Gallup Mitäs nyt, kun Toyota tuo sähköautoja uudestaan markkinoille

Anonyymi

IOnko kansa valmis ostamaan täyssähköisiä Toyotia, kun tulee myyntiin vai pelottaako vielä?
Vaihdatko hybridin täyssähköön, kun seuraavaksi vaihdat autoa?

Vai pelottaako liikaa vaikka laadun takaa Toyota?

Muita ajatuksia?

22

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahahahahahaha. Tosiaan. Vuoden auto!! Senjälkeen kemppi laulaa ja pohjaa hitsataan. Hihihhhihihiiiii

    • Anonyymi

      Latausinfra on pahasti lapsenkengissä.
      Kyllä täytyy mennä itsestään lataavalla hybridillä vielä 10 vuotta.
      Mutta mikäs siinä mennessä, hyvä auto.

      • Anonyymi

        Etelä-Suomessa asuvana näin kun sähköinfra ajoi tästä ohi pohjoiseen päin reilut viisi vuotta sitten. On kuulemma nyt jo jossain Rovaniemen huitteilla menossa. Tästä Rovaniemelle on jo pitkälti päälle 100 latauspistettä. Pitää asua todella syrjässä että löytää sellaisen paikan jonne infra saapuu vasta 10 vuoden päästä.
        Varsinkin kun latauksista yli 90% tapahtuu kotona. Halpa yösähkö rules.


      • Anonyymi

        tänään yks jättänyt tienposkeen.Pakkanen ensin sitten lauhtui.Lumimyräkkä..ei taida suomeen sopia mitkään hybrid jutut? Pitäisi olla lämmin talli.Se maksaa hinaus ja korjaus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomessa asuvana näin kun sähköinfra ajoi tästä ohi pohjoiseen päin reilut viisi vuotta sitten. On kuulemma nyt jo jossain Rovaniemen huitteilla menossa. Tästä Rovaniemelle on jo pitkälti päälle 100 latauspistettä. Pitää asua todella syrjässä että löytää sellaisen paikan jonne infra saapuu vasta 10 vuoden päästä.
        Varsinkin kun latauksista yli 90% tapahtuu kotona. Halpa yösähkö rules.

        no voiko vettää troikala alas kuuenesta kerroksesta katutasolle toisele puolen tietä hä tietäjä mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no voiko vettää troikala alas kuuenesta kerroksesta katutasolle toisele puolen tietä hä tietäjä mitä?

        Niillä seuduilla missä asuntoon ei kuulu parkkipaikkaa ei ole juuri tarvetta omalle autollekaan. Ei minullakaan ollut omaa autoa kun asuin Rööperissä. Siitä ei ole juuri muuta kuin riesaa siellä.
        City Car ja vastaavat ovat kätevimpiä ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä seuduilla missä asuntoon ei kuulu parkkipaikkaa ei ole juuri tarvetta omalle autollekaan. Ei minullakaan ollut omaa autoa kun asuin Rööperissä. Siitä ei ole juuri muuta kuin riesaa siellä.
        City Car ja vastaavat ovat kätevimpiä ratkaisuja.

        Stadin sateenkaarihipsterinörtti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadin sateenkaarihipsterinörtti.

        Jos nyt vähänkin osaa ajatella niin siihen on syynsä miksi ostetaan 300.000 euron kaksio jossa ei ole autopaikkaa. Kun ei ole autolle jokapäiväistä tarvetta. Tärkeisiin paikkoihin pääsee fiksummin muuten kuin biilillä.
        Ne harvat böndereissut voi heittää vuokra-bilikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niillä seuduilla missä asuntoon ei kuulu parkkipaikkaa ei ole juuri tarvetta omalle autollekaan. Ei minullakaan ollut omaa autoa kun asuin Rööperissä. Siitä ei ole juuri muuta kuin riesaa siellä.
        City Car ja vastaavat ovat kätevimpiä ratkaisuja.

        Nykyään on uusia taloyhtiöitä jo vähän sivummallakin joissa ei ole autopaikkoja kuin pienelle osaa. Sellaista on upea kehitys jolla yhteiskunta tukee gryndereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt vähänkin osaa ajatella niin siihen on syynsä miksi ostetaan 300.000 euron kaksio jossa ei ole autopaikkaa. Kun ei ole autolle jokapäiväistä tarvetta. Tärkeisiin paikkoihin pääsee fiksummin muuten kuin biilillä.
        Ne harvat böndereissut voi heittää vuokra-bilikalla.

        Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. Ostat kallista ruokaa kivijalkakaupasta ja menet lämmittämään sen mikrossa ja lopun iltaa seilaat Suolessa kirjoittelemassa älykkäitä juttuja.
        Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti. Omalla autolla voin lähteä koska ja milloin tahansa ilman isompia valmisteluja, kuten vuokra-auton tilaamista, taksin tilaamista ja odottamista, jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. Ostat kallista ruokaa kivijalkakaupasta ja menet lämmittämään sen mikrossa ja lopun iltaa seilaat Suolessa kirjoittelemassa älykkäitä juttuja.
        Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti. Omalla autolla voin lähteä koska ja milloin tahansa ilman isompia valmisteluja, kuten vuokra-auton tilaamista, taksin tilaamista ja odottamista, jne...

        (En ole kukaan aiempi tässä ketjussa)

        "Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti."

        Asun myöskin hyvällä alueella pk-seudulla omakotitalossa... mutta pientaloalueella ilma puhdasta? Kylläpä vitsin murjaisit, huonoin ilmanlaatu isoja teitä lukuunottamatta takkaansa väärinkäyttävien m*lkk*jen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä-Suomessa asuvana näin kun sähköinfra ajoi tästä ohi pohjoiseen päin reilut viisi vuotta sitten. On kuulemma nyt jo jossain Rovaniemen huitteilla menossa. Tästä Rovaniemelle on jo pitkälti päälle 100 latauspistettä. Pitää asua todella syrjässä että löytää sellaisen paikan jonne infra saapuu vasta 10 vuoden päästä.
        Varsinkin kun latauksista yli 90% tapahtuu kotona. Halpa yösähkö rules.

        Toyotalla ei ajeta niin kauaksi että tarvitsee latauspistettä etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. Ostat kallista ruokaa kivijalkakaupasta ja menet lämmittämään sen mikrossa ja lopun iltaa seilaat Suolessa kirjoittelemassa älykkäitä juttuja.
        Me fiksut asumme väljästi omakotitalossa ja palvelut, työ ja harrastukset on pienen automatkan päässä, ilma on puhdasta ja ympäristö siisti. Omalla autolla voin lähteä koska ja milloin tahansa ilman isompia valmisteluja, kuten vuokra-auton tilaamista, taksin tilaamista ja odottamista, jne...

        "Melko surkea on ihmisen elo jos asuu kalliissa ahtaassa kaksiossa ilman mahdollisuutta omaan autoon ja vielä työpaikan lähellä. "

        Siihen on syynsä miksi Bulevardista etelään neliöhinnat on hieman eri tasoa kuin böndellä. Ja miksi neliöhinnat Bulevardista etelään nousevat joka vuosi kun taas böndellä asuntojen hinnat sukeltavat.
        Ja tämä auto-asia. On taloudellisesti aika iso asia ettei ole TARVETTA pitää kallista autoa vaan kaikki toimii ilman tuollaista kallista turhaketta. Böndellä on PAKKO pitää perheessä yhtä tai kahta autoa ja maksaa isoja kuluja siitä että että pääsisi töihon tai harrastuksiin.

        Oman elämän varrelle on sattunut sekä Rööperiä että böndeä joten tiedän miten tää homma toimii. Elämä on valintoja.


    • Anonyymi

      Kylläpä on hönö saanut mahtumaan monta asiavirhettä yhteen otsikkoon.
      Toyotalla ei ole koskaan ollut sähköautoja Euroopan markkinoilla, eikä ole tulossakaan vielä. Kehittelee kyllä epätoivon vimmalla, mutta valmista ei ole kuin havainnekuvissa.

      • Anonyymi

        Asia korjaantuu nopeasti kun Toyota ostaa tekniikan joltain toiselta valmistajalta.


    • Anonyymi

      Juu mutta en kyllä sorru toyotaan.

    • Anonyymi

      Menee vielä jonkin aikaa, ennen kuin Toyotalta tulee mitään varteenotettavaa sähköautoa Suomeen, sen verran ovat jäljessä kehityksessä. Ehkä joutuvat ostamaan ensimmäiset muilta ja se on tietenkin hyvä asia asiakkaan kannalta.

      • Anonyymi

        Kysymys olikin siitä mitä aikoo seuraavaksi tehdä, tuskin kaikki kuskit vaihtavat keväällä21 autoaan.

        Ilmeisesti Toyotalla tule menemään EV autojen suhteen huonosti, kun omat eivät suostu sähköistymään, kun hybridein.

        Ilmankos pääjohtaja haukkui sähköautot, kun tulevaisuus synkkenee silmissä. Myynnit tippuvat ja pitää tehdä harakiri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys olikin siitä mitä aikoo seuraavaksi tehdä, tuskin kaikki kuskit vaihtavat keväällä21 autoaan.

        Ilmeisesti Toyotalla tule menemään EV autojen suhteen huonosti, kun omat eivät suostu sähköistymään, kun hybridein.

        Ilmankos pääjohtaja haukkui sähköautot, kun tulevaisuus synkkenee silmissä. Myynnit tippuvat ja pitää tehdä harakiri.

        "Ilmankos pääjohtaja haukkui sähköautot, kun tulevaisuus synkkenee silmissä. Myynnit tippuvat ja pitää tehdä harakiri."

        Viimeinen niitti tojolle oli kun Japanikin ilmoitti kieltävänsä latauskelvottomat vuonna 2035. Siitä se tojon isoin itku tuli. Honda ja Nissan ovat jo kokeneita sähköautomerkkinoilla kun tojo ei ole saanut yhtään mitään aikaiseksi. Tekee ison loven myyntiin kotimarkkinoilla.


    • Anonyymi

      Miksi pari kuukautta sitten tuotiin markkinoille Toyotan "lippulaiva" Lexus sähköauto täysin onnettomilla ominaisuuksilla jotka ovat 7 - vuotta jäljessä huippuvalmistajista.
      Tuo ei lupaa Toyotalle mitään uutta, vaan vanhaa alkukantaista tekniikkaa.
      Jos olisi tarjota jotain mullistavaa niin olisihan se nyt ensin laitettu Lexukseen.

      • Anonyymi

        Mieti jos olisivat Toyotan vastaavan markkinoille tuoneet niin olisi ollut sitten yli 10v jäljessä.


    • Anonyymi

      Onni on olla hiplaamatta kankeita latauskaapeleita tällä kelillä ulkona, siksi hybridiatkinsson.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

      ”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      267
      17532
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

      Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      187
      12454
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

      "Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6202
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

      Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      32
      5100
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

      Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      75
      5029
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

      ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      54
      4162
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

      Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3753
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

      Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3692
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

      narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      62
      3286
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

      PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3149
    Aihe