta ja menet lämmittämään sen mikrossa ja lopun iltaa seilaat Suolessa kirjoittelemassa älykkäitä juttuja.
        Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti. Omalla autolla voin lähteä koska ja milloin tahansa ilman isompia valmisteluja, kuten vuokra-auton tilaamista, taksin tilaamista ja odottamista, jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. Ostat kallista ruokaa kivijalkakaupasta ja menet lämmittämään sen mikrossa ja lopun iltaa seilaat Suolessa kirjoittelemassa älykkäitä juttuja.
        Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti. Omalla autolla voin lähteä koska ja milloin tahansa ilman isompia valmisteluja, kuten vuokra-auton tilaamista, taksin tilaamista ja odottamista, jne...

        (En ole kukaan aiempi tässä ketjussa)

        "Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti."

        Asun myöskin hyvällä alueella pk-seudulla omakotitalossa... mutta pientaloalueella ilma puhdasta? Kylläpä vitsin murjaisit, huonoin ilmanlaatu isoja teitä lukuunottamatta takkaansa väärinkäyttävien m*lkk*jen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomessa asuvana näin kun sähköinfra ajoi tästä ohi pohjoiseen päin reilut viisi vuotta sitten. On kuulemma nyt jo jossain Rovaniemen huitteilla menossa. Tästä Rovaniemelle on jo pitkälti päälle 100 latauspistettä. Pitää asua todella syrjässä että löytää sellaisen paikan jonne infra saapuu vasta 10 vuoden päästä.
        Varsinkin kun latauksista yli 90% tapahtuu kotona. Halpa yösähkö rules.

        Toyotalla ei ajeta niin kauaksi että tarvitsee latauspistettä etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. Ostat kallista ruokaa kivijalkakaupasta ja menet lämmittämään sen mikrossa ja lopun iltaa seilaat Suolessa kirjoittelemassa älykkäitä juttuja.
        Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti. Omalla autolla voin lähteä koska ja milloin tahansa ilman isompia valmisteluja, kuten vuokra-auton tilaamista, taksin tilaamista ja odottamista, jne...

        "Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. "

        Siihen on syynsä miksi Bulevardista etelään neliöhinnat on hieman eri tasoa kuin böndellä. Ja miksi neliöhinnat Bulevardista etelään nousevat joka vuosi kun taas böndellä asuntojen hinnat sukeltavat.
        Ja tämä auto-asia. On taloudellisesti aika iso asia ettei ole TARVETTA pitää kallista autoa vaan kaikki toimii ilman tuollaista kallista turhaketta. Böndellä on PAKKO pitää perheessä yhtä tai kahta autoa ja maksaa isoja kuluja siitä että että pääsisi töihon tai harrastuksiin.

        Oman elämän varrelle on sattunut sekä Rööperiä että böndeä joten tiedän miten tää homma toimii. Elämä on valintoja.


    • Anonyymi

      Kylläpä on hönö saanut mahtumaan monta asiavirhettä yhteen otsikkoon.
      Toyotalla ei ole koskaan ollut sähköautoja Euroopan markkinoilla, eikä ole tulossakaan vielä. Kehittelee kyllä epätoivon vimmalla, mutta valmista ei ole kuin havainnekuvissa.

      • Anonyymi

        Asia korjaantuu nopeasti kun Toyota ostaa tekniikan joltain toiselta valmistajalta.


    • Anonyymi

      Juu mutta en kyllä sorru toyotaan.

    • Anonyymi

      Menee vielä jonkin aikaa, ennen kuin Toyotalta tulee mitään varteenotettavaa sähköautoa Suomeen, sen verran ovat jäljessä kehityksessä. Ehkä joutuvat ostamaan ensimmäiset muilta ja se on tietenkin hyvä asia asiakkaan kannalta.

      • Anonyymi

        Kysymys olikin siitä mitä aikoo seuraavaksi tehdä, tuskin kaikki kuskit vaihtavat keväällä21 autoaan.

        Ilmeisesti Toyotalla tule menemään EV autojen suhteen huonosti, kun omat eivät suostu sähköistymään, kun hybridein.

        Ilmankos pääjohtaja haukkui sähköautot, kun tulevaisuus synkkenee silmissä. Myynnit tippuvat ja pitää tehdä harakiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys olikin siitä mitä aikoo seuraavaksi tehdä, tuskin kaikki kuskit vaihtavat keväällä21 autoaan.

        Ilmeisesti Toyotalla tule menemään EV autojen suhteen huonosti, kun omat eivät suostu sähköistymään, kun hybridein.

        Ilmankos pääjohtaja haukkui sähköautot, kun tulevaisuus synkkenee silmissä. Myynnit tippuvat ja pitää tehdä harakiri.

        "Ilmankos pääjohtaja haukkui sähköautot, kun tulevaisuus synkkenee silmissä. Myynnit tippuvat ja pitää tehdä harakiri."

        Viimeinen niitti tojolle oli kun Japanikin ilmoitti kieltävänsä latauskelvottomat vuonna 2035. Siitä se tojon isoin itku tuli. Honda ja Nissan ovat jo kokeneita sähköautomerkkinoilla kun tojo ei ole saanut yhtään mitään aikaiseksi. Tekee ison loven myyntiin kotimarkkinoilla.


    • Anonyymi

      Miksi pari kuukautta sitten tuotiin markkinoille Toyotan "lippulaiva" Lexus sähköauto täysin onnettomilla ominaisuuksilla jotka ovat 7 - vuotta jäljessä huippuvalmistajista.
      Tuo ei lupaa Toyotalle mitään uutta, vaan vanhaa alkukantaista tekniikkaa.
      Jos olisi tarjota jotain mullistavaa niin olisihan se nyt ensin laitettu Lexukseen.

      • Anonyymi

        Mieti jos olisivat Toyotan vastaavan markkinoille tuoneet niin olisi ollut sitten yli 10v jäljessä.


    • Anonyymi

      Onni on olla hiplaamatta kankeita latauskaapeleita tällä kelillä ulkona, siksi hybridiatkinsson.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Putin lähti takki auki sotaan....

      Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      111
      3634
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

      ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      285
      2499
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

      Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2150
    4. Sanna on pakottaja, domina

      Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1921
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

      Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1689
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

      Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1162
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

      Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      79
      1090
    8. No onneks ei tartte sit olla

      Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      970
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

      Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      77
      917
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

      Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      902
    Aihe